Ik kan niet wachten op The Division. ;-) Het is denk ik ook wel deels dat je vanaf 2014 intensief week in week uit met een groep van +- 12 man heb gespeeld. Iedere dinsdag werden we gek van de refresh, continu wachten op Xür. Ik continu hopen dat de icebreaker en gjallarhorn is een keer bij mij ging vallen terwijl iedereen in mijn groep hem allang Had. Hahahahaha, good old days.
Ik ook. En is ook wel een goede filler voor Destiny. Het is niet precies Destiny. Meer een RPG met wat MMO elementen. Maar toch. Ben ook wel blij dat er niks echt super groots voor Destiny komt. Tuurlijk een Raid is altijd goed ofzo maar zorgt er dan wel weer voor dat ik dan bijvoorbeeld The Division niet ga spelen als het ging gebeuren.
Hahaha ik zag je al destiny spelen ja Anubis. Ik zat echt "wtf, die verveelt zich zeker". Zelfs ik heb niet twee keer het spel gehaald En tja pve content is er ook niet zoveel van. Sowieso moet die fucking strike playlist eens ge-update worden. Alles bij elkaar en geef al die strikes specifieke loot. Ik vind dat een van de beste toevoegingen. Snap niet dat er maar een paar strikes zijn en van die strikes krijg je constant dezelfde (fuck die kut omni en flayers). Zelfde met MP maps. Zijn er 26 dacht ik, maar je speelt constant op dezelfde. Challenge mode is een toffe toevoeging, maar waarom niet in de oude raids ook doen? Dat is gewoon zonde en Bungie is wat dat betreft denk ik incompetent. Ze zijn echt heel traag in mijn ogen. Dat kotaku artikel gaf aan dat het door de dev tools kwam. Laten we hopen dat ze voor de rest van de franchise dat verbeteren.
Ik weet nog niet zeker of ik online ben, maar als ik er ben, wil ik graag mee doen.. Ik heb wat recht te zetten na mijn slechte spel bij Oryx afgelopen zondag
Vet dit. Kan je kijken naar je eigen mislukte momenten (mits de tegenstander een clipje heeft gemaakt) http://guardian.theater/
Let op, de Nightfall lijkt stuk te zijn. Stuk waar de deur open hoort te gaan, waar de Ogre spawnt, gaat deze dus niet open.
Pfffff.... Hij schoot gewoon boven mij. Daar ging mijn killstreak http://guardian.theater/gamertag/Oh no Oak Llama/clip/5cd6466c-e88c-4990-baf1-e6441542a460
Ja gewoon afspelend wel. Maar langzaam afspelend niet helemaal. Maar goed, hitboxes in destiny zijn vrij groot ook volgens mij.
Aaaaah aan nee... Waarom moest je dat nou erbij halen..... ;-) Nog nooit Is die Kut bij mij gevallen. Nog. Nooit. Avond verpest. Dank je. ;-)
Missie geslaagd, haha! Dat moment dat na een jaar spelen vier hem nog moesten krijgen, waaronder wij. Drie mensen kregen hem opeens, behalve jij.... Kustpel
Bizar idd, en zelfs de laatste poging ging ie naar diegene die even de party in kwam en 2 minuten later dropte die gewoon. Is gewoon niet eerlijk. Hahahahaha haha. Vagina spel.
Ugh scrub. Houdt dat in dat je wekelijks met 3 characters die checkpoint deed? Kan het haast niet geloven dat je die nog steeds niet heb gehad.
Lol, good ol' Fatebringer...van ons groepje heeft 1 persoon het kreng ook nooit gehad, en hij was juist de enige die eigenlijk altijd met een handcannon schoot.
Het kan echt, ben levend bewijs. Lolzzzx en so true. Same here, hawk moon en thorn (toen) bitch hier en de fatebringer dropte maaar niet. Gewoon kaka..
even een destiny tip. als je iemand afk ziet. maak hem gewoon dood. want hij kan dan net terug zijn. en dan gebeurt er dit: