1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Te Koop; MGS:V, Fallout4, Project Cars

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Robby Bobson, 19 mrt 2016.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien het feit dat ik ze nooit meer speel, biedt ik onderstaande spellen te koop aan.

    - Fallout 4
    - Project Cars

    Mag zowel los verkocht als in een totaal pakket. Zijn nog in perfecte staat, en afgezien van MGS, nauwelijks gespeeld. (Al heb ik daar ook maar 25% voortgang in :+ )

    Onder de €10,- gaat Project Cars niet weg, en de andere twee niet onder de €15,-

    Ps. Eventueel heb ik nog een originele (redelijk gave) Playstation 1 te koop staan met een aantal spellen. Mocht iemand daar interesse in hebben, kan ik daar wel wat meer informatie over geven, qua spellen. Is in ieder geval compleet en werkend.

    Overigens, ik heb in een grijs verleden hier ruim 80 succesvolle deals gehad.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2016
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tis dat ik even genoeg games heb, anders had ik wel interesse in MGS. Mja daar heb jij nu niks aan..
    Suc6 met de verkoop... Maar dat komt wel goed. Wordt genoeg verhandeld hier..
     
  3. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid V The Phantom Pain voor 15,- ?
     
  4. denv

    denv Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel interesse in Project Cars en ik ben benieuwd wat je voor de PS1 hebt.
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS:V is weg, bump voor de rest.
     
  6. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt een PM van me. ;)
     
  7. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    DE PM betreft info over je PS 1 ;)
     
  8. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Je bent er maar druk mee. Helaas hebben je knipoogjes geen verandering kunnen brengen in het feit dat deze gozer al een maand niet meer online is geweest.
     
  9. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok thanks duidelijk! Helemaal niet op gelet, ha ha ha thanks for je reactie.
     

Deel Deze Pagina