1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kan niet wachten tot ik morgen nacht kan beginnen met Blood & wine :D
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Vandaag eindelijk eens echt aan de slag gegaan met de game. Geniet met volle teugen! Enige wat kut is, zijn de onmogelijk kleine subtitels in deze game. What's up met dat!? 8) Heb toch echt niet de kleinste TV (42 inch), maar ik moet echt apart op een stoel dicht voor de TV gaan zitten wil ik alles chill kunnen lezen... Miss is het gewoon wel tijd voor een bril though :+ Ga hier goed veel plezier aan beleven, zoveel is duidelijk!
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gisteren wel een bijna een heel zure vastloper gehad. Zou een poortje laten openen door erop te kloppen. Ging wel open, maar kon Geralt niet meer bewegen. Camera nog wel en save reloaden ook nog wel, maar die leek van twee uren terug de laatste.

    Gelukkig slaat die flexibel op deze game, wat er voor zorgde dat ik alleen het stukje Novigrad moest doorlopen waar ik twee uur ervoor opgeslagen had. Pfff, er zijn echt games waar je bij vastlopers uren overnieuw kan doen.

    Laatste frustratie die ik had met een game was echt Far Cry 4. Die schijf heb ik bijna doormidden gebroken. Gelukkig viel het hier reuze mee. Petje voor deze devs hoor, bijna aan alles gedacht. Iets meer gear bij de shops had van mij nog wel gemogen.

    En ik kom ook altijd materiaal te kort. Heb nooit de juiste hoeveelheden bij me. Koop of loot de gear liever en verpats de rest. 8)
     
  4. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Blood and Wine net via mankerplaats gekocht. Ben benieuwd.
    Wel vraag. Deze dlc kan je die gewoon tegelijk met de andere dlc spele.?
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ja, alle DLC word gewoon aan de game toegevoegd en gaat naadloos over in je huidige savegame.
    Echter zijn de nieuwe gebieden van de DLC wel opgezet voor characters van 30, misschien wel level 40 plus! ..als je dus nog niet zover in de basegame bent is het niet aan te raden om zo maar richting dat nieuwe land te gaan.

    Je kunt wel de DLC afzonderlijk starten met een character wat al op level is. :)
     
  6. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Komt de patch gelijk me de nieuwe uitbreiding?
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Pre loaden schijnt nu mogelijk te zijn

    verstuurd via Tapatalk
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Pre-load is alleen de data voor Blood an Wine..
    De patch staat hier los van en zal neem ik aan wel ergens vandaag of anders morgen automatisch verschijnen.
     
  9. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik ga morgen ook weer de Witcher 3 spelen. Vorig jaar al uitgespeeld, maar heb toen ook expres veel side questen overgeslagen voor een nieuwe playthrough. Ga dus met new game+ beginnen op death march en alle dlc natuurlijk. Veel zin in!!
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    De nieuwe patch staat online (op pc sowieso)! :)
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Update loopt hier nu binnen via Steam. 2.4GB :thumbs:

    [EDIT] Even de game op gestart en de verbeteringen en nieuwe mogelijkheden binnen de menu's bekeken, welke allemaal even kort uitgelegd worden via 'tutorial pop-ups'...
    Wat een genot al deze aanpassingen! _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2016
  12. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Aa bedankt voor uitleg. Geen idee meer welk.level ik ben. Vorig jaar uitgespeeld. Dus wel weer.zin in het spel
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Tot nu toe erg tevreden met de nieuwe look van de menu's. Vooral de world map waar je nu verder kan uitzoomen zonder dat hij naar het gebieden overzicht springt is erg fijn.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Toen ik de patch ging checken dacht ik eventjes een stukje Skellige mee te pakken omdat ik nog lang niet alles daar ontdekt of bezocht heb. Gelijk weer 2 uur later. :lol:
     
    Zumpelvelder en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Wtf. Ik denk leuk ga the witcher verder spelen. Dus spel instaleren had gewist want kom ruimte tekort.
    Ik doe continue staat er :
    You are missing the following downloadble content requiem tot open this saveel:
    New quentum- contract : missing miners

    Grrrrrrrr
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Even de DLC opnieuw installeren en je kan weer spelen :)
     
  17. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    DLC van hearts of Stone?.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Losse download voor die missie kun je gewoon opzoeken door op de marketplace naar 'witcher 3' te zoeken.
    Ik gok da je juist die losse dlc niet hebt op dit moment. :)
     
  19. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Nou nog steeds het zelfde. Dlc heart's of Stone ook geïnstalleerd en zelfde tekst. Naja dan maar een keer opnieuw . Vet balen en raar.

    Gelukkig.mega vet spel dus wel moeite waard voor tweede keer. En dan met alle 2 de DLC maar er bij.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die van mij ook geprobeerd? :)
     

Deel Deze Pagina