1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM6 [Running] Forza Motorsport 6 Rivals Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 7 okt 2015.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zie de TWEEDE post in dit topic en klik op de spoilers. Daar zie je ze allemaal. De meest recente vind je een paar posts terug. Is de Caterham R500 op silverstone GP. Er geldt een verplichte tune bij die challenge
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb gewoon te weinig tijd om mee te kunnen doen. En dat vind ik best klote. Ik vind deze game echt geweldig. Wil in het nieuwe jaar zeker weer proberen wat tijden neer te zetten maar mee racen zit er niet in vanwege mij. Drukke agenda..
     
  3. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Surreal, ik neem het stokje wel van je over...
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zoals gezegd, het kan gewoon doorgaan, mits er wat deelnemers bijkomen. Met 4 man die feitelijk de moeite nemen om tijden te posten op het forum, is er weinig lol aan imo. Ik zie in mn friendlist daarentegen wel dat er meerderen zijn die rijden, maar dus geen tijd posten. We hebben juist nieuwe aanwas nodig, ookal ben je misschien niet de snelste. De laatste tijd zijn er al veel (lees: heeeeeel veel) vaste deelnemers van fm5 afgevallen ivm pc of geen aanschaf fm6. Deze rivals challenge maak ik dus zondermeer af. Dus komen er mensen bij, of posten alle deelnemers wel gewoon hun tijd, dan gaan we vrolijk verder in 2016. Anders staat het uiteraard Lawaai vrij het stokje over te nemen. Ik zal zeer waarschijnlijk wel mee blijven rijden. Game niet zo heel veel ivm met studie, maar een leuke challenge met fm6 en/of pcars blijft leuk.
     
  5. Hielke

    Hielke Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de auto en de tune: Grip. Daarna ben ik naar rivalen gegaan en heb gezocht bij spec. Uitdagingen en bij tijdrace klasse A. Maar zoek ik dan verkeerd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja. De caterham-challenge word via de reguliere A-klasse challenge. Vergeet je niet om mij in je friendslist te zetten?
     
  7. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Oké, waar zijn de grote jongens eigenlijk? Allemaal op Pcars blijven hangen?
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Yep. Meeste hebben geen fm6, dus nieuwe aanwas en de lui die destijds bij gelegenheid reden is mn hoop :). En dat niet elke week 10 of meer mensen meedoen is niet erg. Maar 6/7 man is wel zo leuk, althans dat vind ik leuk om het te blijven organiseren.
     
  9. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ga ook wel een rondje proberen.
    Vind het net als Bassio en anderen jammer dat de animo snel wegebt dat was ook zo bij de TT op PC.
    Die staat nog steeds onafgemaakt open.
    Op die manier verdwijnt de lol voor het algemeen klassement.

    [​IMG]
    Mijn eerste poging.
    2.14.501
    2.13 is zeker mogelijk, maar dan moet je wel wat competitie hebben.
    Dat zal wel komen van bassio vlak voor de deadline.
    In dat geval is het maar de vraag of ik tijd en motivatie heb er nog wat aan te doen.
    Dus bassio voor een laatste intressante TT scoor even een 2.14.4xx dan heb ik wat om te overtreffen.
    Dan kan vlak voor sluiting de genadeslag gegeven worden met een 2.12.xxx

    De combinatie van auto en tune is niet heel moeilijk ik hoop dus dat wat meer mensen een poging wagen.

    Dat de organizatie TT maar moeilijk vol te houden is is jammer voor mij en anderen die het leuk vinden.
    Wat denk ik nog vervelender is dat de club geen actieve uitstraling heeft als er zo weinig activiteit overblijft.
    Het aantal races waar aan meegedaan kan worden zou beter kunnen.
    Zelf doe ik hier niet vaak mee aan races , met als belangrijkste reden dat starten om 9.00 uur mij beter ligt. En dat ik me thuis voel in de andere club wat dat betrerft.

    Ik hoop dat op welke manier ook de club weer wat actiever wordt.
    Ik zal zeker meedoen als de activiteit me ligt net zoals de TT competities.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2015
  10. Hielke

    Hielke Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

    Vanmiddag een poging gedaan. Maar veel sneller als een 2.18.977 zal ik eerst denk ik niet halen.
     
    majong en Surreallistic vinden dit leuk.
  11. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien niet, maar je zit in de zelfde wagen met dezelfde tune, als je de snellere ghost volgt kun je leren waar nog wat te halen valt.
    Als je wat van het verschil af kan halen is dat een overwinning op jezelf.
    Voor degene die wel in de buurt komen zijn er altijd weer mensen die nog net iets sneller kunnen.
    De volhouder wint. ( in iedergeval win je ervaring )
     
  12. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Etro heeft ook al gereden, zal snel ook een poging wagen, want ik vind het stiekem ook erg leuk. Tijd ontbreekt me vaak
     
    majong vindt dit leuk.
  13. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb Entro aan de vrienden toegevoegd , ik zag nog geen medestanders dan wordt het saai.

    En wat van de tijd afgedaan.
    2.12.546
    2.11.xxx lijkt mogelijk zeker voor Bassio.
    Dat zou hoog op de LB zijn.

    [​IMG]
    https://account.xbox.com/nl-nl/game...g57&scid=417d0100-b230-41cf-975d-3eaa64f9397e
    Clipje van een van de 2.12.xxx rondjes
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2015
  14. Job115

    Job115 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    9
    Lees hier af en toe eens mee met de rivals, echter nooit een tijd gepost. weleens een poging gewacht (te zien in een paar van wiethoks screenshots).
    deze keer toch maar is meedoen omdat er weinig animo was.

    met de caterham op silverstone een 2.12.084. zal proberen nog een screenshot aan deze post toe te voegen, maar momenteel wilt die deze nergens laden.
    2.11 moet makkelijk te doen zijn, helaas is mijn controller aan vervanging toe en werkt af en toe de rechter trigger niet voor de volle 100%.
    zal nog even wat met de deadzones spelen, misschien dat ik het probleem mee kan verhelpen.

    Gamertag is LSR Balou, surrealistic ook toegevoegd als vriend.
     
    lawaai, Surreallistic en majong vinden dit leuk.
  15. Bassio

    Bassio Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik probeer zeker nog een mooie tijd neer te zetten in deze TT. Misschien dat het vanavond nog lukt, anders wordt het toch pas vrijdag/zaterdag. Gaan maandag namelijk een paar dagen weg en de afgelopen week kwa werk en kerst geen tijd gehad. Ik zal zeker proberen om volgende keer zo vroeg mogelijk een benchmark neer te zetten.. Als Etro ook weer wat meer gaat racen wordt het weer spannend...
     
    lawaai vindt dit leuk.
  16. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Heb ook een tijd neergezet 1.14.665, not clean een 1.12.33x (majong heeft een paar goede bochten, maar krijg het nog niet voor elkaar om alles goed te doen)
     
  17. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee alle bochten vergt bij een ouwe bok no wel wat oefening.
    Ik heb nog niet al te veel rondjes kunnen doen.
    Job is een geduchte tegenstander, als hij de resultaten haalt die hij eerder op de leaderboards heeft gehaald
    heeft bassio een probleem.
    En ik en de anderen al helemaal natuurlijk.:)

    [​IMG]
    Weer wat beter door de bochtjes maar moet nog beter kunnen.:)
    2.11.431
    2.10.xxx Kan maar of het mij lukt weet ik niet
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2015
    Surreallistic vindt dit leuk.
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  19. Hielke

    Hielke Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    Gisteravond nog een geprobeerd om mijn tijd te verbeteren. Maar dit was mij het maximale.

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
     
    Surreallistic en majong vinden dit leuk.
  20. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    [​IMG]
    2.11.100 Nog niet perfect wordt denk ik wat zenuwachtig met Balou op mijn hielen :)
     
    Hielke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina