[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

1. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, maar uh ik krijg over 2 wken adsl en meteen ook live. Maar ik heb wanadoo basic met 768/128 Kbit/s down/uploadsnelheid. Is dit voldoende om ongestoord op live te kunnen spelen? Ik zou echt balen als het neit zow was, want mn ouders vinden die plus abonnement veels te duur. :mad:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dit is voldoende

3. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    *) k tot over 2 weken dan ;)

4. Captain Carnage

Captain Carnage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    What the f*ck !?

GVD... ik zit net wat te wappen te zappen en surfen, en op eens lees ik dat als je de Credit Card van je ouders gebruikt dat je dan ook de gegevens van je pa of ma moet invullen :mad: ... duz dat wil zeggen dat als een of andere demente kerel een potje wil gamen tegen iemand van z´n eigen leeftijd dat hij dan MIJ vind...|:- )... want MS checkt allez!!!... (behalve hun eigen systemen op openstaande poorten voor het Wormblast viruz...) ... nouja...

KAN IEMAND ME AUB ZEGGEN DAT DIT NIET WAAR IZ! (???)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat is niet zo je kan je eigen NAW gegevens invoeren alleen wat op de cardholder informatie staat moet correct zijn ingevuld .. naam op kaart nummer en de verval datum

ik heb je thread samengevoegd met de cc thread want daar ging je opmerking vraag over

6. berry moeskops

berry moeskops MIJN CORRADO VR6

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik ben nog lang geen achttien is iedereen hier achttien ofzo?

7. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor niet iedereen is 18, maar iedereen op live is of 18 of heeft ouders met een credit card die ze beschikbaar stellen.

EN trouwens.... 32 euro per maand voor een card??? Neej das een beetje overdreven hoor.

Voor diegenen die nog een creditcard zoeken... probeer de postbank EGO creditcard (visa)... als je een rekening daar hebt, die is niet duur, krijg je makkelijk en heeft ook niet te veel crediet (2500.- euro max). heb m al een paar jaar en ben er erg blij mee.

8. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    ANWB VISA CC is gratis!!!! Alleen als je um n x echt gebruikt, dus er mee betaald, dan kost hij 11 euro per jaar!!!!! (alleen voor ANWB leden)

9. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Live Installeren!

ik probeer nu al een tijdje xbox live te installere, maar het luk steeds niet.

ik heb al een vorige acount gehad maar die heb ik perongeluk verwijderd( vraag niet waarom!)

maja, nu heb ik dus weer een nieuwe kit, ik vul netjes alle gegevens in en dan als je alles hebt gehad vraagt ie of je het cker weet , nou ik druk op done , gaat hij lade , komt er zo'n vaag berichtje van: your creditcard nr. cannot be authorized, try a different credit card to continue.

nou weet ik veel, ik neem een andere cc.

werk oook niet!|:- |:-

kan iemand me helpen:confused: of een link ofzo?

thanks_O_

10. don corleone

don corleone www.gamecrew.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor een cc gebruik je?

11. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
  12. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je had beter je oude live op kunnen roepen in plaats van een nieuwe te kopen lekker slim maarja. Weet je zeker dat je de adres gegevens invuld van de eigenaar etc van de cc eigenaar.

13. don corleone

don corleone www.gamecrew.nl

Leuk Bevonden:
    0
    visa wordt ondersteunt, staat er minimaal 1 euro op?

14. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik niet , maar ik had gelezen dat dat niet uit maakte, je kwam gewoon in de min te staat (zoiets)

15. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, je had gewoon de andere kunnen recoveren. Is ook een optie in het Live! menu.

16. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, idd maar ik weet niet precies meer de gegevens die ik heb ingevuld dus.. en ook niet opgeschreven

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    als je maar 1 cc hebt, en je account is nog geactiveerd op die cc, kan het niet.. je kan maar 1 account per creditcard activeren dacht ik?

18. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik probeer het met een andere cc en een andere sub code

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *gniffel

Op een credit card staat geen geld, het heet niet voor niets credit card. :+
    Onzin, je kan je CC voor meerdere accounts gebruiken.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt wel degelijk credit nodig om live te authoriseren, maar misschien heb je niet alles volledig ingevuld ... juisten naw gegevens? ... nb je mag dus niet je limiet al overschreden hebben

Deel Deze Pagina