1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan zal het wel geen US CC zijn. Want als je CC gebruikt moet die van dat land zijn.
    Gewoon giftcards kopen man. Easy mode. :)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja daarom.

    Ik zit nu wel met een extreem rare en vooral fucking annoying issue. Ik zie bij het meerendeel van mijn geinstalleerde digitale games geen optie om te uninstallen. Ik dacht eerst dat het misschien door Preview kwam of het nieuwe dashboard, want nieuw geinstalleerde games/demos kan ik prima uninstallen. Maar toen zag ik dat ik Batman AK wel kon uninstallen en die is nog van voordat ik in Preview ging. Te bizar voor woorden dit....hier voorbeelden:

    http://imgur.com/a/syd3L

    Ik heb Black Flag gestart, werkt gewoon. Echter geen optie om te uninstallen, gewoon leeg. Hetzelfde verhaal met Destiny. WTF?
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb je al een harde reset geprobeerd? (de aan/uit knop een seconde of vijf ingedrukt houden tot hij automatisch reboot)
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zit nog steeds vanaf aankoop met het feit dat in 9/10 gevallen bij het opstarten, mijn dashboard tiles leeg zijn qua content.

    Echt zwaar irritant aan het worden dit. Ik moet iedere keer uitloggen van mijn account, dan komen de tiles direct in beeld te staan en vervolgens weer inloggen.

    Op deze manier kan ik weer gebruik maken van de contentblokken.

    Is dit normaal? Want ik irriteer me mateloos eraan. Is er ook een fix? Heb al een soft reset geprobeerd.

    Dit is echt vreselijk dit.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet normaal nee. Misschien andere dns proberen ofzo.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep allemaal al gedaan. Het is echt heel bizar. Ik probeerde iets uit te sluiten maar dat is niet echt gelukt. Ik dacht dat het misschien aan de externe HDD kon liggen. Ik kon alles op de interne HDD uninstallen, maar niets van de externe behalve Batman AK.......da fuck.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan zit het probleem denk ik wel bij de externe hdd. Misschien andere usb poort proberen? Weet niet of je hem op een pc kan aansluiten en handmatig iets verwijderen? Is het proberen waard misschien.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kan je niet MS even bellen? Weet niet zeker of dit met jouw systeem of met de permissies per digitaal aangekochte content is.

    Wellicht kunnen zij iets resetten of meer info geven?

    Wellicht helpt zelfs de hele xbox to default settings zetten wel? Dus een full wipe.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga beide dingen wel even uitproberen. Kan nooit kwaad.

    Dan ga ik denk ik nog eerder Xbox US support contacten via chat,want die weten vaak wel waar ze het over hebben. Met XB NL heel wat minder goede ervaring. Het bizarre is dat Batman AK (ook digitaal) wel geuninstalled kan worden. Factory reset zou ik nog kunnen doen, maar dan moet ik mijn externe HDD wel even loshalen anders ben ik alles kwijt. Denk dat dit alleen weinig gaat uithalen.

    Ik dacht dat het misschien aan het game sharen kon liggen, dus probeerde ik het bij een game die ik zelf had gekocht....zelfde verhaal. Misschien een bug van het Preview program. Kan ook nog.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kan bij manage game nog steeds unistallen. Ongeacht of het extern of intern opgeslagen is en ik zit ook in het preview programma. Mijn pins blijven ook gewoon aanwezig.

    Gewoon het raam uit flikkeren die Xbox, @beiden. Klinkt toch al alsof ze kapot zijn.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn dank gaat naar Hybrid, want het wisselen van USB poort was dus de oplossing. Hij zat eerst aangesloten achterop de Xbox One en nu aan de zijkant. Meteen kon ik alles uninstallen en werd het automatisch in Ready to install gezet. Blijft el weirdo dat ik Batman AK wel kon uninstallen.

    Ah well, nu gaan we King's Quest maar eens even checken. Ben ook weer van 65% used naar 40 gegaan. Das mooi.
     
    AnubisNefer en Hybrid vinden dit leuk.
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Maken jullie gebruik van een 5400 rpm of 7200 rpm externe harde schijf? :) 7200 rpm is sneller maar heb er liever eentje zonder externe voeding maar die zijn lastig te vinden merk ik...
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    7200rpm zonder externe voeding ga je heel moeilijk vinden ja.
    Heb zelf een 5400rpm 2TB. Vind het prima. Heb een externe HDD voor de extra ruimte niet voor extra snelheid echt. Al is een externe 3.0 usb HDD sowieso als sneller dat de interne SATA.
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dank, ook maar een 2TB 5400 rpm schijf besteld. M'm 500GB zit helemaal vol :+
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben nog een leek wat de Xbox One dashboard betreft, dus wat kleine vraagjes:

    1: Ik moet nu naar onderen scrollen en "My games and apps" openen om een overzicht van mijn games te zien. Daar de One voor mij om games gaat, zou het fijn zijn als ik wat sneller bij het overzicht van mijn games kan komen.
    2: Bij mijn games en apps, staan rechts de te installeren items. Wanneer ik via Xbox site een game koop of demo in de wachtrij zet, komt die in het rijtje terecht. Echter moet ik nu steeds tussen oude 360 'meuk' zoeken naar het gewenste item om installatie te beginnen. Kan ik stuff die ik niet wil verbergen? Anders blijf ik altijd een lading 360 titels zien die ik niet ga installeren.

    Is er misschien een tips & tricks guide voor het dashboard?
    Moet overigens ook wel bekennen dat ik de manual bij de One niet gelezen heb, al weet ik niet of daar echt iets over de (vernieuwde) dashboard in staat.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    1. Druk RT in.
    2. Niet me het nieuwe dashboard. Komt dacht ik wel terug.

    Heb wel wat video's gezien op het dashboard. Volgens mij zie ik het steeds staan rechts onder andere tiles van Games with Gold etc. Soms staat er een how to video of soms een help tile etc.




     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2015
    [2k] vindt dit leuk.
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net King's Quest gekocht want ik vond episode 1 gewoon echt tof. Ik kreeg echter alleen maar error tijdens het installeren van de game. Tijdens het installeren van de epiloog kreeg ik om de haverklap Installation stopped errors, elke keer weer opnieuw proberen en dan ging het even goed en kreeg ik weer de error. Dit was nog te doen, want de epiloog is niet heel groot. Episode 2 is echter 5GB en het is immens irritant om constant die error te krijgen en try installing again te kiezen.

    Ik heb al een hard reset gedaan ook. Hij blijft overigens nu gewoon steken op 7 % ook. Nog nooit deze bullshit gehad.

    Heb gecheckt of het verschil maakte wanneer ik games naar de interne HDD installeerde..maakt niks uit. Ik heb het nu echt met elke game of demo die ik wil installeren.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2015
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik gebruik zelf deze voedingsloze 7200 rpm hard drive: http://www.touropro.com/en/product/touro-s/index.html

    Heb hem pas een paar dagen, maar zeer tevreden over tot nu toe.
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mijn Kinect doet raar. Ik kan wel gewoon setup van Kinect doen en op het scherm komt netjes de melding dattie werkt. Als ik echter in een game een screenshot, of record that roep, reageert ie niet. Heb de kabel al effe losgehaald, nogmaals setup, maar helpt niet.

    Iemand nog tips?
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Beta dashboard toevallig? Sinds het nieuwe dashboard er is, doet Kinect sowieso raar.
     

Deel Deze Pagina