Ik wil eigenlijk op dit moment wat @Rienbu hierboven ook al aangaf. Ik heb al eens eerder gedacht aan een gaming pc en mij lijkt het zo vet om games zoals bijvoorbeeld Battlefield, Counterstrike, en alle grote games gewoon op 1080p en minstens 60fps te kunnen spelen. Liefst Battlefield op max settings kunnen draaien.
Het begint me nu echt te kriebelen, want ik krijg veel games zelfs niet op LOW afgespeeld op mijn (redelijke) laptop met GT650M kaart. Ik wil zojuist Scrap Mechanic spelen, en die krijg ik zelfs niet op LOW fatsoenlijk gedraaid, ik vind het ook niet uitzien op deze setting. Ik heb al een goed beeldscherm en K70 toetsenbord met gamingmuis. De uitrusting is er laat ik maar zeggen. Ik heb dus tot nu altijd mijn laptop op deze randapparatuur aangesloten.
Ik heb maar zeer weinig tot geen verstand verstand van het bouwen van een pc en er is ook niemand in mijn directe omgeving die dat kan. Wat kan ik dan het beste doen? Toch maar een kant en klare gaming pc kopen? Of zoiets als Gamepc.nl? Ik noem maar wat..
Budget is ongeveer 1500..
Edit; Als ik mijn logica erop los laat kom ik hierop uit (zelf samengesteld): https://goo.gl/czhSBE (naar beneden scrollen voor parts)
Als er dingen zijn die goedkoper kunnen of die ik weg kan laten, zou ik dat graag willen weten
Laatst bewerkt: 24 jan 2016