1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou balen inderdaad. Toch maar DC 1 kopen. Kost nu maar €9.99 inc season pass. Mja stomme psn store werkt niet mee.
    Op dit moment is het niet mogelijk uw transactie te voltooien. Probeer het via Uw console of anders later nog eens,:'-(
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn, die studio (en game) verdien(de) beter, veel beter.=(
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Kut nieuws, had gehoopt op nog veel updates en/of een nieuwe game nadat DC me zo erg bevallen is ):
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De release van de game was kut, maar als er 1 studio heeft laten zien hoe je een game hersteld en het vertrouwen terug wint van de fanbase waren zij het wel. Geen DC 2, geen bikes uitbreidingen =(
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik had destijds de DC upgrade van €39.99 gekocht. Nu ik hem weer wil downloaden staat er alleen upgrade to plus?
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb de game inmiddels en speelt geinig. Maar vergeleken met Pcars is RD toch wel arcade. Des al wel te plus erg leuk.
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    RiveDlub ?
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol.. Ja zoiets, :lol:
    DC....
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Codemasters has picked up Evolution Studios - and in the process turned the once PlayStation-exclusive developer multiplatform.

    Last month Sony announced the closure of Cheshire-based Evolution Studios, leaving the future of Driveclub - and the jobs of its developers - in doubt.

    Now, Codemasters, maker of the Dirt and Grid series of games, has rescued Evo, maker of Driveclub and MotorStorm. Codemasters said the acquisition makes it the world's largest racing-focused games company.

    Meanwhile, Sony's Mick Hocking has joined Codemasters as vice president of product development. Hocking spearheaded Sony's ill-fated 3D gaming push and managed Evo while at Sony Computer Entertainment Europe.

    Paul Rustchynsky, who worked at Evo for almost 12 years and led development of Driveclub, is sticking with the studio as it changes owners.

    Sony, as you'd expect, retains the rights to both Driveclub and MotorStorm, but fans of those games will be excited by the prospect of its developers getting the chance to make more racing games in the future.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Goed nieuws....een geestelijke opvolger van Driveclub zie ik zeker wel zitten
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Logische overname ook!
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Kijk, dat is zeer fijn nieuws zo vlak voor het slapen gaan... :thumbs:

    Geweldig veel respect voor de makers van Droveclub, en goed om te horen dat ze zo te lezen als compleet team bij elkaar blijven en voor een voorheen uitstekende publisher mogen werken aan nieuwe projecten. Ben zeer benieuwd met wat voor nieuw project ze zullen komen, maar daarnaast ook natuurlijk uitstekend dat ze die technische kennis kunnen delen met andere Codemasters teams, waardoor die andere games straks wellicht ook net zo mooi worden als Driveclub. Ik vroeg het toevallig nog een paar dagen geleden of de weerseffecten in DIRT Rally net zo indrukwekkend zijn als in DC ('nee'), en hopelijk zal dat dan straks bij een DIRT Rally 2 wel het geval zijn...

    Anyway, geweldig nieuws.:)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dirt is wel 60fps en Driveclub niet.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, dat maakt me persoonlijk niet zoveel uit, eerlijk gezegd. Driveclub was gewoon smooth en had goed gevoel voor snelheid, uitstekende graphics en gameplay, en of het dan 30fps is of 60fps, tja... Ik heb dus liever schitterende volle gedetailleerde omgevingen en dan misschien maar wat minder FPS, dan dat je dat opoffert voor 60fps.

    Uiteraard zullen anderen daarover van mening verschillen, maar ik had niets te klagen over de 30fps bij DC.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg ook niet dat het slecht is. Zeg alleen dat je niet kan verwachten dat Dirt dezelfde graphics en weerseffecten heeft een ook nog dubbel aantal frames moet pushen.
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heel vreemd. Had gister alle 45 sterren van de RPM gehaald, en nu heeft die ze niet opgeslagen ofso. Het vreemde is dat als ik bij de races kijk ik wel bij "klassement" zie dat ik ze gereden heb alleen de sterren zijn weer blanco. De laatste trophies heb ik ook niet gekregen.

    Iemand wel eens last van gehad ?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Eindelijk die Bike update gekocht met 50% korting.
    Valt tegen zeg...
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Klopt, het lijkt heel wat maar het stelt maar weinig voor.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wat valt er aan tegen, en wat had je er van verwacht?

    Heb hem ook (destijds meteen gekocht), en hoewel ik racen met auto's wel iets leuker vind, is het racen met bikes ook prima, en je blijft natuurlijk gewoon de beste tracks in een race-game houden, want Driveclub.

    Wat me persoonlijk alleen een beetje tegenvalt, is dat al die motoren voor mij vrijwel hetzelfde eruit zien, maar ik ben natuurlijk ook een leek op het gebied van motoren. Bij Auto's zie en voel je gewoon grote verschillen. Misschien hadden ze ipv alleen maar sport-motoren, iets meer variatie aan moeten brengen...
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Laatst dit spel weer even opgepikt en alle sterren verzameld die nog open stonden. Heb nu de Tour, Ignition, en Photo-Finish helemaal compleet. Ik twijfel nu een beetje of ik die andere uitbreidingspakketten (behalve Bike dan) nog zal aanschaffen want ik heb de smaak wel redelijk te pakken. Bieden die erg veel variatie en uitbreiding van wat er al is of valt dat tegen (a.k.a. meer van het zelfde of niet)? Iemand ervaring mee?
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina