1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het hoeft niet per se een reinhardt te zijn. Kan ook Winston of Zarya (alhoewel Zarya een beetje een rare tank is en roadhog is ook niet echt een typische tank. Een tank is nodig als afleider/pusher/soaker en healer is simpelweg altijd wel nodig voor, jawel, healen. Lucio en mercy doen dit het makkelijkst. Symmetra kan niet eens healen en zenyatta is zo squishy en kan maar 1 persoon healen met een tragere heal dan die van Mercy. Hij kan wel gekozen worden, maar als solo healer is het niet echt aan te raden. Zelfde voor Zarya, Roadhog en D.Va eigenlijk. Goed als tweede tank.

    Terwijl dus een McCree altijd gekozen wordt, om zijn enorme damage in close range en dus meer als anti tank gebruikt wordt.

    Je gaat in PUGS ook maar weinig merken van overpowerde characters oid, omdat het 9/10 toch halfgebakken lucht is en iedereen als een kip zonder kop aan het spelen is.
     
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Mooie potjes man monkey ;) merk wel dat ik idd nog de baby ben. Moet maar eens gaan oefenen met meerdere chars. Sommige kan ik echt niet mee overweg
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat heb ik toch niet gezegd? Als je dat zo opvatte, dat was iig niet mijn bedoeling. Het was meer vriendelijk advies dat er echt hard counters zijn en dat switchen van characters in deze game belangrijk is.

    Was je er nou nog bij met die 4 reinhardts? Die tweede ronde hadden we ze namelijk met bastion, Tjorbjorn en reaper :+ Vervolgens probeerde ze het met Winstons. Dat ging nog slechter en vervolgens Roadhogs haha. Waren wel mooie potjes tussen. Heb geloof ik al mijn records vandaag verbroken door in een team te spelen.


    En ontzettend geluk vandaag O-)O-) Eerst een pakketje met legendary coins (daardoor op 1400 coins gekomen en de kikkerskin voor Lucio gehaald) en in hetzelfde pakketje de sharkskin voor Roadhog. Twee pakketjes later de hockeyskin voor lucio :D

    Dit was ook een leuk potje. Uiteraard kreeg ik maar 1 vote (van mezelf :'-()
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2016
    Korkss vindt dit leuk.
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het was leuk gisteren in een groep van 6, moet we vaker doen.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  5. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Haha nee kon er om lachen joh. Weet zelf ook dat ik naar meerdere chars moet kijken ;-)

    Dat potje heb ik gemist jammer genoeg
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb elke dag weer zin om dit te spelen. Echt al lang niet meer gehad. Wel pas level 19 maar toch :p
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eerder vandaag een payload potje met Reinhardt gespeeld. Gewonnen, had de POTG (charge op een S76, Mercy doodgeslagen maar die had net nog haar res kunnen gebruiken, dacht een Junkrat doodgeslagen en toen S76 weer. :+ )

    Na afloop kreeg ik 10 votes (Legendary) en dat was eigenlijk pas de eerste keer!
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zo sterk zijn Lucio Mercy en Reinhardt niet als Mccree dat is, Mccree kan gewoon een tank binnen notime afmaken terwijl de andere offensive characters dat niet kunnen.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Reaper is ook een tank killer.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Maar reaper kan je niet stunnen, daar kan je nog iets tegen doen, als Mccree je even 1 stun geeft dan ben je al hoogstwaarschijnlijk dood. (en reaper doet dat niet zo snel hoor ;))
     
  11. Gamingspoints

    Gamingspoints DutchPixel - Team Gamingpoints.nl

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    4
    Hopaaa Legendary skin erbij!
    Reaper's *El Blanco*
     
  12. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19

    Sorry voor late reactie, ik had je ook toegevoegd. Alleen van de week weinig tijd gehad. Weet niet of je vanavond speelt, maar ik denk ik wel een paar potjes.
    Dan zal ik je wel inviten of joinen.
    Speelde van de week, alleen met één vriend en we ergerde ons kapot aan ons team. Iedereen kiest maar een character waar die zin in heeft. 3X Genji bijvoorbeeld, daar kun je echt niks mee.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Laatst ook 3 tjorborn op Volkaya als aanvallend team
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben vanmiddag online: Pride NLD als mensen zin hebben!
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Enige wat naar is aan Tjorbjorn is dat hij vaak play of the game wordt, met niks doen |:-
    Heb veel met hem gespeeld omdat hij echt mega easy is. Maar nu focus ik me op andere characters en die zijn toch echt veeeel leuker.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Het is een lelijke character. Ze doen niet meer als turret bouwe en erachter blijven staan. Das gvd leuk zo spele, daar koop je die game toch voor.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Slechte Torbjorns doen dat ja.
    Goeie zetten hun turret ergens neer en gaan dan op avontuur zodat er continu armor beschikbaar is voor 't team en die maken veel gebruik van zijn gun, die verrassend sterk is.

    Met Symmetra speel ik wel echt defensief, dan blijf ik in de buurt van mijn turrets, teleporter en de point. :)

    Zorg altijd dat een zij-ingang naar onze point volhangt met 6 turrets, keer op keer gaan er dan vijanden doorheen en in een seconde dood door die turrets en mijn eigen wapen. Regelmatig POTG mee ook. En voor mensen die hier regelmatig intrappen, Winston maakt gehakt van die turrets met zijn gun, alle 6 zijn echt zo kapot dan, gratis tip van mij. ;)
     
    Nol vindt dit leuk.
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nadeeltje; als je een beetje gewend bent om met 4-5 man in een party te spelen, dan is solo eigenlijk best wel kut.:+

    Ik vertik het ook steeds vaker om D.Va (waar ik goed mee overweg kan) te pakken als het weer eens kut gaat.
    Dan pak ik gewoon een char wat ik nog niet ken, dan maar verliezen.
    Als je medespelers vertikken om een andere char te pakken (3 snipers, 2 Tjorbjorn....als we moeten aanvallen|:-), zoeken ze het maar lekker uit.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij heeft er zelfs een achievement voor.

    @MAD 1976 ja dat merk ik zelf ook wel. Zeer vermoeiend om van volledige communicatie naar team "kip zonder kop" te switchen.

    edit: eerste keer PoTG met Lucio :+ (Ook beste potje ooit met hem. Aardig wat goud en niet doodgegaan. We waren volgens mij met 7 minuten over bij het laatste stukje van Dorado.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2016

Deel Deze Pagina