Dat zal wel kloppen, maar het heeft wel kenmerken ervan. My bad, ben nu ook pas door de proloog heen. Tijd om wat voor die base te doen. Hoop alleen niet constant beschoten te worden als ik op weg naar een missie ben.
Vraagje: Ik ben level 30, je hebt een daily met level 32 enemies. Waarom doe ik zowat geen enkele damage? Wachten tot aanstaande dinsdag of aan wat betere gear komen? Heb nu alleen paarse gear en wapens.
So close.... 29 atm. Die laatste levels zijn echt... AAAAHHH! @Sasuke26 challenge mode? Ja dat is een bitch op het begin. Betere gear gaan vinden ja. Eerste keer challenge mode deed ik er bijna 2 uur over.
Is het handig om voor dinsdag nog wat high end weapon Parts oid te craften? Of wat was het dat precies omhoog ging kwa tools?
Sowieso. De benodigdheden voor de High End spullen gaan allemaal omhoog. Waar je nu 5 groene items nodig hebt voor 1 blauwe, is het dinsdag 10. Hetzelfde gaat op voor blauw naar geel (High End).
Gewoon even een vraagje: Je kunt toch niet per ongeluk die DZ inlopen of wel? Niet verstandig met mijn level 4 dat ik dat doe en ben niet zo'n fan van PvP.
Nee, je loopt er niet per ongeluk in. Het is duidelijk aangegeven, je loopt 2 maal door een soort sluis.
Level 4 betekent dat je de fucking brug nog niet eens over bent. Speel eerst het spel maar eens. Vervolgens zie je op de map toch duidelijk genoeg wat dark zone is en wat niet. Daarnaast moet je idd langs poorten en krijg je een voice bericht als je de darks zone betreed.
En dat is de tweede dag zonder dailies. Ik gok dat het zo doorgaat tot de reset van dinsdag. Wel semi-hoerig. Missen we wel weer 80 PC per dag. Maar goed, het kan erger. @bulletproof010 mist al 21 x 80 PC.
Ik zoek mensen die The Division spelen (lvl 30 DZ lvl 30), aangezien bijna niemand in mijn vriendenlijst het speelt ;-) GT: Sjarrl NL
Komt er in de update ook de mogelijkheid om meerdere, bijvoorbeeld 30 fabrics, tegelijk om te zetten? Dat duurt nu eeuwen namelijk