wie van jullie is van plan dit spel te kopen. hij zou vandaag uitkomen maar ken em nergens vinden wel een topper
Ja dat was balen he! Ik wilde hem vandaag ook meteen halen, maar is nog nergens te krijgen (freerecordshop, dixons, bartsmit, v&d, replay videogames, allemaal niet). Maar in US was ie ook later uitgekomen (zou eigenlijk 8 mei zijn, is 20 mei geworden) Helemaal mooi dat ie in UK op 22 mei al uit is gekomen, dus lang kan het niet meer duren.....
Few , scheelt mij weer bellen ( had ik al eerder met Crash ) morgen probeer ik wel MM te bellen... Ondertussen : http://gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2866099,00.html Veel positieve berichten !!! en ook van users... EN MULTI-LINK SUPPORT ! zoals het eigenlijk gewoon moet bij elk XboX spel, dat kan zeker de power geven aan de XboX....
ik ga ook Moto GP halen maar dat lange w8 wordt ik helemaal schijtziek van. Staat nu op 6 juni volgens mij. Als die er dan nog nie is wordt ik helemaal gek. In ieder geval ga ik 6 juni Toca race driver kopen die is namelijk vet gruw en denk 28 juni test drive overdrive