1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hitman

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 26 jun 2015.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Jammer dat die krantenstukken na een missie zoals Blood Money niet terugzijn. Die waren zo leuk om te lezen. En beter krijgt 47 zijn handschoenen en suitcase snel hahah.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben echt al een hele tijd bezig om ook maar uberhaupt het Parijs level uit te spelen, simpelweg door te proberen om zoveel mogelijk Opportunities en challenges te halen in een playthrough en het is echt genieten. Als Sjeik loop je overal doorheen, even via een regenpijp naar de tweede verdieping klimmen (geen zin om op de camerabeelden te komen), daar een veilingsartikel te winnen en het afmaken met een 'ongeluk'. En daarna mooi verder met het volgende target. Laat het Italië level maar snel komen!
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Je kunt de camera's gewoon kapot schieten . En anders kun je altijd nog de camerabeelden vernietigen.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vind de game ook echt zalig, echt Hitman op en top.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik weet het nog steeds niet,...... twijfel, twijfel,.....
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Gewoon wachten dat er wat meerdere deeltjes zijn uitgekomen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Nieuwe Contracts toegevoegd aan Hitman

    De eerste extra content voor de nieuwe Hitman is verschenen in de vorm van twee Escalation Missions.

    In de missies moeten spelers een doelwit doden en komen er vervolgens steeds moeilijkere varianten op die missies. De missies spelen zich in de spelwereld van de eerste episode van Hitman af.

    In The Holmwood Disturbance moeten spelers Faustin D'Aoust doden met een vuurwapen terwijl ze verkleed zijn als een vampier. In nieuwe versies van de missie moeten spelers onder andere ook een extra doelwit doden en langs geavanceerde camera's zien te sluipen.

    In The Mandelbulb Requiem moeten spelers Michel Charest doden terwijl ze als een Palace Staffer verkleed zijn. In nieuwe versies van de missie moeten spelers onder andere een andere vermomming gebruiken en een laptop hacken. Deze Escalation Missies bieden geen mogelijkheid om tussendoor te saven.

    In april komt ook de tweede episode van Hitman uit, die de locatie van Parijs in de eerste episode verwisselt voor Italië.
     
  8. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Je wordt in die contracts veel meer 'losgelaten' dan in het hoofdspel, hè. Het is inderdaad wel zo dat er een hoop replay in dit spel zit, omdat het level echt gigantisch is. Ben zelfs nu af en toe de weg kwijt. Nu ik aan het stijltje gewend bent, vind ik 't ook een mooi spel.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Grrr,... kon het niet laten, dus toch maar gekocht!!! 8)
    Heb net drie keer de training gedaan,... eerst x gewoon simpel, tweede x met pistool en net met een explosief in zijn kantoor. Nu ff het slachtoffer volgen want wil hem ook wel eens vergiftigen. Kortom heb de smaak al best wel te pakken. :+
     
    AgentSmith en Jorrie vinden dit leuk.
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Same here
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waarom niet gewoon episode 1 proberen, het is maar 15 euro....

    Je bent echt lang genoeg zoet met Paris, geloof mij maar.
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Miss dat ik dat ook wel gewoon doe maar weet niet op welke console ik m haal X1 of PS4 vind t wel zonde dat X1 geen ideal heeft op de store..
     
  13. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt tegoed kopen via iDeal in de Microsoft Store. Het werkt alleen niet helemaal intuïtief; na betaling krijg je een e-mail om de betaling te voltooien. Dan krijg je de melding dat er betaald is en daarna (2 min. later) kun je de inwisselcode vinden in je account.

    Er zijn ook andere winkels die download gift cards aanbieden, maar volgens mij krijg je op PS4 ook extra's toch, voor Hitman?
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hitman op PS4 heeft de Sarajevo Six als extra DLC.
     
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Denk dat ik m gewoon koop ben bijna lvl 30 met the division, kan ik mooi hitman spelen tot er nieuwe dlc komt:)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Release van EP2 laten ze next week weten. Volgens een leak zijn er vijf volledige missies met targets in de tweede episode.
    ZIN IN!



    Shit, both please hahaha.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gaaf, laat maar snel komen inderdaad. Wat wordt er bedoeld met 'vijf volledige missies met targets'? 5x The Showstopper met verschillende targets?
     
  18. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat zou episode 2 veel meerwaarde geven. Vindt de extra targets tot nu toe mweh; de hoofdmissie is wel heel cool en kun je op veel manieren voltooien. Hebben jullie ook dat het online gedeelte langzaam laadt?
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    26 April episode 2!
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Dan pas =(.
     

Deel Deze Pagina