1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battleborn

Discussie in 'Games' gestart door JustKaan, 8 apr 2016.

  1. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    [​IMG]

    Informatie:
    Ontwikkelaar
    : Gear Box(Makers van o.a Borderlands)
    Uitgever: 2K
    Genre: MOBA/FPS
    Release: 03-05-2016
    Platforms: PC, PS4 en Xbox One

    Screenshots/Video's:


    [​IMG]
    [​IMG]


    Open Beta:
    Vanaf 8 april start de Open Beta op de PS4(Om 18:00), op 13 april starten de Open Beta's op de Xbox One en PC(Ook om 18:00)
    Meer informatie over de Open Beta kan je hier vinden: http://www.xgn.nl/nieuws/77978/battleborn-open-beta-alle-informatie-die-je-nodig-hebt


     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal morgen eens kijken naar de beta. Game is de laatste maanden of eigenlijk sinds E3 nooit echt gehyped ofzo. Meestal mixed reacties van veel spelers, overschaduwd door Paragon, Overwatch (oke geen echt MOBA) en andere MOBA's. Ook hadden veel mensen liever gewoon Borderlands gezien ipv dat Gearbox ook een stukje van de MOBA market wil. Oh en een season pass voor dit zoort games is gewoon niet slim.

    Edit: season pass is alleen voor PVE. Iets beter.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2016
  3. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Holy shit, heb net ff de BETA gespeeld waar er wel veel problemen zijn met de servers, maar ik heb echt genoten. Heb echt lang niet zoveel genoten van een game. Echt niet verwacht dat dit zo leuk zou zijn....
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    De closed beta had ik wel gechecked, en was alles behalve onder de indruk....ik ga de open beta nog een kans geven maar denk niet dat het me over de streep kan trekken....kan ook aan het genre liggen, ben daar niet zo bekend mee.
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Best een toffe game.
    Wel verfrissend om een MOBA een keer first person te spelen :).
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eerste indruk was best wel gaar maar na 2/3 matches moet ik zeggen dat ik de game best wel erg tof vindt. Jammer dat Overwatch niet een open beta heeft aangezien die game ook wel veel weg heeft hiervan.

    Tof stijltje voelt wel wat aan als borderlands maar dan van deze gen i.p.v. een wat stroeve shooter.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Overwatch heeft gewoon een open beta hoor begin mei.
    Overwatch wel anders. Dit is veel meer een MOBA en Overwatch is een FPS team based shooter met MOBA achige characters.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vind dat MOBA drie keer niks. Zeker een tof stijltje en heb met Montana en Thorn gespeeld in de story. Vrij chaotisch, maar voelde wel goed aan. Alleen dat hele moba gedoe trekt mij echt niet.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Morgen lekker aan de slag met Battleborn. Kon het toch niet laten om te kopen dig een MOBA altijd wel en dan ook nog FPS een goede combi voor mij.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MM Arena verkoopt maar ik denk dat niemand echt cared? 8 reacties tot nu toe?
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Net gehaald :D
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ps4 he.... Ik voel hét.... ;-)
     
    Rickk vindt dit leuk.
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Sowiesoooo :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ga voor Toby..... ;-) dat past bij je...
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha, Toby is een baas maar volgens mij niet gelijk te unlocken. Oscar Mike is chill!

    EDIT:
    Battleborn draait natuurlijk allemaal om de gezamenlijke gameplay. Om toch alvast een beeld te krijgen bij het stijltje heb ik deze video van de proloog gemaakt. Matchmaking draait nog wat stroef maar ik ben ook van plan om een multiplayer potje op te nemen.

     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2016
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    mp en singeleplay levelen van characters is zeker apart? Had story gedaan en paar keuzes gemaakt met levelen toen mp maar daar moest ik met dezelfde character weer opnieuw levelen of foutje van de game?
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lol zelfs ik begreep na 2 potjes in de demo/beta al dat het elke keer upgrades zijn per match of missie. Je kiest gewoon telkens een pad qua upgrades en dat verdwijnt vervolgens weer
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    haha haal twee dingen door elkaar had ik al door character en command rank. Had het niet over de ingame upgrades per match. Maar goed leuke game matchmaking werd nog niet helemaal lekker en timer voor character keuze mag van mij wel iets korter btw.
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Proloog was niet zo boeiend, in je eentje is het niet zo interessant.

    Ik heb mijn favoriete character in ieder geval al gevonden XD

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    beta level up telt zeker ook mee aangezien er vandaag paar verschenen die command level 40 of hoger zijn al. Ben zelf nu na negen uur spelen bijna command level 8
     

Deel Deze Pagina