1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ligt er aan wat voor class(es) je graag speelt. Met name Druid heeft veel kaarten uit de basic set die nog relevant zijn en zullen blijven, zolang Blizzard ze maar niet gaat nerfen. Je kunt ook kijken naar Aggro Shaman. Zul je wel wat kaarten moeten craften maar uit eindelijk zal de dust cost niet zo hoog liggen. Verder is het natuurlijk afwachten wat de nieuwe expansion doet met de meta.
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel(de) vooral Handlock. Even kijken of ik het over een week of zo nog leuk vind anders ga ik toch wel kopen. Dan kan ik mijn gold gebruiken voor Old Gods.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er komt wel een druid nerf aan. Combo wordt zeker generfd.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Alex + epics craften voor freeze mage (zonder antonidas) of Justicar en Harrison craften voor control warrior? Voor die warrior heb ik dan nog Elise, Boom, Sylvanas en Grom. Decks lijken me beiden leuk, maar wil geen spijt hebben voor als standard komt. Is control warrior überhaupt te doen zonder Ysera en Gaddon?
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zie Freeze en Warrior beide werken in standard. Zou alleen nu niks craften. Gewoon wachten op de expansion en dan pas weet je welke kaarten goed zijn om te craften.
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb geen zin om te wachten op expansion. Tegen die tijd heb ik wel weer wat dust gespaard + disenchant ik mijn nutteloze Naxx legendaries (ik las op een forum dat je waarschijnlijk alle adventure kaarten kan disenchanten dan). Ben maar voor Justicar gegaan trouwens. Harrison nog even weg gelaten voor een Ooze, kijken of ik hem echt hard nodig heb of dat ik beter voor Ysera kan gaan.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Blijkbaar kan je adventure kaarten nu al disenchanten. :D
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wat vind je van de nieuwe expansion? Minions spelen om je C'thun te buffen en dan kijken wie hem het eerst krijgt...
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind de expansion prima, het brengt weer vers leven. Ik kies nu kaarten die ik zelf nog nooit heb gespeeld. Nooit gedacht dat ik Al Akir ging craften haha

    Heb nu drie decks: Hunter deathrattle inclusief gouden N'Zoth, Shaman met die nieuwe legend en een priest C'Thun deck. Alle kaarten van GVG gedust, zodat ik het een en ander heb kunnen craften.

    Die C'Thun overload gaat vanzelf wel weg zodra mensen nieuwe decks ontdekken. Mijn huisgenoot heeft overigens ook een gek Paladin deck met Ragnoros the lightlord.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja ik vind het wel weer tof maar heb te weinig gespeeld nog. Zal dit weekend wel weer beginnen. Uit m'n packs (4,7k ingame gold) helaas maar 1 legendary getrokken (N'zoth) dus ik zal ook wel experimenteren met deathrattle decks. Ik wacht nog even op wat de beste kaarten blijken te zijn en dan kan het zuurverdiende blauw zand weer omgezet worden. Iemand al potjes wild gedaan trouwens? Ben benieuwd wat voor decks je daar nu tegen komt.

    Ik vind N'zoth trouwens een betere versie van Wrynn.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Best. Expansion. Ever.
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Baal er trouwens van dat ik die Twin Veklor heb gecraft. Vind die C'thun decks bij nader inzien zoooo saai. Het is gewoon elke kaart met c'thun erop in je deck knallen met wat removals en dan gewoon wachten tot je hem kan spelen.

    Had beter 4 epics kunnen craften van die 1600 dust :mad:

    Ergens in mijn collectie ook nog een gouden dreadscale.. Zal ik hem dusten voor bijvoorbeeld xaril?
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Xaril is een sicke class legendary, maar moet je wel rogue willen spelen. Beter af met neutrals á la N'zoth etc.
     
  15. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb Xaril en hij is echt sick in een N'zoth deck of zelfs de oude Miracle rogue deck.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Misschien dit spel maar weer eens opgraven.

    Nieuwe adventure komt eraan



    Na mn break lukte het me niet echt om er weer in te komen. Old gods veranderde de meta te veel(wat een goed iets is though! maar was ff op vakantie) en was te lui om het spel opnieuw te leren. :+
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  18. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Ben nieuw begonnen met deze game en heb al een decent budget C'Thun Druid deck, ik wil nu een budget mage deck maken, maar weet niet welke. Iemand tips? Als ik klaar ben met mijn Mage deck ga ik mijn C'Thun Druid deck upgraden, denk dat dit het beste is wat ik kan doen :D
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Komt de expansion nu vandaag of morgen uit? Kan niet echt een release datum vinden op Hearthstone.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je bedoelt de EU server crash? Ik verwacht rond 24:00 uur :+
     

Deel Deze Pagina