1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Headset moet je aansluiten op je controller en die via de oplaadkabel aanlaten anders valt die uit

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Oh god, ik heb niet zo'n kabel dus ik zal wel lekker disconnecten..

    We gaan het meemaken

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
     
  3. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Is gewoon een standaard micro-usb kabel, zoals elke telefoon (behalve Apple) ze heeft.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo dan, wat een berichten ineens!

    Cool dat je erbij bent Kimi :thumbs:
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ze zeggen wel vaker dat ik luidruchtig en aanwezig ben, dus dat zul je merken ook met al deze berichten :p
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Geeft niets hoe drukker hoe beter #ADHD

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ADHD ain't got nothing on Kimi NL
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Mensen die zin hebben in een avondje (of een potje) Cat & Mouse vanavond?

    Voor wie er niet bekend mee zijn:
    Je hebt 2 teams. In elk team is er één iemand met een langzame auto (bij voorkeur de langzaamste uit het spel, geen idee welke dat is) en dat is de 'mouse'. De rest van het team zijn cats en rijden in een snelle auto (iets GT3 achtigs). Het doel van elk team is om de mouse als eerste te laten finishen in een race van 1 rondje Nordschleife. De cats moeten dus de mouse van het andere team klem rijden en/of hun eigen mouse op het rechte stuk vooruit duwen. 't Stamt terug uit de tijd van Project Gotham Racing 2 op de originele xbox, en was in PGR3 zelfs zo populair dat de ontwikkelaar deze game mode toevoegde in een update. Je kunt het met 6 vs 6 spelen, maar ook 2 vs 2 vs 2 vs 2 enz. Mooiste is als elk team zijn eigen kleur auto heeft.


    Ik heb het nog nooit in een sim gespeeld, maar als damage uit staat moet dat volgens mij gewoon goed gaan :D Chaos en fun gegarandeerd. Iemand?
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Count me in!
     
    Dex vindt dit leuk.
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Wat is écht een slome auto? Zitten niet echt in PCars hè? =( Audi A1 Quattro ofzo?

    We hebben denk ik wel iets van 6 of 8 man nodig om het leuk te maken. Private lobby ook vereist omdat random mensen er sowieso vandoor scheuren.
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Caterham 7 Classic, Scion FR-S, BMW 2002 Turbo, Ford Mustang Fastback 2+2, 125cc Kart. Zijn er voldoende langzamer dan de Audi. :)
     
    Kortestier vindt dit leuk.
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sturen jullie een berichtje als we gaan rijden? Dan zie ik dat op mn telefoon.
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wie heeft er zin om binnenkort, bijvoorbeeld op die Schotse wegen, samen te cruisen in ieders favoriete auto (elke auto mag). :D

    Gillende Formule 1 wagens, oude BMW'tjes, dikke GT3's en kleine Caterhams.. Kan een leuk en mooi schouwspel worden!

     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2016
    Kimi NL en FuzzySkittle vinden dit leuk.
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ons eerste kleine avontuur in rFactor 2 is al even voorbij. Na 6 van de 8 races van het SRVN GT kampioenschap met een wisselend aantal coureurs te hebben gereden in de Aston Martin GTE hebben Jeffrey en ik, samen met onze twee teamgenoten Kevin en Kevin (ja dat is lastig :+) een succesvol ontwikkel seizoen achter de rug. We hebben de game beter leren kennen, kennis gemaakt met de GTE auto's en geleerd hoe we als team goed een auto kunnen voorbereiden voor een kwalificatie en race. Algemeen werden we als team 5e van de 16 en we wonnen het AM klassement!

    Dat smaakt natuurlijk naar meer dus we gaan vanaf februari met een compleet team deelnemen aan drie verschillende kampioenschappen binnen SRVN. Met 4 coureurs gaan we rijden in een DTCC en DTM kampioenschap en met maar liefst 6 coureurs gaan we rijden in het GT kampioenschap.

    Daar hebben we erg veel zin in en dus hebben we video gemaakt en wat fototjes geschoten van onze GT auto's!



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Divimus vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf man. Ziet er goed uit. Mijn vroegere buurman was destijds al helemaal lijp van rFactor. Stond toen nog in de kinderschoenen,
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Mooie auto ook die Corvette. Doet me wel terugdenken aan die GT3 die we hadden in Forza 4 met de Ferrari, Lambo en Corvette geloof ik.
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    De Corvette komt ook in PCARS, de C7 versie dan. Doet het nu ook behoorlijk aardig op de Daytona 24 trouwens.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep pCars krijgt dezelfde als deze. Die auto's in Forza waren altijd een mengsel van van alles door elkaar, maar die Corvette in Forza was dezelfde klasse als deze ook, maar dan C6.
     
  20. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    [​IMG]
    Mijn zoon Kean geboren 30-01-2016............
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2016
    AnubisNefer, Beltoni, RemcoM en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina