1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Primal

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 6 dec 2015.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ha ha ha...had ik het toch goed gezien, ik geloofde het niet. maar toch wel dus..

    wat ik wel jammer vind is dat je geen zwijn kan temmen. had me ook wel leuk geleken.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2016
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.702
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik moet nog 1 vaardigheidspunt en dan heb ik alle upgrades, maar ja kan ik precies geen missie vinden voor die laatste vaardigheidspunt dat is wel vervelend zeg. Dus moet ik heel de wereld gaan door zwerven om een side missie op mijn map te krijgen die ook nog eens een vaardigheidspunt geeft.
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ha ha... Als ik het tegenkom ga ik kijken wat er gebeurt als je een pijl in zijn kont schiet..
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik zou aansluiten bij deze batspartij samen met mijn sabeltanttijger. En als beesten te keer gaan :D.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja, het boeide hun toen toch niet wie er bij zit/is/loopt.
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Zag ze ook al in mijn eigen kamp liggen, gewoon midden op het gras. Ach ja, goed voor de population
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zojuist Platinum en dus alle trophies gehaald met Far Cry primal, echt een toffe game, absoluut de leukste Far Cry game.
     
    Gakkie, ageQned en AnubisNefer vinden dit leuk.
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654


    :+
     
    SHiZ NL en Servantes vinden dit leuk.
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Verhaal uit, nu nog even alle skills binnenhalen en weer een platinum erbij. Moet nog 30 skillpoints in totaal, dus maar wat van die oranje quests pakken waar je 1 punt per quest krijgt
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Any missables? Of als je de game gewoon speelt haal je ze allemaal vanzelf ?
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Geen missables, zondag 100% gehaald met achievements, leuke game wat achievements betreft (Ook de game zelf is natuurlijk Top!). De laatste achievement die ik over had was ook de skillpoints. Ik moest nog een 24 skillpoints hebben. Alle grotten ontdekt, collectables verzameld en natuurlijk alle secondary quests die skillpoints geven gedaan en toen had ik ze.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zo ik heb nu ook alle archievements met de game. Duurde op 1 of andere manier best lang voordat de laatste side quest in beeld kwam voor de laatste vaardigheidspunt.
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.702
    heb alle tribe kill en destroy quests gedaan, nu moet ik nog 23 punten. Voor de rest ? op de kaart leveren 144 punten per keer op (extra xp door bevolking in mijn kamp) Voor de rest fast travel ik overal naar toe om nu de beast kill quests te doen, jammer want die geven alleen maar xp en geen skill point. Begint wel wat saai te worden want ik hoef niet echt meer skills te krijgen want ik heb alle missies al gedaan.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmm heb al bijna alle skills en heb de story nog niet uitgespeeld. Veel side quests gedaan denk ik.
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.702
    is denk ik ook een betere volgorde om te doen
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik twijfel nog of ik deze game koop. Sta op het punt om een PS4 erbij te kopen en de enige bundel met 1TB HDD , op het moment, is die met Far Cry. Maar twijfel of deze Far Cry wel wat voor mij is. Met de vorige Far Cry's overigens opperbest vermaakt maar ik weet echt niet of deze mij trekt.... Lastige dit keer. :)
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    De goedkoopste 1TB bundel zonder Primal is 359. 379 met Primal. Primal bundel is idd bij meer (bekende) winkels te koop. Dus effe kijken waar je hem wilt kopen en of het die 20 euro waard is.
    Denk dat de meeste mensen in dit topic je de game wel zouden aanraden voor die 20 euro. Heb hem zelf nog niet gespeeld dus kan er niet veel over zeggen
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou is ook weer waar. Voor die 20€ extra moet je ook gewoon niet zeiken. hahaha
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Of gewoon wachten op een eventuele kekke NMS editie :cool:
     

Deel Deze Pagina