Goeie avond ik heb 2 ps4 namelijk en ik gebruik er maar 1 me andere is een zilveren Batman editie ps4 en is nog in doos ik heb zelfs heb bonnetje nog die ik er bij doet als u wilt ik wil graag deze nieuw ps4 ruilen voor een xbox one dan heb ik allebij de consoles ik heb namelijk niet genoeg geld om het te kopen van daar ik ook wil ruilen..
Wat heb je er precies bij, en wat wil je eventueel bijleggen of erbij hebben? (heb beide consoles al, vraag namens me broer)
Alles komt er bij alle kabels , controller alles gewoon. Plus ik kan eventueel fallout 4 erbij doen (engiste cd spel die ik heb de rest is op me psn ) en ik heb ook nog een fight stick een real Arcade Pro 4 Kai als je van vecht spellen houd, ik Geef het koop bonnetje er ook bij Hij is nooit gebruikt is je broer geïnteresseerd misschien? Oh wat ik erbij wil hebben? Ongeveer het zelfde gewoon de xbox one ,kabels,1 controller en misschien 1 spel maak niet uit welke ben tog van plan om xbox spel te kopen dan
Is het niet makkelijker om je ps4 gewoon te verkopen? En dan van dat geld rondkijken voor een xbox One?
Nee want ik denk als ik het verkoop dat ik dan niet 350 voor krijg. dus en als ik ook nog geld moet bij leggen dan vind ik het zonde want eigenlijk heeft de ps4 betere hardware ik wil hem wel ruilen maar ik wil geen geld bij aan schaffen ervoor. Ik dacht dat het makkelijk zou zijn omdat xbox heel slecht doet in Europa ps4 word 4x zo veel verkocht als xbox maar lijk erop dat niemand wil ruilen wel jammer hehe
Xbox is een prima console. Niks mis mee en voor mij blijft de x1 controller echt wel fijner dan de dualshock4.
Ja is ook niks mis mee alleen ps4 spellen draaien meestal op 1080p en xbox 780-900p allebij goeie consoles hoor daarom wil ik 1 van mij ruilen