1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En koop je dingen? En welke kleur zijn die items dan die ik in screenshot zag?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Ja, maar eer ik aan jou speeltijd zit zijn we 2 jaar verder :+
     
    Graveheart en SHiZ NL vinden dit leuk.
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Koop wapens, scopes etc pas op 30.
    De kleur dingen die je zag in de screenshot van @nawa zijn high End, oftewel geel. Meestal heeft een High End item hogere stats als een Superior item (paars).
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dus gewoon alles slopen en bij lvl 30 specifieke gear kopen en vinden! Zijn er veel versxhillende wapens daar? In vele varianten
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja. Teveel :+
     
  6. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Yup, lekker veel prutswerk met je mods/gear ook om je wapen echt te kunnen fine tunen naar jouw speelstijl. Heerlijk.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heerlijk daar kan ik van genieten. Zat lang te twijfelen. Game zag er geweldig uit natuurlijk en die presentatie toen was vet maar toch twijfel. Toen ik las diablo with guns was ik gelijk verkocht. Heerlijk tweaken met build en items scrounge
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou Diablo met guns is het niet echt. Als er al een game is die die titel verdient dan is dat Borderlands (2). Maar vermakelijk is het zeker. Ik mis alleen het toewijzen van stats/skills bij het levelen, dat is allemaal erg beperkt. Wel een hoop passives (perks)
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gister de Midas en een classic ak47 high end drop :D

    Scavenging staat op 110%
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2016
    nawa en Maddmonkey vinden dit leuk.
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ben nu de game rustig aan het doen. Alles singleplayer. Tik net level 16 aan. Als je net een gezinnetje gestart bent, getrouwd en kreeg er een stiefdochter bij ;), dan komt gamen even op een tweede plan te staan. Mensen mogen me best toevoegen Moppersmurfnl.

    De Darkzone is erg spannend als je er in je eentje in rond loopt. Ben alleen maar dood gegaan en daarna maar eruit gegaan. Als ik level 30 ben kom ik wel terug.
     
    Rickk en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Twee van de 6 talents heb ik al op gear, dus opzich zou ik hier voor kunnen spelen ja.

    Heb maar even de M249 para blueprint gekocht :D
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kijk trouwens ook even naar de Covert SRS.
    Te koop bij de DZ01 ingang, oost.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Speel je op One of PS4 ?
     
  15. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    [​IMG]
     
    nawa vindt dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    3 van de 6 al! :D net die handschoentjes gevonden met 25% extra pistolo damage. Fucking nice. Bullet moest nog rustig zijn gear even aanpassen, ik was echt aan het bidden om niet dood te gaan hahaha.

    Ook echt een gekke dark zone avond zeg. Holy shit wat waren er veel rogue. Bullet en avalon rennen de andere kant op en ik sta nog bij een named boss. Werd volledig omsingeld terwijl ik 4 items had waaronder die first wave M1A. Keihard geraped en vervolgens kwam xXD4rkNightxX even langs om mijn gear te jatten. Ik balen terwijl ik door de straat loop, zie ik opeens die gast voorbij lopen naar een extraction toe. Rennen als een malle en iedereen erbij roepen. "loop ervoor zodat ie rogue gaat". Fuck het, ik knal hem gewoon. Rennen voor het leven vervolgens hahah. Achteraf gezien de verkeerde, maar wel mooi een SRS geloot daardoor :+
     
    Graveheart en nawa vinden dit leuk.
  17. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik speel op de Xbox One. Helaas geen PS4 meer :mad:
     
  18. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Voeg mij maar toe! Net level 18! Speel alleen savonds en af en toen in het weekend!
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Damn gisteren level 8 gewordenen alle drie de vleugels geunlocked maar wat een vette game en wat een sfeer zeg. Overal die body bags in dat stadion en die elektriciteit plaats was een fucking massa graf... vet hoor.

    Coop (was met mensen zonder mic) is ook vet zeg. Maakt de game stukken veter. Kan niet wachten om vanavond verder te gaan als iedereen slaapt!

    En beetje in skills en wapens en talents etc zitte kijken. Kan niet wachten op end game km lekker te tweaken. Maar geen haast. Heel die map gaat bekeken worde

    Nogmaals oudere mensen interesse in spelen add sephiroth n7 even.
     
  20. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb je ook toegevoegd. Ben zelf pas net level 7, dus zal even duren voor ik serieus mee kan doen, maar komt vanzelf goed.

    Gisteren even snel 1 missie kunnen doen (de 2e grote medical missie) en daar begon al flink duidelijk te worden hoe het bullet spongen gaat zijn geloof ik. Met vier man, waarvan twee er 1 level te laag waren was het al behoorlijk billen knijpen, elkaar healen/reviven en flanken. Heb er hoe dan ook nu al meer schik mee dan ik vooraf had gedacht bij deze game:thumbs:
     

Deel Deze Pagina