Ik heb zowaar al 8 legendary skins. 3 x Lucio Pharah Genji Hanzo Reinhardt Torbjorn Het ligt er vooral aan hoe goed je medespelers en tegenstanders zijn, lig niet direct wakker van die hero combinatie hoor.
Hoe kom je aan zoveel legendary's? Nice! Hoop zelf op een domination mode met 2 punten die je tegelijk moet vasthouden. Ctf is niet zo mijn ding. Search en destroy lijkt me wel leuk maar meestal spawn je niet bij S en D. Ik zie eigenlijk liever interactieve maps. Dat je bijvoorbeeld een console moet hacken om een brug open te doen en dan verder kunt etcetera.
Geluk met RNG en ik heb 22 lootboxes gekocht.... Oh en ben lvl 37, heb erg veel vrije tijd op het moment.
Heb nog niet echt gekeken naar die lootbox dingen. Had idd wel wat sprays ofzo, maar geen idee wat ik ermee kan
....sprayen..... (ga bij een muur staan en druk op de vierpuntdruktoets omhoog; de tag die je geselecteerd hebt, die spuit het personage dan op de muur/deur/raam etc)
Ik heb er ook al 6, terwijl ik geen loot crates heb gekocht en maar lvl 29 ben . Voor Reinhardt, Junkrat, Tracer, Widowmaker, McCree en Mei.
Competitieve modus voor Overwatch komt pas in juli De competitieve modus voor Overwatch die eerst in juni zou lanceren, is uitgesteld naar ergens in juli. Dat heeft Blizzard bevestigd. Op Twitter liet Blizzard weten dat het de bedoeling is dat de competitieve modus nu in juli lanceert. Het zou ergens in "midden tot einde juli" moeten verschijnen. In mei liet Blizzard al weten dat Overwatch zonder competitieve modus zou lanceringen om het van een redesign te voorzien. Dit omdat er kritiek was op de competitieve modus in de bèta.
http://www.owfire.com/overwatch/counters Erg handig. Er is ook een app voor counters en strong picks. Wat voor kritiek was er dan precies?
Een van de fijne dingen is ook dat overwinningen vaak ook erg lekker voelen. Gisteren een zege met 100-98 na een achterstand van 30-98
Pffft, wie koopt er nou lootboxes als je het waarschijnlijk toch actief gaat spelen? Ik ben momenteel level 58 en ik heb volgens mij 4 legendary skins van lootboxes gekregen, the RNG is real
Ik dus o.a. Geen spijt van ook, maar ga er niet nog meer halen, nu wel genoeg geld aan Blizz gegeven. Laat zij nu maar eens aan gaan kondigen wanneer we nieuwe heroes/maps/modes krijgen.
Wat potjes met @xerofox gedaan vandaag. Ging dit potje echt lekker achter reinhardt's schild edit: en deze zieke POTG dan nog uit de beta Spoiler