1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Minecraft: Survivalen en Bouwen met blokken. [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Silverlink, 30 jan 2014.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik dacht dat Scrap Mechanic helemaal je van het was nu. Maar ik heb allemaal geen zin meer in dat soort dingen, daar ben ik inmiddels te oud voor. :p Ook voor Minecraft eigenlijk, maar ik vind het wel leuk om nog wat aan m'n stad te werken. :)

    Ik had gisteren de map ff in Single Player opgestart, maar ik was vergeten de no fire spread mod te installeren, dus mijn halve troonzaal stond alweer in de fik of de fik was juist weg.

    Ik speel nog ff Vanilla, ik ben al heel trots dat ik na al die tijd het spel wist op te starten. :p Je account migreren, wachtwoord vergeten, e-mail adres vergeten, etc. etc. Maar het is uiteindelijk gelukt en ik ben zelfs naar mijn stad weten te vliegen vanuit de spawn (gewoon recht naar het zuiden eigenlijk). Binnenkort maar eens ff wat mods gaan installeren, eerst even wat nuttige mods en daarna proberen een shader mod te installeren. Heb nu een Windows PC met een grafische kaart van 400 euro, dus dat moet nu toch wel kunnen draaien lijkt me. :p

    Maar het lijkt me wel heel leuk om met jullie weer online te zijn! In je eentje offline is toch anders, ook al zat je vaak in je eentje in de server. Op een of andere manier is het toch een stuk saaier zo.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2016
  2. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zelf heb geen zin meer in vanilla minecraft nee. Maar zoals ik zeg ik ben natuurlijk bereid om te helpen het op te zetten. Maar ik zie het niet zitten om te gaan betalen voor iets wat ik zelf toch niet gebruik.

    Space Engineers is inderdaad awesome. Jammer dat mijn grafische kaart het (op dit moment) niet aan kan (om het redelijk een beetje te kunnen spelen).
    Heb het even gespeeld maarja als ik geen soepele FPS kan krijgen houdt het ook gauw op. ARK Survival Evolved is ook Awesome trouwens. (Ook niet fatsoenlijk speelbaar met mijn grafische kaart)

    Probeer mijn oude GTX 560 te verkopen. Als iemand interesse heeft:
    http://www.marktplaats.nl/a/compute...orce-gtx-560-2-stuks-uitstekend-voor-sli.html

    Heb er 2 maar mijn moederbord ondersteund geen SLI :mad:

    :p
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Gaan we Space Engineers doen :cool:
     
  4. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanaf morgen heb ik een ARK: Survival Evolved servertje draaien. Als mensen interesse hebben hoor ik het wel :)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Sure, heb de game al een tijdje maar nog niet gespeeld :).
     
  6. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het spel officieel sinds vandaag. Zag het bij de humble monthly bundle staat voor 12 dollar dus ik dacht dat is niet duur voor 6 spellen (incl. ark) :) Heb mijzelf gelijk weer uitgeschreven dus het blijft bij iets eenmaligs ;)
     
  7. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Servertje draait. Heb er al even op gespeeld :)

    Je kan de server joinen via:

    steam://connect/xbwcraft.no-ip.info:27015
    of
    steam://connect/minecraft.xbw.nl:27015

    Ik ben zelf pas laat online. Ga even mijn Windows opnieuw installeren :)
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Maar je kan hem nu alleen spelen via Steam?
     
  9. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja spel is alleen via steam beschikbaar en maakt ook gebruik van hun platform. Al heb je hem via een andere methode heb je hem illegaal ;)
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Maar wait, hebben we het over Minecraft of...? :eek:
     
  11. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Duidelijk?? ;) ?
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je zegt ARK maar er staat Minecraft

    [​IMG]
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik join dit weekend :)
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Speel Ark op de One, vind die ook lekker om even tussendoor te doen. Nog meer mensen die op de One spelen? Weet dat het OT is maar er is geen apart topic voor geloof ik
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Beter maken jullie een apart topic aan voor alle andere bouwspellen en laten jullie mij in stilte lijden dat Minecraft dood is en ik niet meer verder kan bouwen aan m'n kasteel.
     
  16. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanilla MC is deaud ja ;)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Die andere is dan weer niks aan.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dood omdat de server offline is ja. :p Ik heb al genoeg mensen hier gezien die willen spelen en zelfs bereid zijn te doneren voor vanilla Minecraft. Jij wil echter alleen met modpacks spelen. Voor survival is dat prima, leuker zelfs denk ik. Maar voor creative niet, daar staat al een hele vanilla wereld, klaar om verder aan gebouwd te worden. Ik zie niet in waarom dit niet gewoon naast elkaar kan bestaan.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan heeft Silver 2 aparte servers?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Is dat erg?
     

Deel Deze Pagina