1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, ik kan deze game voor een klein prijsje ergens op de kop tikken. Ik heb deze nog gespeeld op de Xbox 360 jaar of 2 geleden. Als ik hem nu op de Xbox One doe, zijn mijn online stats dan bewaard gebleven of begin ik weer op 0?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Online stats zijn bewaard.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oke, dus geld, wagens, appartement etc heb ik nog gewoon ?
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet dit wel eenmalig naar je Xbox One migreren via Rockstar Social Club. Althans... Dat was 2 jaar geleden zo toen ik GTA V op de Xbox One ging spelen.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zie er iets van staan inderdaad. En ik had bij mijn vorige Xbox wel een clan etc op Rockstarclub en ik kan ook nog inloggen. Maar geen idee wat nog bestaat... Hmm want heb in de tussentijd ook mijn username gewijzigd haha
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Roedy vindt dit leuk.
  7. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213


    Hier ook de trailer.

    Helaas uiteraard weer alleen voor Online. Alleen in mijn korte periode in GTA Online heb ik het spel helemaal niet zo ervaren. Ik vond het maar een onsamenhangend geheel en ik had geen idee wat ik moest doen, laat staan hoe ik mezelf omhoog moest werken.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat was ook mijn ervaring. Lijkt me een verschrikkelijke grind om jezelf op te werken, en steeds afhankelijk van vreemden vond ik ook niets aan. Ik kan me voorstellen dat het met een vaste groep vrienden WEL tof is trouwens.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Klopt. Maar wie heeft er nu een vriendengroep die allemaal op regelmatige basis GTA Online speelt? :p
     
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Nu niet meer idd. Maar toen na de release was het altijd savonds net zn allen gta online
     
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Na de release was het super tof inderdaad. Maar ik heb het idee dat online tegenwoordig helemaal stuk is.
    Heb 'm op de X360 helemaal uitgespeeld en toen voor de One nog een keer opnieuw gekocht puur om online te spelen, maar heb serieus na tal van pogingen nog geen één keer een race kunnen doen met m'n vaste xbox-buddy. Echt dramatisch. Die laadtijden ook als het mislukt en je terug gaat naar de single player... 35 euro door de plee gespoeld voor 0 uur game tijd.

    Het hele race gebeuren is sowieso vercracked sinds iedereen zijn eigen banen kon bouwen. Hoop dat ze dat eruit laten voor de nieuwste GTA.
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zijn er niet nog wat money generators ofzo?
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Voor pc deze. Consoles geen idee of dat überhaupt kan.
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    GTA online op PS4. Wordt er echt moe van dat ik telkens zin heb in nieuwe updates voor GTA online echter is het constant een teleurstelling omdat ik niet meer dan een miljoen heb.

    Boot 10 mln.
    Kantoor 3 mln.

    En dan heb ik het nog niet eens over de auto's en dergelijke. Sprak net een Nederlander op een server die vertelde over mods
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Online is inderdaad een hele grind, maar met de laatste dlc update kun je best snel veel geld verdienen. Je moet er wel wat geld voor neerleggen (kantoor, warenhuis) maar dat heb je best snel terugverdiend

    Update is trouwens echt gruwelijk
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoeveel heb je ongeveer nodig om te starten? En wat zijn de opbrengsten waar je het over hebt dan?

    Misschien verkoop ik wel gewoon een boel auto's om op die manier aan een miljoen te komen..
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Om op te starten heb je minimaal 1.4 mil nodig. Office kost je 1 mil en de goedkoopste warehouse kost denk 4 ton. Dan heb je wel de kleinste warehouse met 16 plekken dus als je een grotere kan kopen zou ik dat doen. Goedkoopste in de middelgrote klasse kost je 8 ton en aan die heb je voorlopig wel genoeg met 42 spots.

    Het beste is dan ook om een warehouse helemaal te vullen en dan alles in 1 keer te verkopen. Zo krijg je het meeste geld, maar de missie die je daarvoor moet doen kan lastig zijn. Speel daarom altijd met minimaal een vriend die je hierbij kan helpen
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Sinds de update ook weer volop GTA Online aan het spelen. is echt een stuk leuker geworden. Ik snap het commentaar van "Je hebt minstens een miljoen nodig" en dat is zeker met de 3 laatste updates echt waar. Auto's van 2+ miljoen, boten van 10 etc he t is echt belachelijk.

    Maar het hele handelen is misschien wat oppervlakkig, maar het is wel een eenvoudige manier om geld te verdienen en de missies zijn nog best gevarieerd. (ik heb nu 2x mijn 42-er warehouse vol gehad en ik vermaak me er nog mee).

    Speel wel altijd met weinig spelers in een server ivm de mogelijkheid van de vracht jatten in zo'n server.

    Als je 600k aan vracht moet wegbrengen, heb je niet graag dat één of andere noob je trailer opblaast. heb je al die pakketjes voor niets opgehaald.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina