Weet je allicht al maar hij is nu €14,49 Geen idee of dit interessant is, maar Saints RoW IV Re-elected + get out of hell + Metro Redux bundel op PSN samen voor €19,95
Persoonlijk geen echte vergelijking. Vind het eerder meer zoals Heavy Rain. Van de 2 episodes die ik heb gespeeld is het een unieke ervaring en zeker zijn geld waard. Telltale games zitten goed in elkaar, maar raken mij niet emotioneel, Heavy Rain en Life is Strange wel.
Waarbij ik Life is strange beter vind qua gameplay, Heavy Rain zaten wel stukken in die ik saai vond door de gare shit die ik met die controller moest doen. Life is strange heeft dat niet.
Zie het antwoord van @AnubisNefer Life is Strange legt de nadruk meer op het verhaal. Waar je in beide games keuzes moet maken die van invloed zijn op het vervolg van het verhaal heb je bij LiS geen QTE's zoals bij bijvoorbeeld The Walking Dead Voor het tientje wat het spel nu kost kun je geen miskoop doen als je Telltale/Heavy Rain achtige games leuk vind
Iemand nog tips om PSN tegoed te kopen? US, of niet ? En zijn er wel eens goede aanbiedingen (mbt tegoed) want dan wacht ik daar even op, geen haast.
Doe de laatste tijd niet meer aan US te goed want met de huidige koers maakt het niet meer zo veel uit. Wehkamp heeft wel vaker €7,5 kortingscodes boven de €40 dus dat zou je de icm een €50 code kunnen kopen. Echt specifiek PSN tegoed is niet vaak ergens in de aanbieding volgens mij
Je moet de website van PCgamesupply even in de gaten houden. Die hadden deze week al 2x een dagaanbieding; 10 dollar PSN tegoed voor €6. Betalen kan gewoon via Paypal en binnen een uur krijg je de code via mail. Als je bijv een game van 60 dollar wil preorderen. Betaal je toch mooi €36
Er is momenteel een Flash Sale in de Amerikaanse PS Store. Kleine greep uit de aanbiedingen: Killzone Shadow Fall $4.99 Grim Fandango Remastered $4.49 Flower $2.79 The Walking Dead S1 $4.99 The Wolf Among Us $4.99 Thief $4.49 Murdered Soul Suspect $4.49 Sound Shape $3.99 Aanbiedingen gelden tot 23 mei. Meeste games heb ik al gespeeld. Maar het zijn toch wel nette prijzen