1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Irritatiepuntjes van mij; dat je ALLEEN mensen kunt inviten om een groepje te maken, je kunt iemand NIET joinen.
    Tenzij de speler al in een match zit, dan wel....maar dan heb je grote kans dat je tegen elkaar speelt.....WTF.|:-

    Tweede irri puntje is dat je wel héél snel eruit wordt geknikkerd als je 'inactive' bent...effe snel pissen zit er niet in.
    Effe kijken welke char je naar zult switchen in een game moet ook niet te lang duren of het is doei.=(
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat laatste viel mij ook op ja, ik wilde snel even iets dicht rollen en opsteken nadat ik dood was gegaan, maar voordat ik weer kon spelen was ik er al uit geknikkerd... :D
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gisteren dit even bij een vriend gespeeld. Speelt toch wel erg lekker zeg. Veel gave characters maar door de beperkte abilities wel lekker overzichtelijk. Had al wat filmpjes gezien van Pharah en koos die dan ook voor mijn eerste potje. Begon gelijk met een killstreak van 12. Op Skype gelijk vragen of je eigenlijk wel dood kan gaan in dit spel. Duurde overigens niet lang voordat ik daar achter kwam. Misschien dat ik hem nog wel een keertje ga halen, neig dan wel naar de pc. Al is dit een shooter die ook prima is geschikt voor de consoles.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vraag me trouwens af of Battleborn überhaupt nog verkocht wordt, Overwatch is toch wel hun grootste nachtmerrie nu! :lol:
     
    Dranx vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Battleborn snap ik zowieso niet.....had gewoon Borderlands 3 gemaakt waar iedereen die Gearbox nog niet heeft opgegeven op zit te wachten...:confused:
     
    AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    De twee zijn wel totaal verschillend.

    Ik beiden werken met Heroes, maar Battleborn heeft een campaign en is een MoBa waarbij je kunt levelen tijdens een match met een soort van skill tree.

    Battleborn spreekt een heel ander publiek aan.

    De verschillen zijn liet zo groot als Rainbow Six Vegas en Gears of wat beiden ook cover based shooters zijn.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gezien ik een Blizzard liefhebber ben heb ik deze game ook maar gekocht.
    Ben er nog niet zo heel goed in, maar wat gelijk opvalt is dat deze game af is en heel smooth loopt.
    Geen gedoe met matchmaking of vervelende bugs.

    Hoe meer tijd ik er in steek hoe beter de game word.
    Met randoms spelen is niet altijd even prettig dus wie in een party wil spelen voeg me maar toe :)
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2016
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Je vergeet alleen erbij te vertellen dat het kruimele en tip draaien ook tijd kost :cool:
     
  9. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor de mensen die dit spel op de ps spelen en niet alleen willen spelen. Voeg mij toe en ik gooi je in een chat met meer Nederlanders.
    Als je dan ren dag hebt om nie solo te willen spelen dan zijn er altijd wel mensen online die samen met jou willen spelen.

    Mrcaptain007
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Haha maar dat had ik al gedaan. :D
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ah, ben jij deze, lol wist ik niet.:+


    Game wordt hoe langer je speelt steeds leuker en leuker. Ook als je verliest.:p
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ok.. ik ben om. Ergens diep in me weet ik nog niet zeker of dit wel wat voor mij is. Maar deze game prikkelt me zo erg dat ik het wel MOET proberen.
    Ga hem zo downloaden op de xbone :cool:

    Edit: hij is binnen.

    Edit2.0: Net de training voltooid, stelt niet heel veel voor. Daarna 2 potjes gespeeld, moesten een voertuig ofzo beschermen en ronde erna het tegenovergestelde. Bij de 2e ronde gelijk play of the game.

    Snap verder alle chars nog niet echt, echt overwhelming wat de mogelijkheden zijn. Eerste indruk na 30 minuutjes is positief :rolleyes:
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Zo.. even wat vragen.
    - in de lootcrates zitten soms coins. Wat kan ik daarmee?
    - kun je ook sneller zien welke abilities/guns een char heeft? Ik ga nu telkens naar de char info page, maar vind dat wat omslachtig.
    - ik lees ook over competitive gameplay, maar zie dat nergens staan?

    Komen straks vast wel weer meer vragen :cool:
    Tot nu toe hooked aan de game :thumbs:
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    - unlocks kan je ook met genoeg coins vrijspelen. Dus als je op zoek bent naar een bepaalde legendary skin, dan moet je even wat bij elkaar sparen en dan kan je het zelf halen als het nog niet uit een pakketje is gedropt.
    - internet.
    - is er nog niet.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Met linker dpad kun je ingame de abilities ook zien.

    Daarnaast kun je ze zien tijdens het kiezen.

    Competitive wordt in juni verwacht.
     
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ahh thanks..
    Vlammezelf wat voedsel naar binnen en dan ga ik weer verder met het exploren vd characters :cool:
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  18. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Zo vandaag mijn eerste uurtjes in overwatch gestoken. Alleen maar met randoms dus soms was het niet ideaal, maar heb enkele super intense games gehad.
    De characters die ik nu het fijnst vind (veel nog niet eens gespeeld)
    Roadhog
    Bastion
    Mei
    Pharrat
    Reaper
    Junkrat

    Mochten mensen op de xbone nog teammates zoeken. Add me

    Korkss1986
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wel een goede tactiek
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tenminste een team comp die goed in elkaar steekt. Bijna elk potje moet ik wel healer pakken, omdat iedereen tracer/mcgay/reaper/widow al standaard pakt :/
     

Deel Deze Pagina