1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed: Syndicate

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 30 sep 2015.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Kan je der ook niet kapot schieten ?
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    nope. . Niks kan ik er mee doen. Als ik er aan denk zal ik het opnemen...
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Iemand de DLC al gespeeld en wil zijn ervaring delen? :)
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Na een keer of 10 de missie starten is het vorige week toch gelukt.. Ineens kwam ze wel achter het hekje vandaan en kon ik haar killen,
    Echt geen idee waarom ze dat eerder niet deed...m
     
    Servantes vindt dit leuk.
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik snap de opmerkingen over unity nooit zo. Draait als n tierelier, epische gebouwen, veel te doen.

    Deze laatste....ik heb m al weken niet meer gedaan. Grappig genoeg heb ik veel plezier met de black flag xbox one versie....zoveel mooier als de 360.
    Soms herken ik delen niet eens!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Slim. Eens een jaartje niks.

    "
    The next Assassin’s Creed, which we believe is set in ancient Egypt and code-named Empire, won’t launch until 2017, according to both a new online rumor and sources speaking to Kotaku. One person familiar with Ubisoft’s upcoming gaming plans told me this afternoon that the decision to delay Empire from fall 2016 was made after 2014’s disappointing Unity, and that this bump will allow the development team more room to improve and polish the game. The source said this bi-annual approach could be a new trend for Assassin’s Creed, which has suffered from franchise fatigue in recent years.

    Originally Posted by Jason Schreier

    Rumors about Empire originated this morning on the 4chan boards, of all places, where an anonymous poster claiming to be a developer at Ubisoft wrote that Assassin’s Creed would be skipping this year and that 2017’s big game would be set in Egypt. Although I haven’t been able to confirm the veracity of this 4chan poster—whose posts are compiled on NeoGAF here—everything he wrote matches up with what I’ve heard independently for months.

    I’d heard last year from three different people familiar with goings-on at Ubisoft that the next big Assassin’s Creed would be set in ancient Egypt. Since this morning, two other independent sources have contacted me to corroborate that. I heard about the code name Empire from two of those sources. Three of them told me the game would indeed launch in 2017. Months ago, one source told me the game would also take place in ancient Rome, although that may have changed; the 4chan poster says some sections had been removed from the game. (“There are talks about making a trilogy of this same character, so they might explore Greece/Rome next,” the poster wrote.)
    "​
     
    SHiZ NL en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Assasins Creed in Egypte?

    Damn, I'm in. Instant buy. (Los van deel 2 en Black Flag kunnen mij alle Creed games gestolen worden)

    Heheheheh, maar Egypte? Yes. I'm in.
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ah dit jaar dus die collectie:+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "The game is going for a Witcher feel, with player progression, freeform combat system. Horse is back, and boats too. It's made by the Black Flag team."

    [​IMG]
     
    Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind het super nieuws. Ben echt AC fan en wil elk deel spelen. Ook al is het steeds meer van hetzelfde. Maar toch wel tof dat ze een jaar extra steken in de ontwikkeling van een nieuwe game! En Egypte, hmm niet meteen warm, maar waarom niet eigenlijk :). Hoop zelf meer op een setting in het oude China, maar goed misschien krijgen we dat in 2019 ;)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Egypte? Take mn fucking geld Ubisoft.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als ze dan weer eens die dungeon-style klim/puzzel momenten erin stoppen. Zou wel cool zijn om in een piramide een weg naar de top te klimmen met allerlei traps en obstakels tussendoor.
     
    Tim vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik roep al jaren om assassins in ancient egypte....
    Fantastische locaties
    Ongelooflijke historie
    Dikke mythische verhalen
    Ra, seth, isis, horus

    Mn 2de wens is mayas. Er zat n maya deel in black flag, maar dat waren toen al ruines. Ik zou mayas in hun glorietijd willen zien.


    team van black flag?
    Die speel ik nog steeds. Heerlijke game
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is eigenlijk wat ik erg mis van de laatste Creed games. In de eerste games moest je een aantal levels omhoog voordat je daadwerkelijk een stuk verder kon klimmen (zoals de viewpoints in Acre in het eerste deeltje). Het puzzel-gedeelte in Syndicate vind ik vooral terug in het pakken van Helix en in sommige missies.

    Toch vermaak ik me met dit spel. Het is een feest van herkenning.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond Unity een draak van een spel. Is Syndicate dan wel wat voor mij? Ligt er niet te veel nadruk op dat rond racen met die karren ?
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Valt wel mee maar er zitten zeker wat missies in met die karren. Verder zijn het optionele missies ala jat die kar op punt a en breng hem naar punt b. Maar als je Unity een draak vond, dan zal je Syndicate ook niet iets voor jou zijn. Het is meer van hetzelfde met wat leuke aanvullingen, dat dan weer wel. En het draait allemaal super soepel. Geen vergelijk met Unity.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet meer van de super popup? En van die veel te sticky fast run, zodat je steeds overal aan vast zit/op zit terwijl je dat niet wil ? Mja, wacht wel totdat die een tientje is ofzo, dan kan ik niet echt een buil aan vallen :)
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee geen popup meer en het free runnen gaat ook erg soepel. Vind ik dan. Misschien denken er members anders over, maar mijn beleving was top.
     

Deel Deze Pagina