Heb het ingevuld. Vind dat de nadruk teveel ligt op interactieve media en tv kijken+ (met peripherals etc).
Als ik tv kijk en tegelijk social media gebruik om mijn mening te uiten etc, waardoor ik me minder alleen voel, vind ik eng.
Dit geeft aan dat programma makers sowieso aan het kijken zijn naar hoe ze de kijker meer kunnen betrekken via social media, apps en dergelijke. Een App die er bij zit vind ik een ware toevoeging voor bepaalde type shows, maar om dat steeds meer en meer. Te zien, liever niet.
De pracht van Netflix is vooral: alles op je eigen tijd te kunnen doen, zonder 24min reclame te moeten kijken.
Social Media integratie vind ik verontrustend, omdat dit alleen maar de mens in zijn geheel gaat spekken en voeden om zich nog minder te kunnen concentreren op puur en alleen datgene wat zich voor zijn beeld verschijnt.
Ik had graag meer vragen gezien mbt wat voor programma's je als kijker graag zou willen zien, welke soort programma's je voor je gevoel er een overdaad aan is, en vooral wat je mist van Nederlandse zenders.
Waar is de Nederlandse identiteit op tv gebied?
Laatst bewerkt: 24 apr 2016
B Tender en Reckuuza vinden dit leuk.