1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

  1. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    R-R-R-Raceday!

    [​IMG]
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Uiterst links en 2e van rechts heb ik alvast even geclaimed voor na de race. Ongeacht de uitslag:D
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Doe mij dan maar de andere drie.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Allemaal Tupperware. Die krijgen m'n lolly niet.

    Hopelijk vanavond een beetje op tijd thuis zodat ik vooraf nog even in de regen kan oefenen. Sinds patch 7.0 nog geen druppel gezien.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  5. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Kwam gisteren avond nog wel wat snelheid te kort dus vanochtend nog wat geoefend.

    [​IMG]

    Meeste tijd win je toch echt wel in bocht 1 en de reverse busstop chicane (bocht 5).
    Bocht 7 lijkt mij de agressieve approach toch het beste en bocht 8 vind ik vrij vergevings gezind al is een strakke lijn langs de binnenkant natuurlijk het beste.
    Bocht 9 en 10 vind vrij lastig omdat ik het juiste instuur moment maar zelden vind.

    [​IMG]

    Al met al een leuk baantje waar tijdens de race ongetwijfeld veel mis kan gaan want in je uppie is het al vrij lastig om je lijn te houden.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Lekker tijd hoor. Reed gisteren ook een paar 1:43ers. 1:42 lijkt me nog vrij lastig maar zeker niet onmogelijk. Met deze auto vind ik bocht 1 ook nog redelijk tricky. Met een GT3 lukte het mij vrijwel elke keer om hem er lekker in te gooien. De chicane gaat ongetwijfeld voor een hoop spektakel zorgen. Na de chicane zijn een paar bochten waar meerdere lijnen snel zijn, erg leuk racen daar. Bocht 9 blijf ik ook vrij lastig vinden, ben nog niet echt achter hoe ik die het beste kan nemen.
     
  7. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Nog even wat F1 historie waar ik het gisteren over had, Francois Cevert.


     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dit is gaaf voor project cars:


    http://www.projectcarsgame.com/apps.html
    Since Project CARS' 7.0 update, select Community Apps are also available for the console versions of Project CARS thanks to UDP streaming, watch out for the console logos below to spot the multi-platform compatible applications!

    Edit: Oud nieuws, ik loop achter lol.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2015
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Volgend jaar come back van mij!!!
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Wat een long-inhoud.
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zo dan, prima tijd! Volgens mij snelste tijd gereden tot nu toe, van ons dan?

    Gebruiken een paar van ons al de app Crew Chief. ;) Vooral het spotten schijnt wel goed te werken.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    [​IMG]

    Zit er dichtbij. Kan denk ik nog wel wat sneller, begin de auto eindelijk een beetje onder controle te krijgen. Met een gunstige slipstream is een 1:42 goed mogelijk.
     
  13. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Op deze super lekkere baan kan ik er helaas niet bij zijn vanavond, net te druk zo voor oud en nieuw.
     
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dat werkt idd wel fijn.. alleen soms een spookwagen op links of rechts.. verder idd een hele fijne app die ik nu elke race aan heb staan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  15. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Hey loyall, leuk om je hier weer eens te zien buurten, hoop dat het inmiddels thuis allemaal weer wat beter gaat :).
    We hadden het er gisteren toevallig nog even over dat het ons leuk lijkt als jij en Asjemenou als de Statler en Waldorf van de groep weer mee komen doen. Volgend jaar dan!:thumbs:
     
    asjemenou75 en Racerblade01 vinden dit leuk.
  16. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94


    Kleine samenvatting van de tweede race van de start waar ik plakte aan iemand en daarna bocht 1 waar ik er tweemaal afgetikt wordt :mad: De actie met Nova vond ik ook mooi, we bleven lekker naast elkaar in drie bochten.
     
    B Tender en NovaCaine vinden dit leuk.
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Na Loyall, B Tender en Jimmy hebben we een nieuwe leider in het klassement: ikzelf! WietHok en Cr00kk, de winnaar van de dag, zijn de grote stijgers en zijn nu beiden in de top 5 te vinden, ten koste van UnitedArt en Ross1, hoewel de gaten enorm klein zijn en er is dus nog van alles mogelijk. Fuzzy verliest helaas zijn plaats in de subtop, maar heeft nog een prima uitgangspositie om in de top 5 te eindigen.

    Ikzelf, WietHok en Ross1 pakken de bonuspunten voor de Palmer Jaguar, Cr00kk kwam net 3 punten te kort om dat punt van Ross1 af te snoepen. Verder een interessant detail: zes races gereden in de Palmer, zes verschillende winnaars: de huidige top 5+Dave 130R. We hebben sowieso veel verschillende winnaars. 12 races, 9 verschillende winnaars. Als dit geen interessante competitie is... :cool:

    Volgende week weer volle bak met asjemenou en Loyall erbij? :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2015
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Even een kleinigheidje, volgens mij klopt mijn score niet helemaal. Gaan 8 punten vanaf terwijl dat er volgens mij 5 moeten zijn. Verder lijkt het wel te kloppen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Fuuuuuu. Goede spot, heb het even in mijn bestandje aangepast.
     
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Die Mercedes is echt awesome. Jammer dat ik de combinatie met Spa moet missen volgende week (ben skiën) maar de Nurburgring is mijn favo baan dus hoop daar weer sterk terug te komen :)

    Gisteravond was behoorlijk bout voor mij verder. In race #1 was ik een van de snelste maar haalde bocht 2 mij 4x onderuit. In race #2 had ik direct een penalty te pakken en kon ik vanaf P12 geen potten meer breken. Super veel foutjes en ik was het gek genoeg helemaal kwijt in de chicane. Ging er daar steeds beroerd doorheen, ook weer met penalties tot gevolg. 18 puntjes over 2 races is niet wat ik gehoopt had na de training/quali :p
     
    Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina