1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heeft hier iemand wel eens wat teruggestuurd naar Microsoft? Ik heb via de support chat geregeld dat ik de Elite controller terug kan sturen. Ik heb een verzendetiket van UPS gekregen, is dat voldoende? Ik lees ook iets over een handelsfactuur voor een internationale zending. Moet ik die zelf downloaden van ups.com? Het pakketje moet naar Frankfurt opgestuurd worden.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet een kale doos hebben (ghehe :+ ), er moet een blaadje in en er moet een verzend ticket op de doos geplakt worden. Moet er zelf zorg voor uitdragen dat het product goed geleverd wordt en stevig verpakt is.
     
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    :p

    Dat verzendticket heb ik gekregen van Microsoft. Wat voor blaadje moet er in de kale doos dan? Is dat toch dat handelsfactuur? Waarom geeft Microsoft dat zelf nergens aan?
     
  4. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    "Dat blaadje" zal de reparatieorder van Microsoft zijn.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat staat er op de handel factuur? naam zegt mij niks
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je bent er ook van op de hoogte dat dit wel eens aan COD kan liggen? :eek: Ik heb al regelmatig problemen gehad met de linker-en-rechter stick van de Elite Controller die ineens stopte met werken. Al in een andere game getest?
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heb ik niet gehad. Ik heb van Microsoft een mail gekregen met instructies over hoe het pakket te verpakken. Daar staat alleen dat ik het verzendetiket moet gebruiken van de koeriersdienst. Van UPS heb ik een verzendetiket ontvangen.Bij de verzend instructies lees ik dit: https://www.ups.com/content/nl/nl/resources/return/instructions.html

    https://www.ups.com/media/nl/invoice_1.pdf

    Ja, ook op mijn dashboard kan ik niet naar boven bewegen met de linkerstick.


    Waarschijnlijk maak ik het allemaal ingewikkelder dan het is, maar ik heb geen zin om gezeik te krijgen met de douane ofzo. :+
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vandaag eindelijk eens MS gebeld voor mn Xboner. Die ping op mn xbox is 200+ en bij mn ouders ook 160+. Volgens MS kan dat het probleem zijn waarom games vastlopen bij mij. Tomb Raider was onspeelbaar, Ori liep vast paar keer. Hoe kan internet ping invloed hebben op het vastlopen van de games :confused: . Heeft het wellicht te maken met het automatisch uploaden van die saves naar de cloud ofzo?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar heb je je ping getest? Als je dat bij network hebt gedaan dan is dat normaal want hij pinged naar Redmond.
     
  10. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Waar kun je het nog meer testen dan?? Bij xbox settings is mijn ping ook 160+ altijd. Maar in games komt ie niet boven de 30
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij multiplayer network en dan alle bumpers en triggers inhouden. Die vrouw zei dat het niet meer dan 160 moet zijn ofzo.
    Ze moeten mn Xbox gewoon checken. Straks komt QB uit
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2016
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Als ik dat doe heb ik een ping van tussen de 160 en 190. Maar speel ik online games waar de ping ook wordt aangegeven heb ik nooit hoger dan 40. En merk ook nooit hinder of lag ofzo, dus zal wel goed zijn...
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei dat komt omdat de test pinged naar redmond. En als je gewoon online speelt met games je meestal wel gewoon EU servers gebruikt.
    @UpInSmoke0611 raar allemaal. Zal zeker geen invloed moeten hebben op SP games ook. Misschien is er idd iets aan de hand. Zal hem lekker opsturen. Zeker als je nu niks speelt en straks wel.
    Gewoon op een maandag opsturen en heb je hem voor het weekend wel weer terug.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Microsoft kondigt crossplay aan tussen Xbox One en andere apparaten

    Microsoft heeft aangekondigd Cross-Network Play-functionaliteit toe te voegen aan Xbox One-games. Dit betekent dat Xbox One-gebruikers binnenkort games kunnen spelen met gebruikers op pc of PlayStation-consoles.
    "Naast de mogelijkheid om Cross-Platform te spelen tussen Xbox One en Windows 10 met games die gebruik maken van Xbox Live, geven we ontwikkelaars ook de mogelijkheid om games Cross-Network te laten ondersteunen", zei Chris Charla van ID@Xbox.
    "Dit betekent dat spelers op Xbox One en Windows 10 kunnen spelen met spelers op andere online multiplayer-netwerken – inclusief andere consoles en pc-netwerken."
    De eerste titel die hier gebruik van gaat maken is Rocket League. Op dit moment kunnen Xbox One-spelers niet met gebruikers op andere platforms spelen. Deze lente kunnen ze ook spelen met Windows 10-gebruikers.
    Ontwikkelaar Psyonix zegt binnenkort meer informatie te hebben over Cross-Network Play met andere consoles.
    Het nieuws geldt ook voor Windows 10-games.
    Ontwikkelaars moeten de functie nog wel toevoegen in hun games. Het is nog onduidelijk of andere platformhouders als Sony dit ook moeten ondersteunen

    Bron http://www.nu.nl/games/4230312/microsoft-kondigt-crossplay-tussen-xbox-one-en-andere-apparaten.html
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Was dit niet ook al toen met de geflopte Shadowrun voor de xbox 360 toen?
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Waren meerdere games, maar het schijnt dus ook zo te zijn dat het (mocht Sony het willen) ook crossplatform kan met andere consoles.

    Maar volgens mij betekend het wel net wat meer, aangezien Fable Legends en Gigantic ook al crossplatform play hadden ;)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het lijkt mij ontzettend goed voor de console-community dat je onderling kan spelen tegen/met andere gebruikers van andere consoles. Ben benieuwd.

    Alhoewel ik het vermoeden heb dat Sony hier nooit mee akkoord gaat.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het idee is niet om ineens in elke game crossplay te stoppen, maar om de optie aan te bieden. Ook zullen ze waarschijnlijk wel afdwingen dat games de filter optie bieden.

    Crossplay zal prima werken voor platformers, coop games en racegames. Het zal niet werken voor shooters. Een goede gameontwikkelaar zal dit ook inzien en de optie niet gebruiken of optioneel maken.
     
  19. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Bron: http://www.gamespot.com/articles/so...onnect-xbox/1100-6435688/?ftag=GSS-05-10aaa0b
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ik vind het zo een raar verhaal. Die helpdesk probeert me te helpen met netwerk instellingen, dns, mac adres etc. Maar daar kan het toch niet aan liggen :confused:
     

Deel Deze Pagina