1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het lijkt met niet zo vanzelfsprekend. Niet elk personage is geschikt om solo mee te spelen. Het is een team-based multiplayer game.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een FFA lijkt me ook niet logisch. Dan zijn aardig wat characters opeens niet echt bruikbaar.
     
    McSparkle en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @MAD 1976

    Goed bezig!
    Welke console?

    Op PS4 kan ik nog wel wat meer friends gebruiken...mijn vaste groep gamemaatjes haalt deze game niet, en alleen met BigSyke is wel gezellig, maar meer is leuker.:+


    PS4, je hebt mij al in je friendslist. Destiny = Atheon ;-)

    Ik ben momenteel bezig met Destiny (alweer) en zal binnenkort Overwatch proberen. Ook bij onze groep maar heel weinig die hem hebben. Volgens mij maar 3 in totaal met mij meegerekend.
     
  4. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je op de ps mense zoek.. Er is overwatch community. Daar vind je altijd wel een groep die speelt. Dutch overwatch community.

    Mijn psn naam is Mrcaptain007
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Game ziet er wel heel dik uit! Had wel verwacht dat er wat mensen in mijn vriendenlijst dit spel zouden halen maar het is angstig stil. Doet hij het op consoles niet zo goed of ligt het toch echt aan mijn lijst.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ligt aan jouw lijst denk ik.

    Veel mensen spelen geen shooters maar alleen racen of voetbal.

    Veel mensen die militaire shooters spelen met automatische geweren stappen niet over op Halo, Gears, Doom of een Overwatch met fantasie wapens.
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja dat kan ook haast niet anders. Heb zelf werl altijd Halo, Gears, BF etc. gespeeld maar in mijn lijst is er bijzonder weinig animo. Meeste zijn, net als ik nog te druk bezig met The Division. Ga dit spel sowieso nog wel een keer halen.
     
  8. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hehe, oke, blijkbaar niet duidelijk genoeg dat ik dat juist bedoelde. FFA strookt totaal niet met het hele design van de game.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  9. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik speel op de PC en mijn battle.net ID is JohnPetrucci#2114 :).
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha nee zo begreep ik het inderdaad niet nee :+
     
  11. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Dacht dat de gungame suggestie wel duidelijk genoeg was. :+
    Mijn battle.net ID is overigens vanDulken#2599
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Gungame achtige mode was er wel in de Beta.

    Iedere keer als je spawnde werd je een random hero.

    Weet alleen niet of dit gun game is. Je had die mode met pistool beginnen en dan steeds sterker wapen en je had die mode met random wapens. Die laatste bedoel ik.
     
  13. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Zo sorry man voor mijn extreem domme vraag. Gaat het nu weer?
     
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Nou ja, het is uiteraard niet uit te sluiten, maar kijk eens naar alle heroes en probeer je er een voorstelling van te maken hoe tof het is om die heroes te spelen in een FFA setting. Ik word nu al gek van backstabs en teammates die je rug niet hebben. Het idee dat iedereen op elkaar uit is doet me nu al vullen met frustratie. De game is puur gebouwd op teamplay en synergie van verschillende heroes om zwakke punten aan te pakken.

    Niet dat ik het erg zou vinden als er zo'n modus kwam, dan kan mooi iedere mafkees die alleen voor kills en PotG gaat mooi opkrassen naar die gamemode.
     
  15. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Eind juni komt er ranked mode in.. Al doe noobs heb je dan na genoeg geen last meer van
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    POTG draait niet alleen om kills.
    Stel dat Mc Cree High Noon roept en je kilt hem voorkom je wellicht 4 doden in jouw team.

    Dit kan ook POTG zijn.

    Of denk aan een Mercy die in overtime 4 teamgenoten healed en daardoor win je.
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Dat weet ik. Ik speel vrijwel alleen Mercy en heb er wel een zooitje gehad, maar je moet toegeven dat het voornamelijk een lame torbjurn/bastion turret of junkrat/hanzo ult is.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Death from above
    Its high noon
    Pleep pu tuut
    Nerf This
    Azua keoken
    Die die dieeeeeee

    Zijn wel de kreten die je hoort ja
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    En in mijn geval 'I need healing' van de andere kant van de map en niet in m'n zicht zodat ik naar ze toe kan vliegen, of dat als het een keer mogelijk is ik meteen afgemaakt word zonder verdediging van m'n teamgenoot.

    Ik moet te vaak de afweging maken of het het waard is om m'n leven te riskeren en daarmee de levens van teamgenoten die wel goed bereikbaar zijn om een teamgenoot te healen die maar een geringe bijdrage levert aan het team, of dat ik hem gewoon compleet moet negeren (voor zover dat lukt met 'i need healing' spam) en we zelfs die geringe bijdrage niet meer hebben.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Laat ze lekker. Zodra ze dit roepen zie ze jouw icoon met de locatie en kunnen ze zelf die kant oplopen.

    Anders rapen ze maar een medkit op toch?

    Ik vind ook dat met name tanks hun healers beter moeten beschermen.
     

Deel Deze Pagina