1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Is er geen Live gaming forum voor dit spel? Anyway, ik heb eindelijk een One en dus eindelijk H5. Heb nu al meer online gespeeld dan H4, maar zoals H2 is het helaas nog altijd niet.. Iemand hier die een beetje regelmatig 's avonds potjes speelt? Ik heb nog geen headset, maar zodra ik er een heb zou af en toe een potje met communicatie wel leik zijn
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgens mij speelt bijna niemand het gewoon meer :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Spelen er genoeg. Maar blijkbaar wil niemand posten. Best veel forum members in mijn friendslist spelen constant.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2016
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik! Je kan me op Live toevoegen "Willem van Vugt" (makkelijk hè :D ).

    Speel veel Warzone Assault en wil ook wel Doubles of Teams spelen maar ja, wel met iemand in party.
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik speel nu vooral Slayer, ik vind de eerste 10 als qualifiers wel redelijk veel trouwens gezien de maandelijkse reset. Merk wel dat ik jaaaren niet echt heb gespeeld, ben zo slecht haha. Maar er zit al vooruitgang in.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja die 10 potjes ELKE MAAND vind ik ook nogal wat. Maar dat is eigenlijk alleen interessant als je echt voor een skill based ranking gaat. Wil je gewoon wat potjes doen maakt het weinig uit.

    Anyway als je zin hebt om wat potjes te doen I'm game.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zal je morgen ofzo even toevoegen. Ik begrijp niet waarom het niet gewoon doorloopt, al maakt het natuurlijk niet veel uit. Las eerst dat je niet in rank omloog kon gaan, dat alleen je progress in je huidige rank decreased wanneer je verliest. Maar ik ben net toch van Silver 6 naar Silver 4 gegaan ( :') )... Helemaal goed trouwens hoor, heb het idee dat het ranken wel aardig werkt?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Halo Championship dit hele weekend.

    [​IMG]

    MAIN STAGE -

    SECOND STAGE -

    With more than 900 registered teams and over 4000 players from around the world competing in the biggest Halo tournament ever, it’s finally time to find out who will stand at the top of the podium at the Halo World Championship 2016!

    Starting tomorrow, 16 of the best Halo teams hailing from the United States, Mexico, United Kingdom, Germany, Australia, New Zealand and Singapore will battle each other to determine who will earn the title of Halo World Champions and win their share of the $2.5 million prize pool. The winning team will be crowned Halo World Champions and receive $1 million – the biggest individual prize in console esports history!
     
  10. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Voor actieve spelers is dit juist heel erg chill. Als je geen resets zou hebben, zou je gewoon vastzitten op een gegeven moment. Nu probeer ik elke maand mijn rank hoger te halen dan de maand ervoor en probeer ik Champion te halen. Helaas nog niet gelukt. Vorig seizoen zat ik ongeveer 100 CSR van Champion af in slayer.... Glitcht m'n account, waardoor ik 2 weken geen CSR (rank punten) meer kon halen. Dag Champion :mad:

    Overigens is de HCS echt superspannend en zijn er al veel upsets geweest. H5 is echt een awesome game en sinds de game uit is gekomen heb ik nog niets anders gespeeld op m'n One.
     
  11. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2016
    Turtle Boy 77 vindt dit leuk.
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jezus wat een kleuren allemaal zeg 8)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik was echt heel erg benieuwd naar deze game toen hij uitkwam. De singleplayer coöp op het moeilijkste niveau uitgespeeld en regelmatigonline geprobeerd. Echter was ik hier zooooo slecht in, dat ik ben afgehaakt. Dit was mijn eerste Halo ooit, en waarschijnlijk mn laatste. Puur door mijn eigen skills hoor, kreeg het niet onder de knie :+
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zonde, zelf online ook niet zo goed, maar me prima vermaakt met single en coop. Beide op legendary uitgespeeld, had voor mij wel een tandje moeilijker gemogen. Vond het verhaal wel gaaf. Nog steeds niet zeker wat ik van de Wardens vond. De eerste ontmoeting echt super, maar daarna toch ook wel weer vermoeiend.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Gisteren, tijdens de finale, keken meer dan 100.000 mensen naar Halo 5. Echt geweldig om te zien, zeker gezien Halo 4 moeite had de 6K te halen tijdens toernooien. Erg goed om te zien dat de franchise weer enigszins aan het opkrabbelen is na de rampen genaamd Halo Reach, Halo 4 en Master Chief Collection.
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Halo Reach was geen ramp.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Reach was ook wel prima maar na een Halo 2/3 blijft het moeilijk om dat hoge niveau opnieuw te halen. Halo 4 was wel een gedrocht.
     
  20. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Rienbu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina