1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hitman

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 26 jun 2015.

  1. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het inderdaad ook vrij laat, maar ja, ze moeten ook tijd hebben om 'feedback te verwerken'. Als episode twee meteen uit zou komen, dan is van dat feedback-verhaal ook niets waar. Vond de patch op zich weinig MB, maar loopt nu wel soepeler.
     
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Net de Intro pack gekocht op me PS4 ben erg benieuwd Beta was ik zeer over te spreken..:)
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    26e wel erg laat idd. Wel slecht zeg. Wil gewoon zeggen dat de game verre van af was. Zelfs episode 2 is niet eens af dus.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nogal wiedes, anders zouden ze het wel als complete game uitbrengen.
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    net de die boot gedaan blijft een lekker spel lekkere setting alleen jammer dat ie in delen released:p
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zeer zeker jammer, ik denk dat iedereen wel gewoon gelijk de fullgame zou willen hebben gehad, maar op deze manier speel ik het spel wel veel langer. Gisteren het spel weer eens opgestart om wat (secret) achievements te halen en het level in Parijs blijft gewoon genieten. Ik vind die 'opportunities' bijvoorbeeld echt tof en ook nice dat er uberhaupt aardig veel challenges inzitten om je mee bezig te houden. Zelfs gisteren na een maand ontdek ik weer nieuwe dingen in het level. Als het complete spel er was vanaf de release zou het spel nadat ik het goed en wel zou hebben uitgespeeld denk ik al weer in de kast liggen te verstoffen. Omdat er nu maar 1 level is heb ik meer de drive om alles te ontdekken en gelukkig is er genoeg om me mee bezig te houden.
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Zo ver ben ik nog niet eens haha, ik ben nogsteeds op die boot moet nu die Ritter anders omleggen dan hun allebei een headshot te geven haha:)
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Maak hem ziek met rattengif en verzuip hem in de plee.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Klopt net gedaan ga nu naar Parijs :)
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    klopt wel wat ze zeggen 26e van deze maand komt episode 2 .
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Parijs is wel nice hoor:)
     
  13. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan iemand mij helpen! Ik heb de "complete ervaring" gekocht via de Xbox store. Nu heel de tutorial door gelopen. Wil ik naar Showstopper, staat er dat ik deze dlc moet downloaden? Terwijl die gedownload en geinstalleerd is. Hebben meer mensen dit gehad?
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    enige wat je kan proberen is ff opnieuw instaleren anders zou ik t niet weten man.
     
    Rebel112 vindt dit leuk.
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Launchtrailer Sapienza
    Vanaf dinsdag kunnen we los.

     
    AntraXxX en Fiasco vinden dit leuk.
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat een klote releasedate volgende week dinsdag zeg.. Rocket League DLC, Hitman Episode 2, Champions League en dan de dag erna nog koningsdag lol.
    Kom tijd tekort zo haha. Maar ik heb wel echt zin in deze episode 2 zeg, dat dorpje lijkt me echt stukken leuker dan het Parijs level. Sowieso omdat het er groter uitziet en er dus waarschijnlijk ook meer te ontdekken valt. Sfeertje zit er goed in op die trailer. Kan niet misgaan dus! :)
     
  17. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha dinsdag, ja onlogische dag, jammer dat we 'm niet al kunnen pre-downloaden.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dinsdag is een vrij normale release dag.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Idd. meeste games komen tegenwoordig op dinsdag uit :)
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als volgende dag koninginnedag is kan je toch lekker hele dag gamen? Het gaat namelijk toch regenen.

    Besides dat is nog niks vorige week was het Dark Souls 3, Destiny content Update, Division content Update en Fallout 4 DLC allemaal op dezelfde dag. En dan vergeet ik nog twee dingen die ik op die dag uit kwamen.
     

Deel Deze Pagina