1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote Steam topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    22 december starten de Steam Winter Sales! Thanks Paypal :D

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2015
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Was al een tijdje bekend. :+
    Zal wel weer net zo'n tegenvaller zijn als de vorige, dus verwacht er maar niet veel van.
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Oh, wist niet dat er ook een datum bekend was :+

    Maar inderdaad, de vorige viel flink tegen. Desalniettemin toen toch wat gekocht, dus zal mij nu waarschijnlijk weer niet in kunnen houden :p
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    We zullen inderdaad wel iets kopen, maar het is niet meer zo fun als het 'vroeger' was. Ook al kocht je niets was het toen toch iedere dag leuk om 7 uur 's avonds de nieuwe sales te checken en kaarten te scoren etc.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand???
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Rustig aan, mensen lezen je bericht wel. Je bericht is ook nog zelfs van vandaag.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Alleen speelt niemand die game. Kun je het niet in de Steam forums vragen?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Of google :+
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat denk je dat ik gedaan heb? 8)

    @Modder-Eter : Ik heb inderdaad al die Steam forums bekeken, maar ik vind alleen vage antwoorden. Ze hadden het ook over de shaders daar van je instellingen. Hij moest naar 3 of 4 en dan zou het verholpen zijn, maar het probleem is dat die bij mij al op 3 stond. Ik heb hem daarna via N Vidia Experience naar optimaal gezet, shader kwam op 5 te staan, maar ook dat hielp niet.

    Er was al gezegd dat de patch de problemen groter zou hebben gemaakt, maar we hebben het over ongeveer 2 jaar geleden dat die posts gemaakt zijn. Ik zou nog wel willen weten hoe ik dit op moeten lossen. =(
     
  10. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    https://m.reddit.com/r/totalwar/comments/2mspuj/rome_2_freezing_whenever_i_select_grand_campaign/

    Laagste graphics stand geprobeerd?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  13. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb het nodige gelezen nu. Optie is om terug te keren naar Windows 7, dat schijnt te helpen.

    Aan de andere kant las ik ook een post dat je videokaart ook te oud zou kunnen zijn. Die van mij is van begin 2012, de game zelf van 2013 als ik het goed gezien heb. Het zou qua videokaart niet echt een probleem moeten zijn, maar ik denk dat ik dan toch maar terugschakel naar windows 7.

    De game kent nog steeds heel veel issues en dat is best jammer, maar voor nu lijkt een terugschakeling het beste en dan eventueel nog die graphics tip uitproberen.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zou niet weten waarom w10 een invloed daarop zou moeten zijn.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook niet, maar denk dat het te maken heeft met het feit dat ik een al wat oudere videokaart heb en windows 10 een veel nieuwer systeem is, dat niet helemaal goed ondersteund word door mijn N Vidia kaart, of de bijbehorende driver en instellingen.

    Edit: Windows 7 weer klaar en nu werkt de game wel zonder problemen. Ik heb hem zelfs op de hoogste settings staan, en de eerste gevechten zijn computer technisch zonder problemen verlopen.

    Hier en daar sputtert het beeld wat, maar ik t.z.t. toch mijn computeronderdelen vervangen. Aan de andere kant is dit ook een heel grote game die veel rekenwerk vraagt.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2015
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Welke kaart heb je dan? Mijn 5 jaar oude kaart wordt ook nog ondersteund.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Klinkt eerder dat je gewoon niet de juiste w10 drivers van nvidia hebt geïnstalleerd dan.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    GeForce GTX 560 Ti heb ik.

    @Inferius : Integendeel, dat is het eerste wat ik gedaan heb toen Windows 10 klaar was met installeren, aangezien de kaart er zelf om vroeg.

    Naja, het werkt in elk geval soepeltjes weer in Windows 7, dus mij zul je er niet meer over horen voorlopig.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Iemand?
     

Deel Deze Pagina