1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Doe de incursion, of gewoon missies op challenging. Bij sommige heb ik set gear gekregen. Bij de incursion krijg je er sowieso 1 als je het haalt.
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    2 zelfs als hij de incursion voor het eerst doet...
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zijn er uberhaubt mensen hier die de Incursion al gedaan hebben?
    En hoe bevalt de update verder?

    Heb het idee dat de game toch behoorlijk doodbloed, nog voordat er uberhaubt een (betaalde) DLC is geweest.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Las op reddit een bericht dat mensen in 2 dagen tijd meer gouden dtech hebben dan die 2 maanden daarvoor.

    Incursion is 20 minuutjess :+ geen speciale enemies niks. Wel makkelijk om aan gear te komen dus.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Geen idee wat het is met The Division. Heb de game nog steeds in mijn bezit maar heb geen enkele drang om de game nog op te starten. Heb de eerste Incursion geprobeerd maar dat was echt ... ja. Saai? Weet niet of dat het juiste woord is. Vooralsnog kon ik in de Dark-Zone weinig uitrichten aangezien een heel hoop mensen de "Exotic" gear glitch hadden gebruikt. Kwa PvE content is het om te janken. Je voelt je compleet geïsoleerd. Bovendien heeft je character het uithoudings vermogen van een tank :eek: Bovendien vond ik het door de map heen pleuren, of gear kwijtraken, of het opzetten van een missie echt bijzonder bagger.

    Anyway ... /end Yellow rant.
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik vind de nieuwe incursion wel gaaf eigenlijk, stuk leuker dan de eerste. Hij is misschien iets makkelijker maar op challenging zal het een hele uitdaging worden vermoed ik. Iemand op Tweakers heeft een loot table gemaakt voor 1.2:

    [​IMG]
     
  8. Batwheelman

    Batwheelman Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    15
    Ben er net aan begonnen zie .... :)
     
  9. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik kan me er niet meer toe zetten deze game weer op te starten. Zoveel irritatie punten in deze game. Jammer, ik was wel in de greep van dit spel. Maar na 130 uur is de koek op
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je hebt het lang genoeg volgehouden. Ik was het al zat na de bèta en voelde de leegte al aankomen. ;-)

    En ik had zelf hoge verwachtingen van het spel.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had zelf eigenlijk geen verwachtingen van het spel en had de bèta maar heel kort gespeeld. Het spel kent genoeg gebreken en is zeker niet perfect. Toch heb ik mij al 200+ uur vermaakt met dit spel en kan ik dus wel zeggen dat het een goede aankoop is geweest. Sinds 1.2 is je team wel een stuk belangrijker geworden om je te vermaken. Even in je eentje de DZ onveilig maken zit er niet meer in. Toch voegt de patch weer een hoop waarde toe en komt het steeds meer in de buurt waar het spel moet komen, volgens mij.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb me zeer vermaakt met dit spel, maar na het uitkomen van de incursion was ik er eigenlijk ook direct klaar mee.

    Ik heb niks tegen grinden voor betere loot.
    Maar 1 zo'n game vind ik genoeg. En dan trekt Destiny (inclusief zijn vele gebreken) me toch meer.
    DZ vind ik echt niks, ook niet als je met een goed team speelt. Ja, in het begin leuk, maar snel klaar mee.
    Had met dit spel snel een waarom-speel-ik-dit-nog feel.
    Met Destiny had ik dat ook vrij snel, maar die game wist me langer te boeien door de toch wat spectaculairdere actie/gameplay. En Iron Banner.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Batwheelman

    Batwheelman Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    15
    Als je denkt dat deze game enkel erop los knallen en rondlopen is .... ben je toch wel fout .... er zit meer in ... speel in groep ...
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daar gaat het hier niet om. Ik denk dat iedereen die de game gespeeld heeft en nu niet meer speelt de gameplay wel vet vind. Zijn heel wat andere zaken die niet in orde zijn.
     
    CrazY en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Hoe zien jullie stats er uit? Ik heb nu 205k dps ofzo en 406k toughness en kom echt niks goeds meer tegen bij de incursions op hard en de darzkone.
    Zijn de rewards zoveel beter op challenge mode?
     
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Juist dat +1
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb al een tijd niet meer gespeeld. Maar ben wel benieuwd naar de dlc. Volgens geruchten komt die eind deze maand naar de Xbox. Zullen we wel op de E3 horen.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Precies. Ga met de nieuwe DLC zeker wel weer even spelen. Al verwacht ik niet dat het lang gaat worden... :)
     
  19. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Precies dit.

    Daarom is denk ik de player base op Destiny nog altijd zo groot.

    Destiny heeft dit denk ik (met name) te danken aan de gebreken van The Division.
    Het was een game met veel potentie, maar alle gebreken, fouten en support missers hebben the Division een beetje de nek omgedraaid.

    Was dit niet het geval geweest, dan had Destiny zware concurrentie gehad denk ik.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  20. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Terwijl ik bij destiny afhaakte doordat ik een half spel kreeg @ launch. En wilde ik alles moest ik meer betalen.
     

Deel Deze Pagina