UPDATE: de problemen rond verzending reward packs!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fireballs_nl, 30 mei 2002.

  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

    And the soap goes on...Part II (binnenkort ook als Boeketreeks te koop bij de betere boekhandel :+)

    Opmerking :D
    Voor de mensen die het NU NOG NIET hebben begrepen, ik kan dus in totaal MINIMAAL 54 dagen gaan wachten op mn reward pack.... Ik zeik echt niet over het feit dat ik nog een aantal daagjes had moeten wachten....

    Dat mailtje was gewoon in eerste instantie om duidelijk te maken dat ze slecht communiceren naar de klant toe en de afhandeling van klachten lekker makkelijk wordt afgedaan met alleen...sorry...

    En een product dat gratis is of niet, ik blijf het raar vinden dat door een foutje van HUN kant, de hele riedel weer doorlopen moet worden....DAT noem ik geen klantenSERVICE.....maar goed...waar ging het ook allemaal weer over?


    Naar aanleiding van de mailtjes hieronder en hun we-nemen-de-makkelijkste-weg-antwoord heb ik weer van mij laten weten... 8) kijk dan ff naar het derde fragment en verbaas je later weer over het antwoord...als ik dat nog krijg...van diezelfde gasten!

    Hier nog ff de orginele tekst:
    Ik heb het volgende emailtje gestuurd naar supxbxen@microsoft.com en kreeg nog geen half uur later een zeer uitgbreid antwoord die inzicht geeft hoe het allemaal zo lang zou kunnen duren. Hieronder mijn mail en hun antwoord daarop!

    Mijn mail naar supxbxen@microsoft.com:


    Dear X-box support,

    As many others X-box gamers, I signed in for the reward pack. I could ask
    you why I havent got mine after 35 (!!)days, but also A disturbing thing is
    the LACK of communication towards the customers via the x-box websites. I am
    from the Netherlands, and the x-box website NEVER (!!!) changes in content;
    a very bad move I think! Besides that, I am sure you get many emails and
    phonecalls with the questions why many people didn't yet received their
    reward pack. Simpel solution: please be so KIND to COMMUNICATE on your x-box
    sites about the problems you have / or not have in delivering the reward
    pack to us!

    Also a problem is that there isn't a consistent way why one person gets the
    reward pack ealier than the other person; some that signed up a week before
    the official sign up date on April 26th received the reward pack, others
    didn't.....some that signed up ON April 26th received it, and others
    didn't....some that signed up begin May received already the reward pack
    (!!!). What on earth is going on for us, the Dutch customers waiting for the
    reward pack?

    Strange thing is that many people in the UK had NO problems with receiving
    the reward pack in a reasonable time.

    What can I say to the DUTCH x-box gamers, as there are still much rumours
    about the delay in sending the rewardpack to us?

    Please be so kind to inform us CLEARLY what we can(not) expect and all other
    issues on the reward pack to be send to the DUTCH x-box owners! And
    please....DO NOT respond in a standard email that Microsoft is handling the
    issues and that my reward pack is coming soon. We want to know WHY! ;-)

    My details:

    Registered Serial Number: xxxxxxxxxxxxxxx

    If you need more info, don't hesitate to contact me!

    Kind regards, and many thanks in advance for a clear answer,


    Een half uur later dus antwoord:

    Apologies for the lack of communication, we have been frantically trying to
    get all the applications processed first so then we know where we stand with
    the enquiries. Unfortunately a lot of our customers have provided incorrect
    applications, missing simple things like their addresses. This not only
    slows down the application process, but we then are trying to contact them
    etc. I'm not sure why some people are getting their packs quicker than
    others the only thing I can imagine is that they either applied earlier or
    perhaps went swiftly through without encountering any other problems.

    I have checked your application and it appears in the first instance your
    address was incorrect in our system so the first order was returned, most
    likely a entry error. The problem is with the thousands of applications to
    be processed and the huge number of employees we have there are always human
    errors involved.
    I have updated your application and it is now in the process queue as of the
    29 May. You'll need to give at least 28 days (perhaps more) from now before
    your likely to receive your reward package.

    Apologies again for the delay, I hope this has been some help in explaining
    the situation.
    If you have any more enquires please don't hesitate to contact us at Xbox
    Customer Care 0800 5871102.

    Thankyou for your time

    Xbox Customer Care


    Mijn antwoord hier weer op:

    Thank you for your very quick reponse and detailed answer. I always make copies of documents sent, in this case I also got a copy of my application form for the reward pack. There is nothing wrong with it. I can understand that people that sent in incorrect information, have to wait longer to receive the reward pack. I can imagine that in some cases some of your employees can make an entry error in your system and as a result, that my reward pack IS sent, but was returned because of this a wrong input in your system....

    However, I can not share your point of view that I as customer, have to wait AGAIN for 28 days or more to receive the reward pack. I think it's a normal reaction that I ask you to correct the error and doing everything to send the reward pack in a more reasonable time...and not a simple aswer to let me wait again for more than a month. Free or not, I think this is not also the way to treat a customer, when customer care said it was 'THEIR' fault!

    Please be so kind to understand MY point of view, and give me a reasonable feedback in proceesing this problem, instead of the easy way to let me waiting again from the start...I surely think THAT'S a reasonable remark!

    My details:

    Registered Serial Number: xxxxxxxxxxxxxx

    If you need more info, don't hesitate to contact me!

    Kind regards, and many thanks in advance for a clear answer...


    OF IK NOG EVEN EEN MAAND OF MEER GEDULD WIL HEBBEN? MOOI NIET MS!

    8)

    Ik kreeg ondertussen wel antwoord op mijn 1e mail van Xbox Reward Support [xboxcustomercare@ie.ictgroup.com]....die kunnen dus blijkbaar een klacht ECHT NIET AFHANDELEN! Lees maar:

    Thank you for contacting XBox Customer Care.

    We are currently processing the Reward Scheme Application Forms. We have
    received numerous applications and we are processing them in the order we
    received them. We really appreciate your continued patience; I assure you
    that we will have
    your products to you very soon!

    Thanks,

    Xbox Customer Care


    Hopelijk komen die gasten van supxbxen@microsoft.com weer met een beter antwoord dan dit kots misselijkmakende standaard antwoord :r
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2002
  2. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gevoel dat het op den duur een mailbom wordt haha of een ernstige mail met poeder erbij.
     
  3. MrSirius

    MrSirius Gamertag: Mrsirius79

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast bedoelde waarschijnlijk dat die error ontstaan was bij het invoeren ter plaatse bij MS. Beetje (erg) slordig. Ik had al vanaf het begin mijn twijfels bij de manier waarop deze actie zou verlopen.

    Je merkt heel vaak dat de logistiek van dergelijke acties veel te wensen overlaat omdat de externe partij of de afdeling die zoiets verzorgd daar niet op ingesteld is. Bekijk bijvoorbeeld maar de problemen die de Postbank heeft gehad bij het versturen van die WAP m-banking telefoons, same thing.

    Ik hoop voor jou (en alle anderen met hetzelfde probleem) dat Microsoft nog een extra goedmakertje bedenkt.
     
  4. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0

    Breedbeeld iemand :9
     
  5. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb mij siemens m35i ook van de postbank en ik had hem binnen 1 week!! en alles werkte meteen...ik had gewoon geluk...zo gaat het nu ook met die reward pack's...sommige mensen hebben geluk en krijgen het in 3 weken..andere hebben pech en moeten 8 weken w88....en dan nog hun "motto" life is short play more...als het leven zo kort is mogen ze me wel snel die speel opsturen..en hoe kan ik nu "meer spelen" als ik de spellen van hun nog niet heb :)
     
  6. Viperama

    Viperama Keep smiling !

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik in de schoenen van MS had gestaan, had ik betreffende de rewardpack een verzendtermijn: "binnen 4 maanden thuisbezorgd" bij het inzendformulier hebben gevoegd.
    Zou een hoop gezeik gescheeld hebben; alles wat eerder binnen zou komen, zou hartelijk ontvangen zijn door de klant.

    Come on Guys, alles is relatief !!!!
     
  7. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een optimist hierboven mij, gewoon een gevoel.
     
  8. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    <-------- optimist nummer twee
     
  9. Illusion

    Illusion It's all Illusion

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    <------------------- Eeeeeeeeeeeeen dat is DRIE!
     
  10. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ding komt wel, maar ze moeten zich aan afspraken houden, en niet van die domme fouten maken, klootzakjes
     
  11. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    JE KRIJGT HET GRATIS!!!!! JE HEBT NIETS TE ZEGGEN!!!

    MS ROELT BIGTIME!!!

    LOL!! 8)

    Wees gerust het komt uiteindelijk vanzelf wel!! :)
     
  12. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz

    ik ga een boek schrijven.

    de puinhopen van 23 jaar microsoft.
     
  13. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    BWAHAHAHAHAHAAHA!!! 8)
    Die is lollig! :)
     
  14. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehehehe:D
    ik geef toe het duurt erg lang met microsoft!!!
    maar ja afwachten maar weer:mad:
    maar cyberpunk heeft WEER gelijk, het komt vanzelf!!!
     
  15. Chevalric

    Chevalric Guest

    Mag ik me hier even van harte bij aansluiten.
    Ik heb zelf m'n reward pack ook nog niet gekregen (27 april bon op de bus gedaan). Ik heb deze week met de support lijn gebeld en die wisten me te vertellen dat mijn pack deze week ergens zou moeten arriveren.
    Ik wacht dus gewoon geduldig af en ga niet lopen zeiken omdat ik iets, dat ik gratis krijg, later krijg dan verwacht. Dat ze het beter hadden kunnen communiceren, ben ik wel met je eens, maar waar het om gaat is dat het wel erg Hollands is om te lopen klagen over iets dat je gratis en voor niks krijgt.
     
  16. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

    dat wil niks zeggen. ze hebben mij verzekerd dat hij hier op zn laatst op de 29e hier aan zou komen en ik heb nog steeds niets.
     
  17. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok,
    maar jij hebt de zekerheid dat je hem krijgt.

    ook al kreeg ik hem eind juni. als ik er maar zeker van ben.

    sommige zijn bang dat die van hun niet is aangekomen.
    of dat er iets mis is gegaan met hun formulier.
    hun weten niet of en wanneer ze het ongeveer krijgen.
    ook als is het gratis, je kunt flinkt geirriteerd raken van een alles behalve cooperatieve helpdesk.
     
  18. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik ben er een van die nog helemaal niks weet, heb zojuist dit meeltje gestuurd...

    -------------------------------------------

    Dear XBOX support,

    I send several emails and phoned a few times to the XBOX support center. But i never received a answer that made me feel as if i was informed. (excuse my english)
    Its now almost 40 days since i send in my reward pack form, and yesterday i called again to ask if my form is being processed. But once again i was told that my serial number could not be found in the computer, and if i would be so kind to call back in 2 weeks...

    I just want to know 1 thing... is my form received and is my adress known?
    Many ppl in the netherlands say that something went wrong with the dutch forms? So im scarred that if i dont fix this i will never see my reward pack...

    My XBOX serial number is : *************

    i choose the following games on my form: Abe and Munch Odysee
    Rallysport Challenge

    My adress is :

    blablabla


    I sended in the form by mail along with a proof of purchase almost 40 days ago, and havent heard anything yet.
    Would you please be so kind to confirm to me that my form is being processed? Thank you very much.
     
  19. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Rare Hollanders zijn wij soms!!!
    We zijn soms echt veel te verwend!

    Maar inderdaad de communicatie van MS had beter gekund, maar het is ook heel begrijpelijk.. Ze moeten duizenden van die formulieren verwerken, en ja dan kan er wel iets fouts gaan!!

    Dat is menselijk weet je!!! :)
    En ze zijn gewoon druk bezig op dit moment, om het in goeie banen te leiden!!

    En als er dan nog bij komt dat alle mensen een mailtje gaat sturen of een telefoontje.. Ja dan duurt het alleen nog maar langer!!
    Ik was ook ongeduldig aan het wachten, maar ik heb nu van ze geleerd dat ze gewoon zeggen dat het langer gaat duren, maar voor hezelfde geld heb je het pakje vandaag of morgen al in huis!! :)

    Ik vind dat alleen diegenen moeten bellen die langer dan een maand al wachten, en niet diegenen die hem 2 weken geleden hebben opgestuurd!! :)
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ze slim waren geweest hadden ze het gewoon per land gedaan, nou loop je continue in het engels te mailen en te bellen hebben ze het in gouda zo druk:D
    Ergens stond dat de adressen verkeerd waren ingevoerd, dat krijg je snel als je een nederlands adres op een engels formulier moet zetten, als ze het gewoon via Gouda hadden geregeld was je denk ik veel eerder klaar geweest!
     

Deel Deze Pagina