1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mirror’s Edge Catalyst

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 jun 2015.

  1. Batwheelman

    Batwheelman Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet het eigenlijk ook niet zo goed meer ... nu een paar uur gespeeld in the vault .... ik wacht af
     
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    toch wel nieuwschierig naar deze game vond deel 1 zo ontzettend gaaf
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Eerste review scores:

    Cheat Code Central - 4/10
    Destructoid - 8.5/10
    IGN - 6.8/10
    Push Square - 8/10
    Gadgets 360 - 7/10
    Attack of the Fanboy - 3/5
    Polygon - 8/10
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja. Lijkt wel ME1. Die was ook all over the place qua reviews haha.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Jammer, had geen top-scores verwacht, maar dit is wel erg twijfelachtig. Maar goed, origineel werd idd ook wisselend ontvangen.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik had het wel verwacht. Ondanks dat het open world is en er best nieuwe toffe dingen bijgekomen zijn, vond ik tijdens de beta de basis gewoon veel minder voelen dan het origineel. Pik hem mooi op als hij goedkoop is!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Als ik het zo lees hier boven is deze geen volle 60eu waard dan, dan wacht ik ook tot ie in de budgetbak ligt:)
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb de pre-order toch gecancelled. Heb hem nog gespeeld met Origin Access maar ik heb het gevoel dat ik de game gewoon al voldoende gespeeld heb in de bèta ofso. Het voelt niet vernieuwend genoeg. Je speelt precies hetzelfde als in de bèta, en daarna begint het eentonig te worden.. Ik wacht toch nog even af. Misschien was open world toch geen goed idee?
     
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Met die 6 uur van EA Access heb ik ook besloten maar af te wachten tot die volgend jaar wel in de Vault komt. Had het prima naar mijn zin in de eerste twee uur, maar het wordt behoorlijk eentonig, vooral door de open wereld. De eerste Mirror's Edge had tenminste toffe locaties, maar nu ze er een metropool van hebben gemaakt is het een generieke wereld geworden. Die tweede regio die je ontgrendeld ook.. Alles is opeens paars, de belichting is verschrikkelijk. Meerdere keren sprong ik in een complete leegte omdat ik er van overtuigd was dat er wel een platform was aan de andere kant. Nog veel erger is dat het bijna onmogelijk is om te zien wat lucht of glas is, in een stad die Glass City heet levert dat nogal wat problemen op. En dan die missie waarbij één van de hoogste gebouwen in de stad moet beklimmen... Denk je eerste 'oh cool!', blijkt dat je ongeveer 10% zelf mag klimmen en de rest via de lift of die verschrikkelijke grappling hook moet doen. Doet me denken aan die missie in Mass Effect 3 waarbij je naar de elcor homeworld mag, en dat dan blijkt dat je slechts een probe moet schieten. Verschrikkelijk.

    Was een enorme fan van het origineel, maar hier hebben ze de plank compleet misgeslagen.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm zeer jammer om hier deze berichten te lezen, want ik ben zelf ook een echte fan van deel 1. Had hem graag bij de release opgepikt, maar nu wacht ik ook maar even helaas.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, damn... compleet gemist. Grabbelbak game dus!
     
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Heb even een kwartiertje gespeeld op ea access en nu net gekocht op pc. Voor die 38 euro wil ik het wel spelen. Nu helpt het dat ik blij ben dat ze het hebben 'aangedurfd' een tweede ME te maken wat ik wil supporten, maar voor dat geld ga ik me er prima mee vermaken denk ik.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als IGN geen 10 geeft is er nog hoop. Misschien ook maar eens een maandje EA Access proberen. Kan dat zonder gold?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal ik even wachten. EA Access is gratis voor gold members van 12 tot 22 juni. :)
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    nice kan je m dan gewoon spelen of hoe werkt dat?
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Met EA Access kun je EA games 10 uur gratis spelen/proberen. Soort trial dus eigenlijk. Voortgang blijft ook behouden. Dus inderdaad tussen de 12e en 22e kun je 10 uur gaan spelen
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ME is alleen 6 uur.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oh vond al raar dat op pc 6 uur was. Dacht dat Origin Access dan daarin verschilde met EAA. Staat niet los van het feit dat het genoeg tijd is om effekes te proberen.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Pssssssssst de game is al gereleased
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    CCC is 4/5 niet 4/10
     

Deel Deze Pagina