1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Was toch lekker gisteren. Heerlijk met een party, elkaar afzeiken en je de schompes lachen. Enne Oryx, tja dat is niet meer gelukt. Ene @Avalon Scorpion had zand in z'n kut en zocht het naar drie pogingen niet meer :). Ach vond het wel weer tof een keer de raid doen.
     
    CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja.. dat blijf toch altijd wel lachen :+ Kut @Hybrid met z'n klaagmuur opmerking hahaha ... En die toeters op je Sparrow, kolere. Ging stuk gisteren. Vooral die random in een Strike die even gesandwiched werd. Damn.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Whahaha dat was echt geniaal. Nooit zo hard moeten lachen om een of andere slappe toetersessie. Die random dude deed ook mee in het begin:D. En op het einde.

    Toet....................toet..............toet.........toet.....toet...toet..toet.toettoettoettoet. Scheet bijna in mijn boks man :lol::lol::lol:
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    "Guardian down!"
    ... ja, lul. Ik toeterde nog! :D Geniaal.

    Heb nog twee PvP "quests" staan. Voor de First Curse (7 precision kills) en het Void Zwaard. Dat zwaard is geen probleem. Wie o wie wil mij een deze dagen even "helpen" met die 7 Precision shots? :)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja hoor, geen probleem.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ZWAARD GEEN PROBLEEM? 25 kills!!! echt een verschrikkelijk kut gedeelte.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hahaha ... nee man. Vond het de vorige keer ook geen probleem. Heb nooit gebruik gemaakt van de glitch dat je ze alle 3 kon doen op 1 character, helaas. Dat PvP gedeelte met het zwaard vond ik de vorige keer ook geen probleem. En ach, als het echt nodig is dan "boost" je die meuk ook gewoon. Die precision kills met een pauper wit wapen lijkt me vele malen erger. 3~4 schoten op het hoofd? Met een magazijn van 8? Nah.

    Weet jij trouwens welke "roll" die SUROS Auto-Rifle heeft/gaat hebben van de Gunsmith?
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, die gunsmith rolls is altijd afwachten.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    IK BEN JE DUIZENDSTE LIKE! :D
     
    FraHel en Graveheart vinden dit leuk.
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Like voor je! :+
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Man, ik vind het zo speciaal dat het een plekje heeft in m'n signature! Sterker nog! Ik was ook de 2025ste like op @Maddmoneky z'n post! SOW SPECIALUH!
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  12. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ook is weer wat wapens proberen, gelijk maar arminius, zarinea en ari41 gehaald.
    De gunsmith geeft trouwens ook gewoon 330 wapens als je een rank hoger bent.
    Die Suros DIS 43 heeft ook wel een leuke roll met Perfect balance & Hand laid stock, stability is dan maxed.
    Nu nog een keer die DIS 47 scoren met full auto.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @nawa mocht je nog een goede pve shotgun zoeken. De strongbow-D kan echt goed zijn voor pve. Ik heb er eentje met agg. ballistics, full auto, final round en perfect balance.

    Ik heb de dis 47 met een perfecte roll :D was net voor de update verkocht ghehe
     
    AnubisNefer en nawa vinden dit leuk.
  14. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ik had die toen wel gehaald, maar uit ruimte gebrek die order maar weg gedaan ,niet zo handig. :eek:
    Wacht wel ff tot die weer komt.
    Die PDX 41 /Lyudmila-d rolls zijn ook niet echt super zonder counterbalance, ik kijk woensdag wel weer ff.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook de lyudmila kwam eindelijk met de godroll headseeker, CB en braced frame. Helaas is die damage class nog steeds zwaar generfed
     
  16. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Goeie avond! Ik ben alweer een tijdje uit de running (zo nu en dan wat andere games gespeeld) en wil Destiny weer even oppakken. Volgens mij is er aardig wat verandert als ik het zo lees. Iemand nog wat tips waar ik rekening mee moet houden?

    Edit: Ik lees op dit moment de hotfixes even door, maar damn er aardig wat getweaked :)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2016
  17. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Hallo! Ik ben al een tijdje aan het klussen aan een sidekick voor tijdens Trials: www.destinytrialsreport.com. Nederlanders gebruiken hem nog niet zo vaak volgens de statistieken, dus misschien is dit voor wat mensen hier dat laatste stapje naar de Lighthouse :). De site spreekt (hopelijk) voor zichzelf, werkt op mobiel en we staan altijd open voor nieuwe suggesties!
     
    Sake1989, bulletproof010, nawa en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hogere light valt nu op veel plekken en infusen is tegenwoordig 100%.

    Vind je dus iets met 325 light en wat jij hebt is maar 280? Dan gaat het gelijk naar 325. Verder kan je nu in strikes, prison, kings fall, trials, rank up pakketjes allemaal hoge light level gear halen.
     
    Sake1989 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat heb jij die gemaakt? Volgens mij gebruiken de Trials mensen het altijd.
    @bulletproof010 ?
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah, bullet zit tussen de potjes door jointjes te draaien :+ Ik gebruik die zeker altijd bij trials. Vet dat het door nederlanders is gemaakt hahah
     
    bulletproof010, nawa en AnubisNefer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina