Sega GT Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door hunter, 2 jul 2003.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen

zoals de meeste al weten komt er een online versie van sega gt, met :
    - meer auto's
    - meer banen (hard nodig)
    - weerseffecten
    Vooral dat "meer banen" vind ik persoonlijk hard nodig : sega gt is een leuke racer maar bied niet genoeg afwisseling.
    Het live gedeelte bestaat uit races met max 12 personen of een dragrace. Je kan hierbij je auto als inzet gebruiken, wat best lache is (tenzij je em kwijtraakt) Misschien kan je ook onderdelen en auto's te koop zetten of ruilen, maar dat is volgens mij nog niet bevestigd door WOW entertainment.

Ben benieuwd wat jullie ervan verwachten....word dit de gran turismo voor de xbox of gewoon een mislukte wannabee ?

Trouwens nog ff een vraagje van mezelf : heb je sega gt 2002 nodig om het te kunnen spelen ? ik las namelijk dat het een add-on is die voor ong 30 euro in de winkels zou kunnen komen dus dat zou best kunnen....

mzzls

martin

Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht dat je met 12 personen online kon :confused:

3. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    http://xbox.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=14080
    Ja dus 12 Personen online gamen en nee je hebt de originele Sega GT 2002 niet nodig het is gewoon en geupgrade versie van Sega GT 2002 met meer banen and autos en dus online mogenlijkheden maar dus well opzich en geheele stand-alone versie

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    waarom vergelijkt men het altijd met gt3? alleen omdat het een goede ps2 racer is, wat een ander heeft hoeven wij toch niet precies hetzelfde te hebben. er zijn genoeg andere goede racers voor mij dus ik kijk niet naar de vergelijkingen met gt3. lijkt me wel cool dit maar heb geen live dus ga hem niet halen

5. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als het een coole racer is maakt mij het niet uit of het nou wel of niet kan tippen aan GT3. Hij wordt best wel cool, ik zei al in die nieuwspost dat je met 12 man kunt racen en da's best wel veel. Ben zeer benieuwd naar deze racer.

(Dit is trouwens post nummer 300, zag ik heel toevallig :D)

Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zijn der meer bronnen die dit bevestigen??? Voor zover ik heb begrepen moet het iets van EUR 20,- gaan kosten als een addon op je echte versie (je behoud dan ook je auto's en upgrades, wel lekker bij mij, omdat ik iig alle upgrades heb vrijgespeeld).

Oh ja 'k geloof dat ik dat in XBM Engels heb gelezen, maar ga ff op bronnenonderzoek :+

/edit nah niet echt iets gevonden. De link werkt ook niet meer, maar dit was min of meer een vraag en antwoord spel
    een amerikaans forum

Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  7. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop wel dat als ik deze upgrade heb (of wat dan ook) hoop ik tenminste dat ik geen last meer heb van die lange laadtijden.

8. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    lange laadtijden waren idd ook irri....kon niet ff snel racen :mad:
    zal max 6 pers ff in max 12 pers omdopen...sorry ;)

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    lange laadtijden lagen oa aan segapack (2games op 1 dvd)
    maar als ie genoeg sp biedt, en niet alleen extra banen/wagens, dus voor offline haal ik m misschien wel als het een leuk geprijsde addon is

10. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ben ook wel benieuwd of het een full price game wordt.
    Dat stemt me niet zo positief alleen :)

11. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, k weet dat die laadtijden vooral aan het sega pack lagen, als ik dat geweten had had ik m nooit gekocht, maar wat is SP???

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    single player (offline voor mij)

13. Brother Bear

Brother Bear Xbox Live addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook te wachten op deze game. Heb Sega GT 2002 al eens gespeeld bij iemand (sega pack), maar heb net m'n eigen (standalone) gekocht via Xbazar. Can't wait :) Maar nou was m'n vraag wanneer dit (online) vervolg uitkwam. Tothegame biedt ook niet echt veel uitkomst.. (gewoon geen eigenlijk). De NTSC datum is begin November, maar het zal wel weer zo zijn dat wij weer voor een paar maanden genaaid worden... :'-(

Grtz Brother Bear

14. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat de online versie een leuk prijsje gaat krijgen:)

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik wacht ook op deze game
    eindelijk een echte online racer (moto gp niet meegeteld)
    ik vraag me trouwens af of je een wagen die je al hebt van iemand kan winnen

16. Brother Bear

Brother Bear Xbox Live addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, maar ik heb het gevoel dat hij rond de tijd van PGR2 uit gaat komen... Worden nog drukke tijden voor de racefan, aiii :)

Grtz Brother Bear

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga deze zeker kopen. Vond het eerste deel zeer tof, de 2002 editie ook al dus kom maar op...
    Enne ik heb een nieuwe Live racer nodig nu de Dreamarena server van speed devils online offline is gegaan.

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Kan je je eigen auto nu ook meer upgrade/tune enz..???
    en is het het ook zo dat je dan je eigen custom auto kan gebruiken online?

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of ze meer upgardes en tune mogelijkehden erin zullen verwerken, maar het is in ieder geval we lmogelijk met je custom car online te gaan!

Ik had ook gelezen dat je nu ook kan racen om de auto van de ander... Vet balen als je dan je auto waarin je alles op en top getuned hebt verliest met het verschil van bijv. 0,1 seconden... :)

20. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Is het ook zo dat je bijvoorbeeld 1000 Dollar moet betallen. en de andere spelers ook. om aan de race mee te doen , en wie er dan gewonnen heeft die krijgt al het geld?

of speelt geld geen rol als je online speelt?

Deel Deze Pagina