1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

  1. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Balen van vanavond. Niks aan te doen deze keer. Volgende week de herkansing! Ben ik gewoon bij.
     
  2. CLOWN KAOSZ

    CLOWN KAOSZ Won't stop racing till my death :D

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    4
    Goedemorgen mannen!!

    Als er vanavond geen seizoensrace is, zijn er dan mensen die zin hebben in een social? Ik ben vanaf einde middag en vanavond in ieder geval online. Wellicht als er mensen zijn die zin hebben in een leuke race dat diegene ook alvast kunnen nadenken over waar en met wat :)
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Welkom! :)

    Je laat er geen gras over groeien, leuk! :thumbs:

    Ikzelf sla de komende dagen even over. Ik zie jullie allemaal weer volgende week woensdag.
     
    CLOWN KAOSZ vindt dit leuk.
  4. CLOWN KAOSZ

    CLOWN KAOSZ Won't stop racing till my death :D

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha nee zeker niet :). Komt ook omdat vrouwlief vanavond andere plannen heeft waardoor ik mijzelf weer heerlijk voor de tv kan positioneren in me playseat ;)

    Daarnaast hoorden ik gisteren wat mensen in de party zeggen dat ze eventueel wel in waren voor een social race :)
     
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Yeeeey het xbox live gekut gemist gisteravond :+

    Volgende week ben ik erbij!
     
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nog mensen zin om vanavond weer een paar random races te doen en bij genoeg man gewoon een private lobby

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  8. CLOWN KAOSZ

    CLOWN KAOSZ Won't stop racing till my death :D

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    4
    Wiethok, ik ben er voor in maar zal wel later op de aaf pas zijn...vanaf een uur of 12
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik ben vanavond wel online, maar niet om te racen. Even wat andere games voor de afwisseling :)
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gewoon met zijn alle BF4 :cool:
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Eigenlijk lijkt me dat best gaaf. Járen terug heb ik dat veel gedaan met BF2. Al zuig ik echt in shooters, dus ik huppelde als medic altijd achter de grote jongens aan :D Stiekem was ik in die rol nog best nuttig. Bestaat dat nu in BF4 ook? Dat je als medic medespelers kunt healen, "EHBO-pakketjes" rond kunt strooien en occasionally iemand neer kunt maaien? :+
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    BF2 heb ik ook echt veel gespeeld. Heerlijk spel was dat zeg. BF4 veel te weinig gespeeld maar het is wel echt een lekkere shooter en zit goed in elkaar. Heb nog steeds Assault/Medic, Support, Engineer en Recon classes dus er is voor ieder wat wils. In je eentje is er helemaal niets aan maar als je een leuk team hebt is het echt lachen.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Shooters zijn altijd leuk met een stel. Lang geleden dat ik online shooters heb gedaan. Tijdje terug even online gegaan met BF4, deadmatch maar dat is waarschijnlijk niet voor mij weggelegd. Respawn, loop, kijk, PANG, dood kapot. Opnieuw. Respawn, iets voorzichtiger lopen, iets voorzichtig kop om de hoek, PANG, liggen jij GAUW... Nou en zo nog een keer of zes en dan geef ik het maar weer op...
    Maar met een team is het natuurlijk toch anders..
     
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dat heb ik ook altijd met shooters.. dus ren maar als kip zonder kop en iedere kill die ik mee krijg is toch een kill haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Stuur defect. Ben er a.s woensdag er dus niet bij. Heb al naar TM gemaild:mad:
     
  16. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Klote voor je man, hoeveel stuurtjes zijn er deze cup wel niet gesneuveld?
     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dit was Thrustmaster #138 volgens mij.

    Heeft Logitech niks leuks meer tegenwoordig? Ben er helemaal uit, maar dat was vroeger de shizzle.
     
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Snap niet hoe jullie het voor elkaar krijgen.. ik gebruik al anderhalf jaar de 458 spider en nergens last van.. duurkoop is niet altijd goedkoop als ik het zo allemaal hoor over die TX wheel.

    Iemand zin om vanavond nog weer wat laps te doen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Logitsch heeft wel een nieuwe maar is intern nog hetzelfde als het oude stuur dus werkt nog steeds op tandwielen vanbinnen en is dus gammel en voelt mechanisch aan. Zonde en vreemd dat ze bij Ronald steeds stuk gaan, ik rij nog dagelijks rond met dezelfde TX die ik nu bijna twee jaar geleden heb gekocht.

    Aan de andere kant, Ronald is vroeger ook door aardig wat Fanatec's gegaan terwijl ik na 4 jaar (zoiets?) nog steeds dezelfde CSR heb staan hier. :+
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je kan de Spider en TX natuurlijk niet vergelijken. Spider is eigenlijk een grote controller met een stuur ipv een knuppeltje. Bij de TX zit een hele motor om de weerstand op te wekken. Het is niet zo gek dat het niet kapot kan gaan als je dat niet hebt met een Spider.
     

Deel Deze Pagina