Beste mede-XBWers, Bij deze vraag ik een paar minuten van jullie tijd voor een enquête over Xboxworld. Ik ben momenteel aan het afstuderen aan Tilburg University. Ik volg de master Marketing Management en ik dacht bij mijn master thesis meteen aan mijn online thuisbasis sinds 10 jaar: Xboxworld! Je zou me enorm helpen door de enquête in te vullen. Iedere respondent draagt ontzettend bij aan het eindresultaat. Uiteraard worden de resultaten alleen voor het onderzoek van mijn master thesis gebruikt en word alles anoniem verwerkt (je hoeft nergens je naam of username in te vullen). Het duurt ongeveer vier minuten om te enquête te voltooien. Klik hier om naar de enquête te gaan. Alvast bedankt! Groeten Dusky Voor de modz: dit topic is is een crosspost van dit topic en is hier geplaatst met toestemming van Willem. Ik heb de enquete offline gehaald. Bedankt iedereen die hem ingevuld heeft! Ik heb uiteindelijk 88 respondenten in mijn onderzoek.
Bedankt voor het invullen! Ik heb nog heel veel respondenten nodig, dus iedereen die mee wil werken graag!
Zijn er nog mensen die een paar minuten van hun tijd willen doneren aan mij? Je zou me ontzettend helpen!