Hey, maar uh ik krijg over 2 wken adsl en meteen ook live. Maar ik heb wanadoo basic met 768/128 Kbit/s down/uploadsnelheid. Is dit voldoende om ongestoord op live te kunnen spelen? Ik zou echt balen als het neit zow was, want mn ouders vinden die plus abonnement veels te duur.
What the f*ck !? GVD... ik zit net wat te wappen te zappen en surfen, en op eens lees ik dat als je de Credit Card van je ouders gebruikt dat je dan ook de gegevens van je pa of ma moet invullen ... duz dat wil zeggen dat als een of andere demente kerel een potje wil gamen tegen iemand van z´n eigen leeftijd dat hij dan MIJ vind... )... want MS checkt allez!!!... (behalve hun eigen systemen op openstaande poorten voor het Wormblast viruz...) ... nouja... KAN IEMAND ME AUB ZEGGEN DAT DIT NIET WAAR IZ! (???)
dat is niet zo je kan je eigen NAW gegevens invoeren alleen wat op de cardholder informatie staat moet correct zijn ingevuld .. naam op kaart nummer en de verval datum ik heb je thread samengevoegd met de cc thread want daar ging je opmerking vraag over
Nee hoor niet iedereen is 18, maar iedereen op live is of 18 of heeft ouders met een credit card die ze beschikbaar stellen. EN trouwens.... 32 euro per maand voor een card??? Neej das een beetje overdreven hoor. Voor diegenen die nog een creditcard zoeken... probeer de postbank EGO creditcard (visa)... als je een rekening daar hebt, die is niet duur, krijg je makkelijk en heeft ook niet te veel crediet (2500.- euro max). heb m al een paar jaar en ben er erg blij mee.
ANWB VISA CC is gratis!!!! Alleen als je um n x echt gebruikt, dus er mee betaald, dan kost hij 11 euro per jaar!!!!! (alleen voor ANWB leden)
Live Installeren! ik probeer nu al een tijdje xbox live te installere, maar het luk steeds niet. ik heb al een vorige acount gehad maar die heb ik perongeluk verwijderd( vraag niet waarom!) maja, nu heb ik dus weer een nieuwe kit, ik vul netjes alle gegevens in en dan als je alles hebt gehad vraagt ie of je het cker weet , nou ik druk op done , gaat hij lade , komt er zo'n vaag berichtje van: your creditcard nr. cannot be authorized, try a different credit card to continue. nou weet ik veel, ik neem een andere cc. werk oook niet! kan iemand me helpen of een link ofzo? thanks
Je had beter je oude live op kunnen roepen in plaats van een nieuwe te kopen lekker slim maarja. Weet je zeker dat je de adres gegevens invuld van de eigenaar etc van de cc eigenaar.
dat weet ik niet , maar ik had gelezen dat dat niet uit maakte, je kwam gewoon in de min te staat (zoiets)
ja, idd maar ik weet niet precies meer de gegevens die ik heb ingevuld dus.. en ook niet opgeschreven
als je maar 1 cc hebt, en je account is nog geactiveerd op die cc, kan het niet.. je kan maar 1 account per creditcard activeren dacht ik?
*gniffel Op een credit card staat geen geld, het heet niet voor niets credit card. Onzin, je kan je CC voor meerdere accounts gebruiken.
Je hebt wel degelijk credit nodig om live te authoriseren, maar misschien heb je niet alles volledig ingevuld ... juisten naw gegevens? ... nb je mag dus niet je limiet al overschreden hebben