Op hun site staat nog steeds 3 juni http://www.console.assettocorsa.net Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik zie toch echt 26 augustus staan in de rechterbenedenhoek. Best jammer, maar ach wellicht komt er nog een Forza Horizon 3 deze zomer. Totaal andere catagorie natuurlijk maar wel vermakelijk.
Haha heb het ff op twitter gezocht.. gelijk preorder gecanceled... deze preorder ik ook niet meer want die hele augustus verhaal geloof ik dan ook niet haha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ben ik geen vriend meer met jou op XLive? Ik zie jouw tijden namelijk nog wel. Raar Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
De nieuwe Nurburgring combine track pack is er dan kunnen we die pakken in de plaats van alleen de groene hell
Ben er pas zondag weer bij. Vanavond weer een feestje, morgen ook. Zal wel weer fris aan de start verschijnen... Dit weekend is overigens de 12hr van Zandvoort. Ivm geluidsoverlast mogen ze niet na 19.00 rijden Daar is de AMG GT het snelste gevolgd door de SLS GT3 en de R8. Waarom is de SLS eigenlijk uitgesloten van de competitie? Moeten we daar nog voor betalen? 2 nieuwe auto's die ik waarschijnlijk toch niet gebruik en een paar meter asfalt om twee bestaande tracks te verbinden.
Heb de dlc net toch maar gehaald.. wou hem eerst niet halen maar heb ooit gezegt dat ik van deze game alle dlc wou hebben.. Tis wel een hele mooie baan zo.. dik 8.20 per ronde.. deze is idd wel vet als de 90 min race van volgende week.. de lobby en de practicelobby's kan ik eventueel wel hosten Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Jazeker. Ik gebruik jouw ghost altijd als referentie voor lijnen en tijden. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk