1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik gok dat Varys naar Dorne gaat om steun te zoeken voor de aankomst van Dany.

    Wel maar een matige aflevering zeg. Kan iemand Tommen vertellen dat Cersei terecht staat voor incest en hij dood is als ze haar trial verliest... Snap ook niet waarom Brienne zo nodig moest vluchten uit Riverrun, niemand wil haar kwaad doen? Was die Tyrion scene nou echt nodig? Had dit weg gelaten en de Blackfish zijn dood laten zien.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm matig.

    Dus Arya was gewoon dom dus de vorige aflevering om gewoon lekker over straat te lopen. Ze is zo gegroeid dat dat dus totaal out of character was. Uiteindelijk heeft ze nu wat dingetjes geleerd en gaat ze gewoon weer terug als Arya. Hadden we daar bijna 2 seizoenen voor nodig?

    Blackfish zo groot iemand en voegde allemaal niks toe echt. Laten hem ook niet zien als die doodgaat. En nog wat andere kleine dingen deze episode. Nee minste van het seizoen.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat van Arya was niet zo heel vreemd hoor. Ze wist niet dat ze al een target was. Bovendien wil ze zo snel mogelijk weg uit Braavos, dus logisch dat ze op die manier opzoek gaat naar een schip.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk wist ze dat wel. Ze kent de regels toen ze die vrouw hielp. Gezien ze op het einde een nieuw gezicht plaatst omdat dat moet. Dan gaat ze over straat lopen zonder Needle en een beetje geld gooien alsof het niets is en zeggen dat ze naar Westeros wil. Gezien ze deze episode ook zo snel gevonden was dan wist ze ook wel hoe snel het kan gaan als je juist aandacht op je vestigt. Klopte totaal niet en daarom kwam ook iedereen met de theorie dat ze het misschien niet was etc omdat het totaal out of het character was.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Arya weet niet dat ze gezien is door de Waif wanneer ze die vrouw helpt. Er is ook geen deadline of iets, dus Arya meent nog dat Jaqen en co denken dat ze bezig is met de moord.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543


    FUCKING HYPE CONFIRMED

    [​IMG]
     
    Scorp2111 en L.A. vinden dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat wist ze wel want volgens mij op het einde van episode 6 zie je haar in haar hideout in het donker en Needle onder haar kussen stoppen en kijkend naar de deur. Niet zo dat ze lekker naar bed ging ofzo.
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Valt wel mee, kijk dat stuk nog maar eens terug. En slapen in een compleet donkere onbekende kerker is niet prettig, dus logisch dat ze even de deur dubbel checkt. Sowieso dat ze de Waif niet gezien heeft.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Helemaal eens met @Hybrid mbt Arya gedeelte.

    En zoals @Taab al vroeg:
    welk gerucht bedoelde Cersei en die oude slaaf van haar?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee die heeft ze zeker niet gezien. Maar wist wel zeker dat ze het verknalt had en dat ze haar laatste kans verpruts heeft. En om dan zo over straat te gaan lopen, geld strooien was gewoon een 180 graden hoe Arya juist was geworden.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Jaqen en de Waif menen dat Arya nog steeds bezig is met haar missie en dat het nog minstens een paar dagen duurt voordat het verdacht wordt dat Arya nog steeds niet terug is (dat is wat Arya denkt, maar wij als publiek weten dat het niet zo is). Jij vind het out of character, maar dat hoeft niet zo te zijn.

    Cersei's rumor (denk ik):
    [​IMG]
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan nog. Het was totaal niet Arya hoe ze geworden is. En opeens gedroeg zich totaal anders. Daarom was die theorie dat ze het niet was zo sterk. Het klopte gewoon niet en uiteindelijk was het gewoon dus slecht geschreven helaas.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
     
    L.A. vindt dit leuk.
  14. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    De episode begint met de actrice die vertelt dat cersei alles ervoor over zou hebben om Tyrion kapot te maken. In de episodes is dit helemaal niet meer voorgekomen nadat hij gevlucht is. Ik denk dus dat het hier betrekking op heeft.
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zou nogal random zijn? En ik denk dat Cersei op dit moment wel belangrijkere dingen aan haar hoofd heeft dan Tyrion (Myrcella is ze immers ook al vergeten). Er ligt nog een hele lading wildfire onder de kerk (en de rest van King's Landing) waar Cersei waarschijnlijk wel interesse in heeft nu ze geen trial by combat kan krijgen.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Nou als jullie met dit soort antwoorden komen. Ik had meer verwacht jongens. Ik kom hier godverdomme niet zomaar. Blijkbaar weet het publiek dus niet wat de rumor is of we zijn het vergeten. Denk dat het iets met het verleden van de hoge mus is. Dat is nu natuurlijk staatsvijand nummer 1.

    Verder eens voor wat betreft Arya. Wat een fucking amateur ineens. En waarom zien we deze episode niemand doodgaan?! Epische dood van Blackfish. Nope. Episch gevecht tussen Arya en Waiffie. Nope. Met name die laatste is echt fucking gaar.

    Na het lezen van jullie teleurgestelde reacties ben ik nog meer teleurgesteld. Geen beste episode.

    En Reck, fucking fuckface dat je er fuckin zit. Vorige week vroeg ik het netjes aan Hybidiby, maar dit is dus net zo irritant he! Wil je alsjeblieft een onderwerpje in je spoiler zetten?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kut episode ook. Grootste irritatie voor mij was:
    Blackfish. Had dan ook gelijk het lijk van Stannis laten zien toen het ter sprake kwam. Brienne kan wel wat zeggen, maar net als bij de Hound kan ook blijken dat het niet waar is. Arya viel ook vies tegen, maar het einde met haar was wel interessant. ep 9 en 10, beter dat ze goed zijn. Benieuwd wanneer die serie een keer stopt, want door dit soort episodes begin ik er wel een beetje klaar mee te zijn. :)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw Reck, waarom zomaar spoileren?

    Wie niet iets van een preview wil zien van ep9: niet op de spoiler van reckuuza klikken.

    Ik vond het wel een toffe episode. Enige dat ik minder vond was wat Hybrid al aangaf. Beetje jammer
     
    hayabusa halo en Taab vinden dit leuk.
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zeg het je: tussenseizoen.

    Hele Riverrun gedoe slaat ook nergens op, totaal geen toegevoegde waarde voor het verloop van de zooi.
     
    Reckuuza en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Beschuldig je mij nou van spoilen terwijl het in spoilertags staat? Loooool

    [​IMG]

    P.s. over ep 9
    kijk je het seizoen, dan weet je al dat Jon tegen Bolton gaat knokken of ben je nu huilie huilie omdat je nu 1 nietszeggende thumbnail hebt gezien van Snow?

    Overdrijven is ook een vak man..
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2016

Deel Deze Pagina