Cm 2002/2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door furb, 15 aug 2003.

1. furb

furb Ruil? Koop? Verkoop?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een CM freak, ik speel het spel helemaal gaar op de PC, maar aangezien de pc de laatste tijd zonder reden telkens opnieuw opstart, wordt ik er een beetje ziek van. Het is eigenlijk onspeelbaar.

Dus mijn vragen zijn:
    Is CM voor de Xbox net zo goed als op de PC?
    Is het spel 35 euro waard voor de Diehard CM-er?
    En hoe zit dat met updates?
    Kun je het spel updaten zodat de spelers weer bij de goede clubs zitten?
    Lukt dit als je Xbox Live! niet hebt?

Ik hoop dat jullie wat vragen kunnen beantwoorden. _O_

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    volgens mij is het de nieuwe virus op je computer (je krijgt een linkje)

3. furb

Leuk Bevonden:
    0
    nee nee, dat virus is het niet :)

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee CM02/03 is niet echt een goed alternatief.

Ten eerste is een muis zoveel handiger dan een controller voor de bediening.

Ook is updaten niet mogelijk (is geen live spel) en na een paar seizoenen komt bijna geen nieuw talent naar voren.

Al met al geen CM zoals op PC. En al helemaal geen CM 4 (alhoewel deze waarschijnlijk wel gepoort gaat worden).

Ook vond ik dat winnen op de Xbox wel errug makkelijk was. Met PSV drie seizoenen gedraaid op de meest uitgebreide instelling (drie actieve competities slechts!!!) en echt alles gewonnen. In de Nederlande competitie zelfs drie seizoenen ongeslagen gebleven :confused: .

Slecht simulatiespel!!!

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    oow.....

weetje dat zeker? heel veel mensen hebben daar last van gehad
    dus als er een venster komt met daarin de melding dat je computer word gesloten in 50- seconden dan is het de virus

6. furb

Leuk Bevonden:
    0
    Danku Cole-trickle

3 actieve competities is echt veel te weinig, weinig talent is ook niet leuk. En ongeslagen blijven.. tja.. dat ben ik gewend ;) (hehe)
    Geen aanrader is, zoals ik het lees.

Badkiller, ik weet zeker dat het dat virus niet is. Geen meldingen daarvan en als de computer opnieuw opstart, gebeurt dat zonder melding. Dat kan gewoon elk moment gebeuren. Trouwens, dit gebeurde al veel eerder voordat dit virus bekend was. Toch bedankt voor je ongerustheid ;)

groetjes

7. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Klink als de voeding. Als je comp aanstaat ga dan eens met je draden spelen. Mocht de computer dan uitschakelen koop nieuwe bedrading :+

8. furb

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al eens zoiets gehoord.. iets met 'blanke' draden die elkaar raken ofzo?

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik las dat je hem voor 35 euro kan halen?? Dan zou ik het doen, ben namelijk helmaal verslaafd aan het spel.
    Oke de pc versie is veel beter, maar het is best wel een leuke game. Krijgt ook een hoge rating in het xbox magazine uk.

10. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Ben ik echt niet met je eens. Het enige wat ik goed vond, was de mogelijkheden om je geliefde muziek af te spelen. Geniaal systeem.

Maar de gameplay is echt bagger. Echt drie x gelijk spelen in 3 jaar en de rest winnen met PSV is belachelijk. Met alles bedoel ik dus 3x competitie, 3x beker, 3x supercup, 3x champions leage en 3x wereldkampioen. Echt supersaai.

Speel al zon 8 jaar cm games en deze was veruit de slechtse. Net zo saai als die van enkele jaren geleden, maar veel minder doelpunten.

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  11. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    CM heeft niet zo'n verslavende werking als dat hij heeft op de PC. Misschien omdat de lettertjes op je beeld(als je een kleine tv hebt) je helemaal freaky maken. Wel verder een goed spel, jammer dat je geen patches hebt met nieuwe competities en ook een klein nadeel is dat je geen namen meer snel kan intypen als je moet zoeken maar helemaal via een soort toetsenbord op je tv de naam moet intikken(dit is tevens zo met passwords) maar verder niks op aan te merken en voor die 35 euro (heb zelf CM 2001/2002 voor €15 bij Free Record Shop)

Deel Deze Pagina