1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vreemd, dat ligt eerder aan de app zelf lijkt mij?
     
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    RIP HTC One M7 =(

    Had 'm sinds de release en sinds dit weekend is de accu echt mega gaar geworden. Vannacht de hele tijd aan de lader gehangen en hij was niet eens vol vanochtend. Samen met een krakende speaker en een half paarse camera moet ik nu toch echt een nieuw toestel.

    Ik denk dat ik vanmiddag ergens een Samsung S6 ga oppikken. Heb echt een grafhekel aan de Samsung skin maar gezien de M9 hardware technisch gezien echt fucked up is heb ik weinig keus denk ik. Iemand nog aanraders naast een S6? Vind een Huawei P8 en een OnePlus Two een maatje te groot.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    OnePlus X?
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    OnePlus x
    Huawei p8 lite
    Oppo F1

    Allemaal rond de 5 inch.
     
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Hmm. Die OP-X is wel een mooi ding, maar heeft wel wat nadeeltjes. En ik kan dat ding volgens mij niet op korte termijn in bezit hebben, right? Hij moet uit China komen volgens mij.

    Een S6 zou mij overigens maar 360,- kosten (van huidig sim only van 24,- naar abbo met tel voor 39,-) over 2 jaar. Dus dat is niet zo heel veel duurder dan die cheapere merken.

    Vast wel dat ik die kinderachtige felle kutkleuren van die Samsung meuk kan instellen/veranderen toch? :9
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tsja, of je neemt een goedkoper toestel met een abo van rond de 12 euro :+

    Mijn OnePlus One was trouwens 3 dagen na de orderplaatsing in huis. Die kwam dan ook van de UK.
     
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Nahh heb nu al sim only hè. Ik verbruik veel internet dus heel goedkoop kan ik daarmee sowieso niet gaan.
    3 dagen is wel snel, maar ik ga vanmiddag even naar de Vodafone winkel denk ik. Met een beetje geluk vanavond een nieuw toestel. De One eigenlijk niet gebruikt vandaag en accu is al 21% gekelderd in 3 uur haha
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    zo makkelijk gaat dat niet, dan moet je er een een hele andere versie opzetten. Dan Is het wel mogelijk, maar dat ik volgens mij nog wel een aardig gedoe en geen garantie meer. Maar heel verstand heb ik er niet van
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nexus 5X?


    Heb gisteren de OPX gekocht voor m'n vriendin. Ben benieuwd. :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Valt wel mee wat voor gedoe het is hoor. Ik meende dat je garantie niet gelijk kwijt bent maar wanneer je hem geroot hebt en er gebeurt iets mee dat ze hem dan 1x repareren en wanneer er weer iets gebeurt wanneer je hem geroot hebt ben je wel je garantie kwijt.
     
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Gisteravond maar gelijk een S6 gehaald haha. Interface valt me alles mee moet ik zeggen! Gelijk een ander theme erop gegooid waardoor al die felle kleuren wat meer pastel zijn geworden, schermhelderheid wat omlaag en het is nu dikke vette prima eigenlijk. Merk nu vrijwel geen verschil met HTC, behalve links-rechts scrollen in plaats van omlaag-omhoog. Sommige dingen zijn mooier zelfs, zoals de muziek-app.

    En nu hopen dat die S7 / M10 een beetje tegen gaan vallen straks :9
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Aangezien batterij van m'n iPhone 5 erg slecht begint te worden (en hij af en toe niet afgaat bij binnenkomende oproep), toch maar de 6s besteld.
    Ben benieuwd hoe maatje groter gaat bevallen. Zal wel even wennen zijn.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zal even wennen zijn. Maar uiteindelijk is dat echt een veel fijner formaat dan die kleine iphoontjes. Voor mij is dat minimaal formaat, eigenlijk zelfs iets aan de kleine kant. Ik ga zelf volgende week voor de 6s plus, die is nog wat groter dan m'n S4. Zal ook even wennen zijn, maar ik heb 2 maanden met een dummy van 5 euro getest of het grote(re) formaat niet gaat storen. :+ En het viel reuze mee allemaal. In de winkel voelt het nóg beter, kan hem gewoon makkelijk met 1 hand bedienen zonder die one-hand functies.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Op zich is voor mij 5" prima, de OPO heeft een 5,5" en dat is toch net wat te groot voor het mooie.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, heb nooit problemen met de grootte gehad. Vond de 4 (3.5") ook altijd wel fijn, lekker compact en n nooit echt meerwaarde in het iets grotere van de 5 (4") gezien. Nu is ie volgens mij niet alleen hoger, maar ook wat breder. Vond het scherm van m'n 5 minder fijn dan m'n 4 (vaker fouten met typen) en hoop dat het met de 6s weer wat beter gaat. :p
    En voor Clash is een beetje groter ook wel lekker. :+
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mijn Whatsapp loopt steeds vast als ik een gedownloade afbeelding open. Heb een Xperia Z5 Compact maar kan de oorzaak niet echt vinden. Cache al vaak leeggehaald van Whatsapp maar dat verhelpt niet. Foto's gaan direct naar mini-SD, misschien dat er iets daar mis mee is?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand tips voor een goede toetsenbord app?
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    SwiftKey. Met afstand de beste.

    Google keyboard is ook goed, maar ik prefereer SwiftKey.
     
    Hybrid en RemcoM vinden dit leuk.
  19. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Of Fleksy.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204

Deel Deze Pagina