Ja ik heb die 599/evo op mijn tx. Was veel centjes, maar in mijn optiek z'n geld waard. Heerlijk stuurtje, iets grotere diameter, geen plastic fantastisch en alcantara. F1 stuurtje heb ik niet....
Ik heb zelf (nog?) geen ervaring met het alcantara stuurtje. Wel met het Italia, het GTE en lederen stuurtje. Ik vind zowel het GTE stuurtje als het lederen stuurtje een mooie upgrade, aangezien ik het standaard Italia stuurtje niet fijn gevormd vind (ik kan het stuur daardoor niet lekker beetpakken). Eigenlijk had het GTE stuurtje gewoon het standaard stuurtje moeten zijn voor de TX. Echter, het GTE stuurtje is nog altijd behoorlijk rubberig. Het lederen stuurtje ziet er absoluut luxer uit, maar houdt dan weer niet beter vast (het leer is vrij glad en het stiksel voel je in je hand drukken). Zogezien zou ik al ik jou was als upgrade lekker voor het alcantara stuurtje gaan. Het prijsverschil t.o.v. het GTE en lederen stuurtje is niet heel groot en alcantara voelt altijd heerlijk aan op een stuur.
Ik ben wel erg tevreden over het lederen stuur, voelt niet warm of plakkerig met voldoende grip, ook heb ik niet de neiging om er hard in te knijpen itt de controller dus het rijdt een stuk relaxter. Dat alcantara stuur lijkt me ook wel fijn, weet alleen niet of dat warm kan gaan worden. @asjemenou75
Wat doe je als de remmen van je Corvette het ineens niet meer doen, op Sebring? Netjes opgelost Actie vanaf 00:30.
Heb bij de MM gevraagd of ik de 599 en de 599 alcantara effe mocht beetpakken. Verkoper haalde ze uit de doos voor me. Wel zo fijn natuurlijk. Direct een heerlijke feeling met de alcantara. En zie daar!
Is de Alcantara versie ook groter dan de leren versie? Lijkt mij een leuke upgrade Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Kan het trouwens kloppen dat in project cars setup gewoon het 458 stuur te zien blijft? Ik neem aan dat het niet nodig is te updaten via pc. Staat ook niet in beschrijving. Wel kun je mappings via de thrustmastersite downloaden
Het enige wat in een rim zit is een klein printplaatje waar de knopjes doorheen worden geleid. Daar kan een game niet aan zien wel rim op het stuur zit. Qua ffb etc. maakt het uiteraard ook helemaal niks uit wel rim je hebt, op het formaat na.