Yes me account doet het! Nou even voorstellen naam is Dimitri en kom uit Zaandam. Heb al een paar keer met jullie mee gereden en is hartstikke leuk. En nu wil ik dus ook mee doen met de cup, en zoals ColdzeroNL al zij rij ik in de Audi R8 #71. Ik rij met een Thrustmaster TX stuur en een playseat die ik had gewonnen op het IGN dirt rally event. Hier voor de gedesinteresseerde mensen: Hier me setup: Heb veel zin in de cup, laat maar komen!
Ik zou de rollende start in een warming up of free practice van 10 minuten kort ff oefenen voor nieuwkomers of voor wie daarmee onbekend is. Zodat de start van echte race geen chaos wordt.
Dev kit idd, veel te lage resolutie. Ben benieuwd of de nieuwere versies een goede resolutie hebben, want alleen dan heb je er een voordeel aan. Met de dev kit is het echt een geweldige ervaring, maar ik zou er nooit een kampioenschap mee kunnen rijden. Resolutie is zo laag dat rembordjes niet zichtbaar zijn voordat het te laat is. Ook visueel afstand inschatten op afstand kan pas onder de 100 meter of zo wat bij snelle stukken te kort is. Als dat goed zou zitten bij de nieuwere varianten is het voor simracing perfect (en in mijn mening samen met vlieg games de enige echte markt voor vr).
Rond 4:00 heeft hij het AC in de zin dat er veel arcade elementen inzitten. Dat klinkt toch wel een stuk minder.
Volgens mij was dat pcars waar hij het over heeft alleen AC heeft geen nacht ofzo Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
ahh ikdacht wat wij zien is wat hij ook ziet qua resolutie. Mooi niet dus.. Ben echt heel erg benieuwd hoe het straks is als het zover is. Ik heb er wel zin in. Maar dan moet het wel goed beeld zijn. hij heeft het indd over Pcars die erg arcade aanvoelt. Grappig, ik heb dat helemaal niet maar heb dan ook totaal geen ervaring met AC.
Was gezellig kerel.. is eens wat anders dan een serieuze race avond Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Het is wel 1920 bij 1080, verdeeld over twee ogen (dus elk oog krijgt 960 bij 1080 pixels). Resolutie is qua nummers dus niet laag, maar het zit wel 5 cm van je oog af. Als je zo dicht op je tv zit kan je ook de pixels tellen. Dus vandaar dat de resolutie te laag is om van zo dichtbij goed details te kunnen zien. 1440p is ook te laag denk ik, en alles hoger en je hebt een monster pc nodig. Wat Rossi zegt is dus correct, een Xbox of PS4 bevat nooit de power om hedendaagse graphics op een resolutie te renderen die nodig is om VR nuttig te maken. Naast resolutie is een framerate van 60 echt een must. Heb de oculus op 30 fps getest en daar krijg je echt gigantisch hoofdpijn van. VR komt nu nog te vroeg voor de gemiddelde consument en is alleen fijn als je 800 Euro over hebt voor de benodigde hardware (gpu). Over 5 jaar zijn gpu's met de benodigde power alweer de goedkopere kaarten en is dit wat toegankelijker.
Nou lekker dan http://tweakers.net/nieuws/111063/consoleversie-assetto-corsa-verder-uitgesteld-tot-26-augustus.html Vind ik helemaal niet erg, ik was maar matigjes onder de indruk van AC op de PC en heb ongeveer net zoveel vertrouwen in die ontwikkelaar als in de ontwikkelaar van PCars. Ik laat mooi jullie proefkonijn spelen voordat ik em zelf bestel. Ik ga vanavond even kijken welke auto ik kies, heb voorlopig zonder erin te rijden het meeste zin in die nieuwe Mercedes, want dat is weer eens wat nieuws. Weet ook nog niet zeker of ik er deze zondag bij kan zijn
Ja precies, je zit er heel dicht op indd. Nou voordat ik zoiets koop wil ik het eerst zien allemaal. Dus even afwachten wat men er van vindt en als ik de kans heb, even ergens testen.. Anders geen VR voor mij en dan maar weer een gewoon stuurtje aanschaffen en genieten van de huidige racegames.