1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo die S6 Edge ziet er wel super uit. Echt heel mooi dat scherm zo.
    Even wennen wel met vasthouden.
     
    Reckuuza en Alexknl vinden dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Weet iemand of je bij KPN je oude toestel kunt inruilen als je verlengt met een nieuw toestel?

    Edit; Zojuist in KPN winkel geweest. Nee dus. Jammer.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2016
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Klopt maar toch heeft mijn voorkeur de normale S6. Kvind die gebogen shit toch net wat te gimmicky.
     
    Jorrie en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Lijkt me ook niks, denk dat ik dan veel te vaak andere knoppen indruk dan ik wil.
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik heb dan altijd het idee dat er ook iets eerder stuk kan gaan. Ziet er wel mooi uit, maar vraag me ook af of je er niet op uitgekeken raakt.
    Heb zelf ook de normale S6 bevalt prima!

    Enige nadeel is dat RAM erg snel veel verbruikt; maar volgens mij is dat een bekend "probleem". Qua performance geen last van overigens.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Iemand ervaring met de Xperia Z3 Compact? Zoek een nieuwe telefoon gezien mijn huidige geen apps meer kan installeren en Windows phones niet de apps heeft die ik wil installeren.

    Belangrijkste voor mij is de batterij duur. Mijn Xperia Play gaat aantal dagen mee zonder op te laden. Maar ook het compacte model vind ik zeer fijn, minder snel kapot bij vallen en gaat makkelijker in mijn broekzak.

    En iemand enig idee waar ik em het goedkoopst kan kopen? Laagste dat ik em gezien heb is 350 euro.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb hem nu een jaar en het is het fijnste toestel dat ik heb gehad in het smartphone tijdperk. Batterij gaat met gemak 2 dagen mee, toestel is ontzettend snel, goede camera en waterdicht is ook erg fijn. Daarbij is het formaat echt perfect, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mijn vader werkt in België en wilt graag een smartphone + abbo. Het liefst bij KPN, want dan krijgt hij extra korting i.v.m. Compleet (familiekorting). Is een (nog al dure) soort van vakantiebundel van een maand met 200mb, elke maand aan te zetten de enige optie? Zijn er geen abbo's voor mensen die in het buitenland werken.

    Ik zag dat T-Mobile standaard bellen in NL&EU heeft, KPN voor €5 extra. Echter gaat het meer om internet. Dit is €10 bij KPN en €15 bij T-Mobile. Dit is wel een beetje te gek, alleen omdat je in een buurlandje werkt..
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    KPN heeft ook iets van een buurland bundel, of hadden ze in ieder geval toen ik er nog werkte, speciaal voor mensen die op de grens wonen of mensen die regelmatig in België zijn voor werk. Daar kanje even naar kijken.

    Of anders kijken of er de mogelijkheid is om een zakelijk abonnement af te sluiten. Hierbij heb je vaak veel betere buitenland bundels.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben zelf nu ook voor een Huawei gegaan. Heb de P8 gehaald. Wilde toch wel eens wat anders dan altijd Samsung en had niet weer zin om voor een S6 bij te betalen of hoge abbo kosten.
    Zeer tevreden vooralsnog. De afwerking is zeer nice, heeft genoeg gewicht en de batterij gaat ook lekker lang mee. Verpakking was ook tof gedaan.

    [​IMG]
     
    RemcoM, AnubisNefer en Alexknl vinden dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Have fun man. Mooi toestel. ;-)
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nice :)
    Ik heb al dik een jaar de P7, geweldig toestel dus als ze zo door blijven gaan ga ik eind dit jaar voor de P9.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Mijn mobiel maakte een tijdje behoorlijk wat lawaai toen ik hem in mijn broekzak had, bleek die NFC chip verbinding probeerde te maken met een van mijn passen 8)

    Toen maar mooi NFC uitgezet :+
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    He, dat is wel gek 8) Moet er dan geen NFC reader zijn?

    Wist niet dat twee nfc chips met elkaar konden 'communiceren' :confused:
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je telefoon heeft ook een NFC reader. ;) Sony heeft bijvoorbeeld een tijdje NFC badges meegeleverd die je kan uitlezen om bepaalde instellingen in of uit te schakelen of apps te openen. Best geinig.
    Quote van wikipedia:
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2016
    Jorrie en L.A. vinden dit leuk.
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Oké, nu vind ik hem iets minder fijn. Achterkant barst net spontaan! Had wel gelezen dat dit kon gebeuren maar in 99% van de gevallen was dit in de eerste 2 maanden.

    Gelukkig werkt de Sony care goed, toestel wordt maandag opgehaald door een koerier en gerepareerd!
    @Juunanagou
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    OnePlus X peeps.. tevreden? Vergelijking evt met (oude) Nexus 5?

    Foon van m'n vriendin zit vast in een boot-loop en krijg em er niet uit. Wellicht tijd voor vervanging dus.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben wel tevreden, maar een micro SD is wel gewenst.

    In dezelfde prijs categorie is de Oppo F1 en de Huawei P8 Lite wellicht betere opties.

    Vind de camera van de X echt slecht. (maar ik had hiervoor altijd high end telefoons).

    Ik vind de camera niet belangrijk, maar het kan een irritatie puntje worden.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    OPX heeft een micro SD kaart slot.

    Of je bedoelde dat die er sowieso in moet, dat kan ook :+
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het 2e Duh..... ;-)

    En tevens als je Spotify hebt, moet je de download op extreme Quality zetten en opnieuw installeren voordat ie op je micro SD gaat opslaan.
     

Deel Deze Pagina