wie heeft er flight simulator 2004

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 15 aug 2003.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    wie heeft dit spel en ik wil ook graag weten wat jullie er van vinden
    ik vind het een vet spel alleen ik snap er namelijk nog niks van hoe ik een route moet vliegen waar kan je zien waar je naartoe moet vliegen bijvoorbeeld ?

2. Brother Bear

Brother Bear Xbox Live addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder handleiding kom je er echt niet uit... dat kan ik je nu al wel vertellen. De broer van een vriend van mij, trouwens een rare vogel, is d'r helemaal fan van. Hij speelt elke uitgave en waant zich echt een piloot. Dat loopt hij gewoon even een half uurtje weg, want het vliegtuig vliegt toch gewoon door. Het is zo echt, eng gewoon. Ik vind het trouwens al knap dat je bent opgestegen :) Ik vind het persoonlijk een spel voor freaks, wie gaat er nou de dag (en nacht) achter de pc zitten om een vluchtje naar Amerika te regelen... Sorry, ik heb wel wat beters te doen :) Dus ik zou zeggen, sla er de handleiding op na. Als je die niet hebt, zoek dan ergens op internet, misschien zijn ze er in data-vorm? Succes d'r mee!

Grtz Brother Bear

3. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zit in FS2004 zelf een lesprogramma.
    Daar wordt dus vanaf begin tot eind uitgelegd wat je moet doen.
    Als FS volledig geinstalleerd is moeten er 'flightlessons' bij zitten, ben je dat niet tegen gekomen? (Learn to fly)
    (Als het goed is krijg je tijdens de installatie de keus of je deze vlieglessen ook wil installeren)
    En natuurlijk heb je in FlightSim zelf ook een HELP menuutje :p

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Er zit toch een tutorial bij...

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    jah maar dat is ook zo verrot :p al die engelse termen ik kan wel vlieggen maar ik snap niet hoe je nu kunt bepalen waar het andere vliegveld is waar je heen moet zit er een navigatiesysteem in het vliegtuig waar je het op kan zien ??

6. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    tutorials lezen, en flightlessons volgen anders kom je er niet :p

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em, inc Verzamel doosje + Wright vliegtuigje :)

anyways, ik heb ook de stagie guide (??) maar in Nederland nog niet echt aan begonnen. mede eigenlijk omdat hij niet om mijn PC past. nja
    ik vindt em best fijn spelen , maar zo`n groot vliegtuig boeiing bv. is gewoon echt niet te doen voordat je eerst de handleiding (idd) 23330535 uur hebt gelezen...

meestal vlieg ik dus ook met een proppeller vliegtuigje, gaat snel van de grond etc..

8. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe spelen jullie hem dan, gewoon alleen met een joystick?
    Of gebruiklen jullie ook van die hele setups ?

Anders probeer ik t ook eens

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    hoezo is het niet te doen met een boeing ik heb er helemaal geen verstand van vliegen maar ik vlieg toch nog wel behoorlijk weg met die boeing.. :?

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    die boeing is gewoon een vet groot ding, die moet eerst op snelheid komen, draait redelijk langzaam enz..
    zo`n proppeller ding zit snel in de lucht en vind ik opersoonlijk veel fijner,.

ik speel zelf gewoon met toetesenbord en niet de moeilijke toetsen :)
    ik ga vandaag eens kijken of ik op een andere computer em kan instaleren (heb nu alllen via Laptop gespeelt) en een Joystick aansluiten (een normale forcefeedback,niet zo`n hele instalatie!!)
    en kijken wat er dan gebeurt:)

11. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    vertel dan ff of dat goed speelt

dan ga ik het ook proberen(eerst natuurlijk lessen)

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan er vandaag niet meer op, maar ik zal het wel melden
    opzich -om te vliegen- heb je geen lessen nodig..
    je drukt op F3 en je motoren starten, je gaat sneller en je drukt gewoon op omlaag ofzow om op te stijgen.. Maarja, dan zit je in de lucht en begint het gelazer :)

13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    idd en het moeilijkste is nog waar moet ik in godsenaam heen vliegen als ik dat eenmaal weet.. jah dan gaat het goed ik weet bij god niet waar ik dat kan zien? :confused: als je op cockpit view zit waar aan kan je dan zien waar je heen moet vliegen? misschiene een screenshot zou handig zijn :)

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat soort dingen weet ik nog niet , ik zal proberen een screenshot te maken maarheb het nog erg druk :)
    Maar vliegen van La Qardia ofzow (new York) naar het zakelijke gedeelte van New York is erg makkelijk, pak gewoon een atlas / plattegrond van New York en je komt er echt!! 100% gegarandeerd :D

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    heheh w8 op je screen shot :)

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe je weet waar je heen moet vliegen? Anders gebruik je je GPS, dat is nog het makkelijkste. Heb zelf nog versie 2002, ik neem aan dat 2004 (ong.) hetzelfde werkt.

/vliegen is makkelijk, landen is het èchte werk.

Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    GPS is voor wattjes :), ik vlieg zelf veel in Amerika en was laatst dus in New York.. gewoon een soort van Atlas erbij gepakt en jawel hoor, het Empire State building kwam er dicht bij.... te dichtbij :/

18. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    vuile terrorist!!!

19. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    WAT IS HET GPS maak screenshot en omcircel GPS plz danke bitte

20. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest