Ik heb toen lang geleden wel de Hard-Mode met jullie geprobeerd... echter ging dit constant fout. Ik lag constant op m'n anus (light-level 301) en de Bubble-Placement was niet in orde. Te weinig damage op de Ogres en Oryx ... de een-na-de-andere wipe. Wil hem toch graag 'n keertje afmaken ... maar wanneer?
Iron Banner .... altijd leuk; DOUBLE NOVA-BOMB WARPING LOCK MOTTHAFUCKAAAAAS! En deze Throwing-Knife doe ik nooit meer;
Ik wil Destiny toch nog even oppakken voordat het vervolg verschijnt. Zijn de servers nog een een beetje actief? En kan iemand mij misschien een overzicht geven van alle DLC en hun prijzen. Ik ben van plan de vanilla Destiny te halen en alle DLC digitaal aan te schaffen. Bij voorbaat dank!
Klik hier.. dat moet lukken toch? Die link is speciaal voor mensen die niet weten wat een zoekmachine is.. Ik zou het taken King pakket kopen. Ben je in een keer klaar. Dan heb je de basis game incl alle dlc. Er is nog altijd een grote player base actief.
Je kan niet eens meer de dlc los kopen toch? Vanilla destiny bestaat niet meer. Je hebt de taken king (expansion van september) en dan krijg je alle oude content ook gewoon. En vervolg zal nog wel even duren @Vinelli September zal er waarschijnlijk een nieuwe expansion a la TTK komen. De destiny player base blijft nog steeds groot. LFG/reddit zijn nog erg actief. Zal wel afnemen de aankomende maanden.
Ik heb nu toch een nieuw motto. Tijd om af te stappen van "ik krijg nooit wat" ... maar het blijft kloppen When the loot has got you down Take a look at Waldo's frown @Graveheart and @SHiZ NL get new Exotics to pick While Waldo's get the good ol' dick.
Dear Waldo, Connections are red, Engrams are blue, Fuck the RNG-system, No exotics for you. Loves and kisses, SHiZ
Dear @SHiZ NL The Cryptarch knows you like the loot But instead of purple gives you the boot You keep on the hunt for 335 You bitch and whine, just like my wife Despite it all, you keep up the mood Now go back to the Cryptarch and get fucked good.