[XOne] Nieuwe XBOX ONE console The Division edition (1tb) in seal

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door gerben_verkoop, 30 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerben_verkoop

gerben_verkoop New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw in doos, XBOX One, gezegeld en wel. Inclusief The division.
    Daarnaast zit er ook nog een gezegelde controller en Halo 5 (gezegeld) bij. Twijfel om ze apart te verkopen. Interesse gelieve pm. Dus net zo nieuw als dat je 'm in de winkel koopt!

Waarom gaat deze weg? Oh wat had ik 'm graag zelf gehouden, maar ga emigreren naar het buitenland en daar kan ik de console niet meenemen. Waarom dan gekregen? Gewonnen bij een loterij!

2. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Klinkt best vaag
    Je kan de console gewoon naar andere landen meenemen en een andere stekker kopen. Succes verder hoor

3. gerben_verkoop

Leuk Bevonden:
    0
    Snap het van je Cocopuff, ben ontzettend lang lid geweest van dit forum (alleen zit vast aan mijn andere email adres). Maar vertrek naar Vietnam, en daar durf ik het echt niet aan. Playstation 3 is daar net 2 jaar geleden uitgebracht. Vandaar! Stekker is daar trouwens wel hetzelfde :) Alleen zijn er geen games verkrijgbaar en weet vrijwel zeker dat ik daar ook niet online op kan. Kunnen jullie het me tegendeel bewijzen dan ga ik 'm misschien toch niet weg doen. Kan eventueel wel een foto van de loterij erbij zetten hoor, mochten mensen mij niet geloven :)

4. gerben_verkoop

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jammer dat xboxworld het trading board zo leeg is geworden :) Kan me nog zo herinneren dat ik hier tientallen deals had gesmeden! Niettemin, deze thread kan dicht, heb de xbox met pijn in mijn hart verkocht op marktplaats.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina