1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Vooraan is het verschil na de races op Spa-Francorchamps alleen maar groter geworden, de leiding van Racerblade01 bedraagt nu 54 punten. :cool: Om de tweede plaats in het kampioenschap is het echter alleen maar spannender geworden, het verschil tussen de tweede en vijfde plaats is slechts 15 punten! Maar ook Cr00kk, UnitedArt en Beltoon hebben nog een goede kans op een eindklassering binnen de top 5. Verderop is het ook nog zeer spannend om de 10e plaats (tenzij Fuzzy ook de volgende twee races niet meedoet. :D), NovaCain3 NL en Autogespotnl staan nu op precies hetzelfde aantal punten. Dave 130R en LoyallRonin kunnen zich wellicht ook nog mengen in dat gevecht.

    Overigens is het kampioenschap zo goed als beslist. Alleen AZT B Tender kan nog voor een late verrassing zorgen, maar het enige scenario waarbij dat gebeurt is als Tender alle 4 de races wint en Racerblade01 geen enkele keer op het podium eindigt.

    [​IMG]
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    *wast de champagne uit z'n haren*

    Ik vond het wel vermakelijke races ;) Het Sonax AMG fabrieksteam gaat met een volle tas aan punten naar huis :+

    Wel opvallend dat de gaten erg groot waren deze races. De top-3 was erg close en de rest eigenlijk ook, maar daartussen zat wel een gat van 2,5 à 3 seconden! Nou is Spa natuurlijk een erg lang circuit, dus dan lijken de gaten wat groter dan ze in werkelijkheid zijn, maar dan nog. Het kan ook niet het verschil tussen controller en stuur zijn, want Wiethok rijdt met stuur en Racer en ik met controller. Wel is het zo dat bijvoorbeeld Eau Rouge je ronde kan maken of breken. Dat kan aanzienlijk schelen. Maar goed, na twee lange races (plus practice sessies en een qualifing sessie) zijn het ook geen toevalstreffers meer. Ik vind het toch eigenaardig.

    Toch verwacht ik dat het op de Nurburgring en zeker op Hockenheim het veld veel dichter op elkaar zal zitten. Dat zijn wat meer stop-and-go banen, waarbij je middels andere lijnen te rijden het elkaar erg moeilijk kan maken. Iets dat op Spa veel minder loont, omdat dat zo'n snelle en vloeiende baan is.

    Ik hoop overigens wel dat de opkomst de volgende keer wat groter zal zijn! Niet dat het vandaag niet leuk was, maar kleiner moet het veld toch niet gaan worden.
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Eens, hopelijk zijn @Dex @loyallronin @FuzzySkittle en @Dave 130R er volgende week weer bij. :)
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Leuke races gehad.........en mooi 2 x top 10 bij mijn come-back !!;)

    Moet nog wel ff wennen aan mijn nieuwe cock-pit, maar dat mag zeker de pret niet drukken. ERg tevreden over de pro-pedalen en evo xx stuur.. Wel hopelijk volgende week iets meer snelheid....

    [​IMG]
     
    Divimus, Rossi46 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    2 keer p3 ben ik blij mee.. had wel meer ingezeten als ik niet een paar domme foutjes had gemaakt.. race 1 de eerste 3 of 4 laps vol met Rossi en Racer aan het knokken tot dat ik fouten begon te maken.. race 2 opzich redelijk makkelijk iedereen voorbij gekomen alleen wel veel achter stand op P2.. Veel seconden dicht kunnen rijden en dan toch weer fouten maken. Na de pit stop was het helemaal gedaan. 2x P3 ik vindt mooi!!!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had verwacht dat ik toch wel 2 seconden sneller zou zijn. Zoals ik al zei reed ik dinsdag, toen ik alleen aan het kloten was met mijn stuur, in de eerste snelle ronde een lage 34 en lag ik de ronde daarna al op koers op een lage 33er, tot de laatste chicane... Het ging gisteren een stuk langzamer. Zou ook niet weten waar ik nog tijd kan winnen. Was ook raar dat ik tijdens de 2e race beduidend langzamer was terwijl ik toen het gevoel had dat ik beter reed. De 2e race was wel een stuk lastiger omdat het al behoorlijk donker was waardoor ik de rempunten op de weg niet goed kon zien. Blijft toch ook een lastig autootje. Vooral wanneer ik moet remmen bij hoge snelheid begint mijn achterkant te glijden waardoor ik moeite heb om de apex te halen.

    Moet wel er nog even bij zetten dat er natuurlijk een groot verschil zit tussen het italia stuurtje en de TX. De FFB heeft natuurlijk veel invloed op het rijden, met FFB krijg je continue signalen toegestuurd. Denk niet dat het de oorzaak is, dat kan ik pas zeggen als we met een auto rijden waar ik eerder mee heb gereden.

    Is er hier iemand die verstand heeft van routers. Krijg die van mij niet meer aan de praat. Heb van alles geprobeerd maar heb inmiddels de handdoek in de ring gegooid. Zat te kijken naar de Netgear WNDR3700, is dat wat?

    Edit: Zie dat die router ook alweer 6 jaar oud is inmiddels. Ga weer even verder zoeken.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2016
  7. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik gebruik de Archer C7. De mais wordt tegenwoordig automatisch popcorn sinds deze in huis is
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Heb er totaal geen verstand van, maar ik gebruik zelf al jaren de Netgear WNHDE111 als draadloze bridge. Het model is al gigantisch verouderd, krijgt al geen support meer sinds 2008, maar het werkt nog steeds erg goed en krijg er veel hogere snelheid uit dan elke andere methode om het draadloos netwerk te verlengen.

    Misschien verder niet zo relevant voor jouw netwerksituatie, maar mijn ervaring met Netgear is in ieder geval uitstekend.
     
  9. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Ik heb een WNDR3700 in de kast liggen omdat hij niet meer voldeed. Ik heb m vervangen met een Asus RT-N66U, ook niet de nieuwste meer maar nog steeds een prima apparaat. Duurde routers met een snelle cpu hebben pas nut als je met VPN wil gaan werken.

    http://tweakers.net/pricewatch/293777/asus-rt-n66u.html

    Mijn excuses dat ik er gisteren niet was, ben lekker op tijd naar bed gegaan omdat ik steen kapot was en eigenlijk nog steeds ben. Nieuwjaars weekje valt niet mee maar daar zullen wel meer mensen last van hebben.
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had de C5 op mijn shortlist staan maar de C7 voldoet ook aan mijn eisen. Zal ik eens even naar kijken.

    @Racerblade01, heb zelf geen ervaring met Netgear dus dat is wel fijn om te weten.
    @Dave 130R, zag de Asus wel al ergens voorbij komen. Voeg hem even toe aan mijn short list.

    Thanks gasten!
     
  11. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Gaat niet zo goed met mijn pa, heeft met spoed een openhart operatie gehad woensdagmiddag dus ben hier ff afwezig.
     
  12. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Shit man, sterkte ermee en beterschap voor je pa. Hopelijk herstelt ie snel en zien we je weer verschijnen. :thumbs:
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heftig man. Sterkte!
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ai, dat is heel naar. Sterkte ermee man!
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    He bah. Sterkte man...
     
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Niet best. Sterkte man!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sterkte, en beterschap voor je vader, Fuzzy..
     
  18. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Thnx mannen
     
  19. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Heel veel sterkte.

    Verstuurd vanaf mijn SM-N920C met Tapatalk
     
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Hey Rene, da' s schrikken. Sterkte en hopelijk tot over een paar weken als alles weer ok is met je vader.
     

Deel Deze Pagina