Ja ja er komt een nieuwe update van Generals....... Een vette expansion pack met 30 nieuwe units etc...... All info of Zero Hour.......add here.. Trailer te downloaden... Zero Hour Trailer
Lijkt mee een zeer lijpe game worden. Moest je dat vliegdek schip zien. Helemaal lijp, Zeker kopen, heb C & C Generals ook helemaal zwart grijs etc gespeeld. Ik wacht dan ook met smart op deze uitbreiding.
Na red alert 2 was ik toe aan een nieuwe rts-game. Ik kocht meteen generals maar toen ik het begon te spelen zei ik: WAT EEN KUTGAME. Ik ga dus deze uitbreiding niet kopen; ik denk dat ze de diepgang bij c&c verloren hebben, SPIJTIGGGGG
Dit keer dus wel met schepen *halleluja* Dat miste ik dus wel in Generals Deze Uitbreiding kopen we dus gelijk *Edit* Ik vind Generals een goed spel, alleen de units enz. waren anders... Dat is altijd even wennen Maar Red alert blijft toch de Meester
Schepen of niet, het blijft verpest! *edit* Ik hoop alleen dat c&c snel met een nieuw spel gaan beginnen, Kunnen ze het dit maal wel goed doen Heeelemaal mee eens!
Het lligt niet aan C&C zoals je dat zo mooi zegt. Maar het ligt aan de maker..."EA" dus.. Want Westwood maakte top C&C game.....tot dat ze er mee stopte. Don`t blame C&C....blame EA
jaman idd, ze hadden dat koop/geld systeem nooit moeten veranderen. nu is het zo'n standaard trs geworden...
EA Pacific heeft Generals gemaakt, dat is het team van RA2 die zich zeg maar heeft gescheiden van Westwood.
Hmmz, vreemd. Ik kan hem niet downloaden, ik word iedere keer doorverwezen naar de main page ofzo. Generals... mja, niet echt top, niet echt slecht. Ik ga hem nu ff instaleren en eens spelen.
Precies hetzelfde gevoel. Red alert 2 was al veel minder goed dan C&C, Red alert of Tiberian Sun, maar dit is helemaal bagger.
Ik vind er helemaal niks bagger aan. Het is alleen wel jammer dat er geen verhaal meer in de singleplayer zit. TS vond ik de kutste game die tussen het rijtje staat van C & C.
Dat mis ik het ergste: Al die filmpjes die in red alert 2 zaten, daardoor was er nog een beetje diepgang. Je werd meegezogen in een oorlogsverhaal. Ik heb dit geen van alle beleeft met Generals. Ik vind dat ze dat toch wel in het volgende deel erin mogen stoppen (hopelijk al in zero hour?)
Dat denk ik niet, dan moeten we minimaal wachten op een volgend deel, laten we hopen dat we Tanya dan weer mogen aanschouwen.
Whooooooooooot wannneeeer komt die hehe ik ben C&C verslaafd:$ ben der nie zo goed in alleen hahah Maar kep wel alle delen
Keej danz Die ga ik zeker kopen maaruh ik kan die trailer niet afspelen een .mov file waarmee doen jullie dat?